♥ Voxra ♥
Kommentit (309)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 11:23"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:11"]Mulle ei suostuttu kokeilemaan Voxraa, vaikka mikään muu lääke ei oo tähän mennessä auttanu
[/quote]
Voxra on amfetamiinijohdannainen joten sitä ei määrätä kaikille. Eikä sovi bipoille koska voi antaa virtaa. Masennukseen loistava, mutta ei kaikille.
[/quote]eikä ole kun concerta. Ja 29 vatipäätä tykkää. Ottakaa selviä asioista ennenkun tuutte pätee vitun idiootit. Voxran vaikuttava aine bupripioni. Ja ei, en katsonut googlesta.
[/quote]
"Bupropioni eli Amfebutamoni, (markkinoidaan nimillä Zyban ja Voxra) on dopamiinin-noradrenaliinin takaisinoton estäjä (NDRI), tupakoinnin lopettamiseen jamasennuksen hoitamiseen käytettävä lääke.
Kemialliselta nimeltään se on β-keto-3-kloori-N-tert-butyyliamfetamiini, eli substituoitukatinoni. Tämän takia lääke on miedohko psykostimulantti."
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Bupropioni
Niin kukas se "vitun idiootti" nyt olikaan?
[/quote]juu no kaukainen eli ei mitenkään rinnastettavissa, ei anna positiivista huimetulosta kuin concerta eli turha verrata mihkään piriin vaikka oiskin vitun kaulanen johdannainen niin jos kysyt asiaa lääkäriltä niin se nauraa sun jutuille.
[/quote]
No mitäs hittoa, ekan kerran kun lääkäri määräsi noita hän sanoi sen olevan amfetamiinijohdannainen. Kysyin et mitä jos joskus joudun poliisin huumetestiin niin näkyykö a positiivisena. Kuulemma näkyy jos voxran pitoisuus on sillä hetkellä kehossa tarpeeksi suuri, eli on ottanut sinä päivänä lääkkeensä eikä esim. pari päivää sitten. Ja kuinkahan paljon muuten mahdat ymmärtää kemiasta, esim. että kuinka "kaukainen" tai "läheinen" johdannainen mikäkin aine on toiselle?
Hyvä lääke. Jatkuva vähäinen nukkuminen saa vainoharhaiseksi... ihan niinkuin isoveljensäkin
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:11"]
Mulle ei suostuttu kokeilemaan Voxraa, vaikka mikään muu lääke ei oo tähän mennessä auttanu
[/quote]
Jos on huume- tai syömishäiriötaustaa tai bipolaarisuutta, ei Voxraa saa määrätä. Olisko joku näistä. Mutta ei se voxra tosiaan ole ekana tk-lääkärin mielessä. Pikemminkin se viimeinen vaihtoehto, kun kaikki muut on jo kokeiltu.
[/quote]
Höpöhöpö. Minulla on sekä huume- että sh-taustaa, ja olen syönyt Voxraa jo vuosia. Sitä ei lopetettu edes silloin, kun retkahdin huumeisiin taas. Ja olen intensiivisessä ja ammattitaitoisessa hoidossa, julkisella puolella. Tiedän muitakin ex-nistejä, jotka syövät Voxraa.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:28"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:11"] Mulle ei suostuttu kokeilemaan Voxraa, vaikka mikään muu lääke ei oo tähän mennessä auttanu [/quote] Jos on huume- tai syömishäiriötaustaa tai bipolaarisuutta, ei Voxraa saa määrätä. Olisko joku näistä. Mutta ei se voxra tosiaan ole ekana tk-lääkärin mielessä. Pikemminkin se viimeinen vaihtoehto, kun kaikki muut on jo kokeiltu. [/quote] Höpöhöpö. Minulla on sekä huume- että sh-taustaa, ja olen syönyt Voxraa jo vuosia. Sitä ei lopetettu edes silloin, kun retkahdin huumeisiin taas. Ja olen intensiivisessä ja ammattitaitoisessa hoidossa, julkisella puolella. Tiedän muitakin ex-nistejä, jotka syövät Voxraa.
[/quote]
Jep. Minulle tyrkättiin Voxra suoraan katkolla, Subutexista vierottautujana.
Tämä lääke aiheutti minulle aivan helvetilliset nivelkivut. Olin vuoteenomana ja puoli-invalidi, kunnes lääkäri hokasi että nivelkivut ovat yksi Voxran mahdollisista sivuvaikutuksista. Hän käski lopettaa lääkkeen heti ja nivelkivut sitten katosivat. Voxralla en pystynyt liikkumaan kunnolla ja pelkäsin jo reumaa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:13"]
Tämä lääke aiheutti minulle aivan helvetilliset nivelkivut. Olin vuoteenomana ja puoli-invalidi, kunnes lääkäri hokasi että nivelkivut ovat yksi Voxran mahdollisista sivuvaikutuksista. Hän käski lopettaa lääkkeen heti ja nivelkivut sitten katosivat. Voxralla en pystynyt liikkumaan kunnolla ja pelkäsin jo reumaa.
[/quote]
Mullakin oli alkuvaiheessa nivelkipuja, mutta googlasin ja sain selville, että ne oli mahdollisia sivuvaikutuksia. Niinpä otin vain buranaa naamaan ja pikku hiljaa ne hellittivät. Voxra myös helpottaa tulehdustiloja.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:28"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:11"]
Mulle ei suostuttu kokeilemaan Voxraa, vaikka mikään muu lääke ei oo tähän mennessä auttanu
[/quote]
Jos on huume- tai syömishäiriötaustaa tai bipolaarisuutta, ei Voxraa saa määrätä. Olisko joku näistä. Mutta ei se voxra tosiaan ole ekana tk-lääkärin mielessä. Pikemminkin se viimeinen vaihtoehto, kun kaikki muut on jo kokeiltu.
[/quote]
En ole tuo kysyjä, mutta mulla on anoreksiatausta. Varmaan turhaa haaveilla että lekuri antais voxraa?
[/quote]
Minullakin anoreksiatausta, lääkäri määräsi voxraa joka tapauksessa masennukseen. paino lähti välittömästi laskuun, en tiedä miksi, ehkä lääke vaikutti ruokahaluun tai laukaisi uudestaan vanhoja ajatusratoja. Mainitsin lääkärille laihtuneeni kolme kiloa viikossa, ja sanoin, että huomasin että pakkausselosteessa nimenomaan mainitaan, ettei lääke sovi syömishäiriötaustaisille. Lääkäri vaikutti yllättyneeltä, eipä ollut asiasta tietoinen.
Siihen jäi voxran syöminen osaltani. Kannattaa tosiaan olla varovainen, jos taustaa löytyy.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:32"]
[/quote]
[/quote]
En ole tuo kysyjä, mutta mulla on anoreksiatausta. Varmaan turhaa haaveilla että lekuri antais voxraa?
[/quote]
Minullakin anoreksiatausta, lääkäri määräsi voxraa joka tapauksessa masennukseen. paino lähti välittömästi laskuun, en tiedä miksi, ehkä lääke vaikutti ruokahaluun tai laukaisi uudestaan vanhoja ajatusratoja. Mainitsin lääkärille laihtuneeni kolme kiloa viikossa, ja sanoin, että huomasin että pakkausselosteessa nimenomaan mainitaan, ettei lääke sovi syömishäiriötaustaisille. Lääkäri vaikutti yllättyneeltä, eipä ollut asiasta tietoinen.
Siihen jäi voxran syöminen osaltani. Kannattaa tosiaan olla varovainen, jos taustaa löytyy.
[/quote]
Hyvä että olit itse tarkkana ja vastuullinen. Ei ne lääkäritkään kaikkea tiedä tai huomaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 11:53"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voxra tosiaan vaikuttaa ruokahaluun. Tosi vähällä tulee toimeen ja se onkin vaarallista, jos on ollut / on anoreksiaa. Mikään ei oikein maistu kun syö Voxraa, mikä on entiselle lohtusyöjälle vain hyvä juttu. Enää ei tee mieli edes lautasellista höyryävää spaghettia! Olenkin laihtunut tosi paljon, kun ssri-lääkkeillä vain lihoin lisää.
ei ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 11:53"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voxra tosiaan vaikuttaa ruokahaluun. Tosi vähällä tulee toimeen ja se onkin vaarallista, jos on ollut / on anoreksiaa. Mikään ei oikein maistu kun syö Voxraa, mikä on entiselle lohtusyöjälle vain hyvä juttu. Enää ei tee mieli edes lautasellista höyryävää spaghettia! Olenkin laihtunut tosi paljon, kun ssri-lääkkeillä vain lihoin lisää.
ei ap
[/quote]
Voxra on kehitetty aikoinaan laihdutuslääkkeestä USA:ssa, ymmärtääkseni. Sitten kävi ilmi, että se toimii paitsi masennuslääkkeenä, myös auttaa pääsemään tupakasta eroon. Ja jopa parantaa seksuaalista haluttomuutta.
Ikävä kyllä itselleni ei Voxra käynyt. Aivan jäätäviä päänsärkyjä ja lisäksi todella outoja painajaisunia ja yöllisiä pelkotiloja, jotka loppuivat kun Voxra jäi pois. Eli hyvä lääke jos sen kestää.
Hei, tietääkö kukaan miksi tätä ei saisi syödä samaan aikaan kuin rauhoittavia? Olen syönyt 2,5mg Diapamia nyt viikon ajan, ja pohdin tässä että uskaltaako aloittaa V:n...lääkäri tietää asiasta, muttei sanonut mitään. Vain tuosta syömishäiriöjutusta kommentoi, kun tietää myös että olen sortunut ahmimiseen viime aikoina, mutta siltikin määräsi 30kpl kokeilukuurin ja antoi soittoajan kahden viikon päähän.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:24"]
Hei, tietääkö kukaan miksi tätä ei saisi syödä samaan aikaan kuin rauhoittavia? Olen syönyt 2,5mg Diapamia nyt viikon ajan, ja pohdin tässä että uskaltaako aloittaa V:n...lääkäri tietää asiasta, muttei sanonut mitään. Vain tuosta syömishäiriöjutusta kommentoi, kun tietää myös että olen sortunut ahmimiseen viime aikoina, mutta siltikin määräsi 30kpl kokeilukuurin ja antoi soittoajan kahden viikon päähän.
[/quote]
En osaa sanoa. Mutta ehkä liittyy siihen, että jos tulee rajuja aloitusoireita, niin bentsot siinä sivussa sekoittaa liikaa. Tosin itselle lääkäri määräsi bentsoja silloin kun aloitin Voxran, koska se alkuahdistus oli aika järkyttävää ennen kuin Voxra alkoi kunnolla potkimaan (meni yli kuukausi).
Neuvon, että KYSYT lääkäriltä. Kyllä se kertoo.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:24"]
[/quote]
Voi mennöä aivokemiat sekaisin. Mutta jos olet pameja jo viikon vetänyt, niin varaudu jäätäviin vieroitusoireisiin. Lopettele hitaasti.
102, olen aiemmin syönyt kuureittain Opamoxeja ilman minkäänlaisia vieroitusoireita, lopettanut siis aina ns. seinään.
Kiitos vastauksista.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:40"]
102, olen aiemmin syönyt kuureittain Opamoxeja ilman minkäänlaisia vieroitusoireita, lopettanut siis aina ns. seinään.
Kiitos vastauksista.
[/quote]
Opamox on se lievin bentso. Diapam on ihan eri sarjaa.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 10:24"]Hei, tietääkö kukaan miksi tätä ei saisi syödä samaan aikaan kuin rauhoittavia? Olen syönyt 2,5mg Diapamia nyt viikon ajan, ja pohdin tässä että uskaltaako aloittaa V:n...lääkäri tietää asiasta, muttei sanonut mitään. Vain tuosta syömishäiriöjutusta kommentoi, kun tietää myös että olen sortunut ahmimiseen viime aikoina, mutta siltikin määräsi 30kpl kokeilukuurin ja antoi soittoajan kahden viikon päähän.
[/quote]
Siis mitä se lääkäri tarkkaan ottaen sanoi?
Mullakin alkoi kutkuttamaan että josko pyytäisin Voxraa. Syön nyt venlafaxinia, ihan ok lääke mutta valitettavasti annosta saa olla nostamassa jatkuvasti. Pari kk ihan hyvä olo, ja sen jälkeen toivottomuus, ahdistus jne palaavat. Syön kohta maksimiannosta, ja pelottaa että mitäs sitten.
Venlan avulla ahdistuskohtaukset ovat vähentyneet, mutta opiskelut edelleen jäissä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 15:57"]Eivätkö tk-lekuritmäärää? Ajattelin juuri tuota kysyä.
[/quote]
Eivät. Itsekin pyysin sitä erikseen. Koska jäi just pois Käyvästä hoidosta. Ja ssri:tähän ne yleensä määrää koska sen tk-lääkärit tuntee parhaiten. Omakin lääkärini oli aluksi epäluuloinen mutta kun näki miten hyvin voin Voxralla, oli tyytyväinen.
Nro 7
[/quote]
Kyllä minulle ihan tk lääkäri määräs. Nyt jo toistamiseen, kun aiemmin olen ollut tyhmä ja epäluuloinen enkä luottanut psykoterapian auttavan.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 02:19"]
Ei ihan henkisesti tasapainossa oleva ihminen tee aloitusta <3 Voxra <3 lääkeriippuvuus teillä kaikilla on. Miksette koita päästä eroon lääkkeistä ja elää selväpäistä elämää? Kysyn ihan muuten vaan.. Varmasti monella teillä on lapsiakin kotona...miten he pärjäävät kun vanhempi/vanhemmat ovat päihderiippuvaisia? Säälin niitä pikkuisia :( En itsekkään mikään täydellinen ole, mutta yrittäisin päästä lääkkeistä eroon. Siskoni on syönyt vuoden verran mietoja lääkkeitä ahdistukseen/masennukseen..saa terapiaa nyt lisäksi ja haluaa lopettaa lääkkeet kokonaan. Lääkkeet ei yksin auta masennuksen hoidossa, pitää vaatia itselleen enemmän kun kuitenkin omasta elämästä on kyse minkä elää vain kerran.
[/quote]
Minua ärsyttää suuresti tällainen terapian tyrkyttäminen kun itselläni ongelma on täysin kemiallinen. Olen postiivisesti ajatteleva ja innostunut asioista, ei ole mieltä painavia menneisyyden traumoja tai mitään mitä olisi tarvetta vatvoa kenenkään ulkopuolisen kanssa. Koen sellaisen vatvomisen negatiiviseksi ja ahdistavaksi. Ongelmani on että en saa asioita tehtyä, unohtelen asioita, on vaikea keskittyä ja saada itseni aloittamaan homma. Kärsin unettomuudesta. Ajatuksissani kyllä on ideaa jos jonkinlaista mutta todellisuus on sitten kuin hidastettu filmi joka välillä pätkii ja välillä kelautuu alkuun. Ssri-lääkkeet auttavat toimimaan normaalisti, aina jonkun aikaa lääkkeiden lopettamisen jälkeenkin.
[/quote]
Ei ole minullakaan mitään kiinnostusta terapiaan. Aina välillä siitä on ollut lääkärin kanssa puhetta, mutta hän on ymmärtänyt, kun olen sanonut etten halua. Ei se toimi kaikilla, ja se vie lisäksi tuhottomasti energiaa (tiedän tämän terapiassa käyvien ystävien kautta). En myöskään halua puhua asioistani tuntemattomille, ja on asioita, joista en halua puhua kenellekään. Minulla on se oikeus. Joka tapauksessa: Voxra auttaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 00:10"]
Toimiiko miten alkoholin ja rauhoittavien kanssa?
[/quote]
Ei sais käyttää mieluiten kumpaakaan, mutta ainut vaikutus alkoholin kanssa on se, ettei tule känniin. Rauhoittavista en osaa sanoa, en käytä. Muutenkin vuoden nyt voxrailtuani olen melko lailla jättänyt alkoholin. Ei vaan maistu enää. Pää pysyy selvänä vaikka kuinka tinttaa (ei pitäisi).
[/quote]
Näin on. Voxra on myös vieroituslääke. Ei vain tupakalle. Jos tykkäät silloin tällöin dokailla, niin Voxra vie siitä kyllä ilon aika tehokkaasti. Sama jos joisit hanavettä.
[/quote]ei milla. Päinvastoin, lähin dokaa kun oli alotettu voxra ja päädyin putkaan! Saa todella vihaiseksi mut humalassa.