Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lähdin Facebookista pari kuukautta sitten. Kukaan ei kaipaa.
24.09.2014 |
Olin todella aktiivinen Facebookissa. Päivitin paljon, jutuistani tykättiin, minua kutsuttiin joka paikkaan. Facebookin kautta oli helppo sopia tapaamisia lyhyelläkin varoitusajalla.
Ilmoitin Facebookissa, että lähden pois ja jatkossa minulle voi soittaa ihan puhelimella. KUKAAN ei ole kahteen kuukauteen soittanut minulle mistään asiasta. Paitsi äiti. KUKAAN ei ole kutsunut minua mihinkään, ei ole halunnut nähdä, ei ole kysynyt kuulumisia. Ei mitään.
Masentavaa. Ilmeisesti minulla oli vain 600 Facebook-kaveria, muttei yhtään oikeaa kaveria.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Some nyt vaan on tämän ajan tapa pitää yhteyttä muihin. Toki voit sitä vastustaa, mutta väistämättä jäät ulkopuolelle paljosta.
Eräs miespuolinen tuttavani lähti jokin aika sitten facesta "koska ihmiset eivät kommentoineet ja pitäneet yhteyttä tarpeeksi eikä tykänneet julkaisuista". Tämä mies tekee paljon musiikkia, joten nyt sitten lähettelee tekstareilla ihmisille linkkejä biiseihinsä. Suht raskasta ja en jaksa vastata mitään, kun itse kuuntelen ehkä ambienttia ja klassista, ja hän tekee jotain kirkonpolttoheviä. En jaksa sen vertaa kiinnostua että alkaisin latailla jotain mp3 tiedostoja puhelimella. Ja edelleen hän valittaa ettei ihmiset kuuntele ja anna palautetta...