Lue keskustelun säännöt.
Mikä sopisi meille kestovaipaksi?
03.01.2006 |
Olen ajatellut kokeilla ( taas) kestoilua reilun vuoden ikäisen kanssa. Ongelmana on megapissaus =) Mikähän olisi hyvä systeemi. olisiko ehdotuksia? En halua harso/ruskovailla- tyyppistä ratkaisua vaan jonkun sisä+kuori tai täyttösversion. Tuntuu että kaikki tulee läpi tai olen kyllä kokeillut vain pienenä harsoja Bumpyn kuorilla ja Fuzzeja....
Kiitllisena ehdotuksista =)
Kommentit (2)
Meidän tytöllä on toiminut hyvin hamppulisäimut, joita olen käyttänyt taitellun Ruskovillan harson kanssa Fuzzin sisällä tai Bumpyn kuoren kanssa. Ronjan hamput ovat hyviä ja edullisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiedän epätoivon pissamäärien kanssa, etenkin kun yli vuoden ikäisellä se pissa tulee jo aikamoisella paineellakin. Meillä toimii hyvin sisätäyttövaipat ja hahtuvavillikset, mutta hoidossa lapset käyttävät täyttövaippoja. Olen tehnyt vaipat itse, ja eniten tykkään käyttää ihoa vasten kuivaliinakangasta, vaikka sen sisäänajoon meneekin muutama pesu. Fleece tuntuu kamalan hautovalta, en itsellenikään voisi kuvitella laittavani fleeceä alusvaatteeksi.
Imuna meillä on Popolinin harso ja sen sisällä vielä pitkä hamppuimu, jossa on yhteensä 4 kerrosta hamppufleeceä tai -collegea. Näillä ollaan pärjätty hyvin.