Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhistukaa! Olimme mieheni kanssa kaksin lomalla viikon kun lapsemme oli 1v10 kk

Vierailija
03.01.2006 |

ja mummulla hoidossa sen ajan.

Kylläpä olemme huonoja vanhempia ja lapsemme täysin traumatisoitu!

Ja kuvitelkaa, olemme taas kesällä lähdössä viikoksi matkalle....ja TAAS ilman lasta.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa edelleenkään uskoa, että täällä palkkaillaan vieraita hoitajia viikoksi.

Vierailija
22/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

erotilastot kertovat ihan omaa tarinaansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin haluan joskus viettää aikaa kahden kesken mieheni kanssa

Vierailija
24/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva loma :)

Vierailija
25/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä parisuhde voi hyvin :-) kiitos vaan kysymästä, Ja hyvin voi myös matkalla.

ja yhteiset matkat ilman lapsiakin ovat aivan ihania :-) silloin on mahdollisuus tehdä kaksin niitä ihania asioita mitä ei lasten kanssa voi, esim. tuijotella yölliselle merelle hiekkarannalla käsi kädessä keskiyön aikaan ja siemailla kuohuviiniä.

Meillä lapsi ainakin nukkuu jo muuten siihen aikaan :-)

Vierailija
26/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme olleet naimisissa toistakymmentä vuotta. kaikilla ei vain ole mahdollisuutta kahdenkeskiseen aikaan ja lomailuun, ja on hyvä, että parisuhde kestää silloin arkea ja ei ole tosiaan mistään kylpyläviikonlopuista riippuvainen. t.23

Vierailija
27/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan: suhde 7vuotta lapset mukana aina

p.s. kukaan ei voi väittää, että 10kuiselle tekee hyvää olla viikko vanhemmistaan erossa!! Se on silkkaa itsekkyyttä eikä tervettä sellaista!

Vierailija
28/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole mitään tarvetta tuupata perheenjäseniä hoitoon vaan kaikki voivat lomailla yhdessä :)

Nää on niin huvittavia nää vakuuttelut =) Vai että voi parisuhde niin hyvin, ettei kahdenkeskistä aikaa tarvita?? En minäkään veljeni kanssa tarvitse, vaikka häntä rakastankin, mutta mieheni kanssa tarvitsen.

Lapset tulee ja menee, mutta parisuhde pysyy vielä lasten poismuuton jälkeenkin ja onhan niitä lukuisia tapuksia, että puolisot ovat toisilleen täysin vieraita siinä vaiheessa kun lapset lentävät pesästä.

Vierailija
29/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itse raaskisi jättää noin pientä vielä viikoksi hoitoon, en nauttisi lomasta kun ikävöisin lastani. Joku toinen raaskii ja se on vain hyvä, jos saa ladata akkujaan ja hoitaa parisuhdetta lomalla!

Vierailija
30/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia, että teillä on tähän mahdollisuus- ja nauttikaa täysin rinnoin!

Kateellisten panettelua tuo " toiset hoitaa paremmin, toiset huonommin ja miksi niitä tehdään jos mummoilla hoidatetaan" ..jnejne.

Olen todella kiitollinen äidilleni siitä että minulla oli lapsuudessani muitakin läheisiä aikuiskontakteja kuin hän.

Kävi muuten kerran vuodessa etelässä ilman lapsiaan..mutta en koe olevani tunnevammainen:)

P.s. Mekin lähdemme mieheni kanssa reissuun ihan kahden, sitten joskus...=D

Vierailija
31/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai jokainen aikuinen varmaan haluaisi joskus olla kumppaninsa kanssa kahden, mutta jos siihen ei ole mahdollisuutta, niin sitten on vaan arkea kestettävä. Minusta on ihan hölmöä sanona, että on hyvä matkailla joskus kahdestaankin. Eihän kaikilla todellakaan ole sellaiseen mahdollisuutta, en ole koskaan törmännyt omassa tuttavapiirissäni keneenkään, joka voisi laittaa lapsensa jonnekin hoitoon edes viikonlopuksi.

Vierailija
32/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarvitsemme ehdottomasti kahdenkeskistä aikaa! kyllä on nimittäin kiva lomalla harrastaa seksiä missä tahansa ja milloin tahansa ;)

t. vastaus 38 ja myös se kymmenkuisen hoitoon jättänyt =)

Vierailija
33/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan kategoriaan menevät kommentit, joissa huokaillaan että onneksi omaa parisuhdetta ei tarvitse hoitaa lähtemällä matkalle ilman lapsia... Emme me ainakaan mieheni kanssa ole lähteneet viikonloppulomille kahdestaan " parisuhdetta hoitamaan" , vaan yksinkertaisesti rentoutumaan arjesta! :)

Vierailija
34/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaksi lähdemme lomalle kaksin, viimeksi olimme lasten kanssa

Vierailija
35/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 34, mieheni 37 ja yhteisiä ihania vuosia 14 (aina välillä kahdestaankin lomaillen)

Vierailija
36/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi 2 v menee hoitoon miehen kaverille kun meidän vanhemmat on jo niin vanhoja etteivät jaksa montaa päivää näin pienen kanssa

Vierailija
37/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minusta on aika omalaatuinen valinta, että eräätkin vanhemmat lähtivät kahdestaan kahden viikon lomalle kun lapsi oli 1v. Lapsi ei heidän mielestään vielä osannut tuolloin kaivata vanhempiaan. Kyllä meidän tuon ikäiset osaavat jo kovastikin kaivata...

Vierailija
38/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustettu sekä kahdestaan viikoksi etelään ja lapset jääneet hoitoon kotiin (mummo, kummitädit ym. hoitaneet). Ollaan myös matkusteltu koko perheen kesken. Joskus ei rahaakaan ole lähteä koko perhe, se on aika kallis paukku 4-henkisen perheen lähteä ulkomaille. Itse en ainakaan jaksaisi taaperon kanssa helteessä edes liikkua enkä usko, että lapsikaan siitä nauttisi, jos on siis kovin kuumat oltavat. Hyvin on aina ero kestetty. Olen myös matkustellut molempien lastenkin kanssa kumpikin kerrallaan ja sekin on ollut mukavaa. Ei kannata aina tuomita heti jos joku tekee vähän eri tavalla asioita.

Vierailija
39/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämähän on juuri se mitä perhepsykologitkin toitottavat. On hyvä päästä irti arjesta myös ihan aikuisten kesken.

Vierailija
40/59 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei kyllä ole niin tyhmiä ihmisiä kuin tällä palstalla.

Ja oikein antoisaa lomaa ap:lle!