♥ Voxra ♥
Kommentit (309)
On ollut aivan loistava lääke! Bonuksena laihduin todella paljon. Siksi sitä ei anneta syömishäiriöisille. Ei vaan maistunut ruoka. Ollenkaan!
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 01:18"]Tuleeko paremmat olot, jos pureskelen usemman kerralla?
[/quote] oloista en tiedä, mutta ainakin tulee tarve uusille hampaille. Koitin joskus pureskella yhden ja hammas lohkes ja leukaan sattu päivän jälkeenkin :D on vähän kova pilleri!
Oma kokemus: Voxra kohensi kyllä mielialaa, mutta sivuvaikutuksina verenpaine nousi, syke kiihtyi, yöunet menivät ja ummetuskin vaivasi - > lääke piti lopettaa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 02:19"]
Ei ihan henkisesti tasapainossa oleva ihminen tee aloitusta <3 Voxra <3 lääkeriippuvuus teillä kaikilla on. Miksette koita päästä eroon lääkkeistä ja elää selväpäistä elämää? Kysyn ihan muuten vaan.. Varmasti monella teillä on lapsiakin kotona...miten he pärjäävät kun vanhempi/vanhemmat ovat päihderiippuvaisia? Säälin niitä pikkuisia :( En itsekkään mikään täydellinen ole, mutta yrittäisin päästä lääkkeistä eroon. Siskoni on syönyt vuoden verran mietoja lääkkeitä ahdistukseen/masennukseen..saa terapiaa nyt lisäksi ja haluaa lopettaa lääkkeet kokonaan. Lääkkeet ei yksin auta masennuksen hoidossa, pitää vaatia itselleen enemmän kun kuitenkin omasta elämästä on kyse minkä elää vain kerran.
[/quote]
Minua ärsyttää suuresti tällainen terapian tyrkyttäminen kun itselläni ongelma on täysin kemiallinen. Olen postiivisesti ajatteleva ja innostunut asioista, ei ole mieltä painavia menneisyyden traumoja tai mitään mitä olisi tarvetta vatvoa kenenkään ulkopuolisen kanssa. Koen sellaisen vatvomisen negatiiviseksi ja ahdistavaksi. Ongelmani on että en saa asioita tehtyä, unohtelen asioita, on vaikea keskittyä ja saada itseni aloittamaan homma. Kärsin unettomuudesta. Ajatuksissani kyllä on ideaa jos jonkinlaista mutta todellisuus on sitten kuin hidastettu filmi joka välillä pätkii ja välillä kelautuu alkuun. Ssri-lääkkeet auttavat toimimaan normaalisti, aina jonkun aikaa lääkkeiden lopettamisen jälkeenkin.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 02:19"]
Ei ihan henkisesti tasapainossa oleva ihminen tee aloitusta <3 Voxra <3 lääkeriippuvuus teillä kaikilla on. Miksette koita päästä eroon lääkkeistä ja elää selväpäistä elämää? Kysyn ihan muuten vaan.. Varmasti monella teillä on lapsiakin kotona...miten he pärjäävät kun vanhempi/vanhemmat ovat päihderiippuvaisia? Säälin niitä pikkuisia :( En itsekkään mikään täydellinen ole, mutta yrittäisin päästä lääkkeistä eroon. Siskoni on syönyt vuoden verran mietoja lääkkeitä ahdistukseen/masennukseen..saa terapiaa nyt lisäksi ja haluaa lopettaa lääkkeet kokonaan. Lääkkeet ei yksin auta masennuksen hoidossa, pitää vaatia itselleen enemmän kun kuitenkin omasta elämästä on kyse minkä elää vain kerran.
[/quote]
Minua ärsyttää suuresti tällainen terapian tyrkyttäminen kun itselläni ongelma on täysin kemiallinen. Olen postiivisesti ajatteleva ja innostunut asioista, ei ole mieltä painavia menneisyyden traumoja tai mitään mitä olisi tarvetta vatvoa kenenkään ulkopuolisen kanssa. Koen sellaisen vatvomisen negatiiviseksi ja ahdistavaksi. Ongelmani on että en saa asioita tehtyä, unohtelen asioita, on vaikea keskittyä ja saada itseni aloittamaan homma. Kärsin unettomuudesta. Ajatuksissani kyllä on ideaa jos jonkinlaista mutta todellisuus on sitten kuin hidastettu filmi joka välillä pätkii ja välillä kelautuu alkuun. Ssri-lääkkeet auttavat toimimaan normaalisti, aina jonkun aikaa lääkkeiden lopettamisen jälkeenkin.
[/quote]
Ei auta mullakaan terapia. Lisäksi mulla on luottamukseen liittyviä ongelmia ja ahdistusta (syystä!), joten en edes pystyisi luottamaan terapeuttiin tarpeeksi. Luotan hyvin harvoihin ihmisiin. Lisäksi masennukseni on osin geneettistä. Meillä on sitä suvussa. Voxra pitää minut työelämässä, enkä tajua mitä se kenellekään kuuluu mitä lääkkeitä syön, paitsi minulle ja lääkärille.
Samaa mieltä - Voxra <3 Voisin suudella omalääkäriä kun kirjotti mulle sen.
Ei herätä lämpimiä tunteita tämä voxra.
Voiko ihanammin aamu enää alkaa?
Ja yhdet kinaa jostain vitun pisteestä. Vaikka eipä silti, eihän tämä täysijärkisten ketju olekaan. Joo, mulla on ollut voxra 300 mg nyt muutaman kuukauden, ehkä pientä kohentumista mielialoissa on havaittavissa. Olen kuullut, että vie oman aikansa ennenkuin alkaa puremaan, mutta ei kai sentään kuukausia?
Voiko olla normaalia, että Voxra VÄSYTTÄÄ?? Kaikkialla sanotaan että se PIRISTÄÄ, mutta minun piti nukkua tänään päiväunetkin, vaikka yöunet olivat enemmän kuin riittävät (en meinannut päästä sängystä ylös)...toinen päivä tänään lääkkeen syömisessä.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:22"]
Voiko olla normaalia, että Voxra VÄSYTTÄÄ?? Kaikkialla sanotaan että se PIRISTÄÄ, mutta minun piti nukkua tänään päiväunetkin, vaikka yöunet olivat enemmän kuin riittävät (en meinannut päästä sängystä ylös)...toinen päivä tänään lääkkeen syömisessä.
[/quote]
Kuulostaa kyllä erikoiselta.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:31"]
Ja yhdet kinaa jostain vitun pisteestä. Vaikka eipä silti, eihän tämä täysijärkisten ketju olekaan. Joo, mulla on ollut voxra 300 mg nyt muutaman kuukauden, ehkä pientä kohentumista mielialoissa on havaittavissa. Olen kuullut, että vie oman aikansa ennenkuin alkaa puremaan, mutta ei kai sentään kuukausia?
[/quote]
Ei toimi kaikille. Ainoastaan vakavaan masennukseen, sanoi psykiatri. Lievään ja keskivakavaan ei tule kuin haittavaikutukset.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:25"]
[/quote]
[/quote]
Niinpä. Mietin kanssa, että olisiko sittenkin vieroitusoire Diapamista, jota en käyttänyt eilen enkä tänään (olen syönyt reilun viikon putkeen tätä ennen)?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:41"]
[/quote]
Ei toimi kaikille. Ainoastaan vakavaan masennukseen, sanoi psykiatri. Lievään ja keskivakavaan ei tule kuin haittavaikutukset.
[/quote]
Saman olen kuullut. Ainoastaan vakavaan masennukseen vaste. Ainoa lääke joka mulla on toiminut.
Mulle määrättiin kerran, mutta sain jostain syystä niin kamalan närästyksen ko. lääkkeestä, että en voinut käyttää. Nyt on onneksi masennus takana, joten ei tarvitse ainakaan tällä erää murehtia lääkkeiden sopivuutta :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:41"]
[/quote]
[/quote]
Saman olen kuullut. Ainoastaan vakavaan masennukseen vaste. Ainoa lääke joka mulla on toiminut.
[/quote]
*vaikeaan. Muuten oikein. Ei pelitä voxra lievästi masentuneilla
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:38"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:25"]
[/quote]
[/quote]
Niinpä. Mietin kanssa, että olisiko sittenkin vieroitusoire Diapamista, jota en käyttänyt eilen enkä tänään (olen syönyt reilun viikon putkeen tätä ennen)?
[/quote]
Voi hyvinkin olla. Tai johtua jostain ihan muusta. Joka tapauksessa sun pitää antaa Voxralle aikaa vaikuttaa. Ainakin kaksi viikkoa, jotkut sanoo kuusi. Itsellä vaikutus tosin alkoi jo n. viikon käytön jälkeen. Aloitusoireet voivat olla moninaiset nekin, ja sitten häviävät.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:11"]Mulle ei suostuttu kokeilemaan Voxraa, vaikka mikään muu lääke ei oo tähän mennessä auttanu [/quote] Voxra on amfetamiinijohdannainen joten sitä ei määrätä kaikille. Eikä sovi bipoille koska voi antaa virtaa. Masennukseen loistava, mutta ei kaikille.
[/quote]
Ja vitut ooo mikään amfetamiinijohdannainen.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 01:48"]Voi vittu mitä piripäitä Suomi pullollaan!! Huono metkki ku tiedetään kaikista maailman lääkkeistä ihan kaikki! Minun mielestä masennuslääkkeitä ja mielialalääkkeitä yleensäkkin määrätän aivan liian helposti. Ihan hullua. Jotkut varmaan oikeasti sen lääkityksen tarvitseekin mutta suurinosa ei! Miksette koita muuttaa omaa ajattelutapaa elämästänne, terveellinen ruoka, ruutineja päiviin, ei alkoholia kuin harvoin ja silloinkin kohtuudella ja ajatella elämästä muutenkin myönteisesti vaikka välillä hankalaa onkin. Ulkoilua ja harrastuksia. Lääkkeet pois. Kannattaa kokeilla, voi yllättää positiivisesti ja saa oikean elämänsä takaisin eikä missään sumussa kulje elämän läpi, se ei ole elämisen arvoista elämää se!! Tämä on vain minun mielipiteeni.
[/quote]
Hahahaha anna mun kaikki kestää. Jos Voxraa verrataan piriin niin ollaan aika hakoteillä. Ja toiseks saa olla melkosesti metallihampaat et sen pillerin saa pureskeltua. Ite vetäisin sata kertaa mielummin piriä ränniin, kun söisin voxraa, koska sillon oikeesti piristyis ja olis elämä kohillaan, mutku suomessa tuo ompi laitonta niin pakko yrittää pärjätä lekurien tarjoamalla lievemmällä avulla. Parempi kuitenkin, että edes jotain on millä saa päänsä kasaan niin ei lisäänny tämä myös av mammoille tuttu "pohjasakka" pitkäaikaistyöttömien muodossa! Ihme nillitystä. Et tee töitä olet pummi, teet töitä lääkityksen avulla olet nisti. Onko niin vaikee ymmärtää ettei kaikki kykene normaaliin elämään ilman kemiallista apua?