Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ Voxra ♥

Vierailija
23.09.2014 |

Ei mulla muuta.

Kommentit (309)

Vierailija
41/309 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:32"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:11"]

Mulle ei suostuttu kokeilemaan Voxraa, vaikka mikään muu lääke ei oo tähän mennessä auttanu

[/quote]

Jos on huume- tai syömishäiriötaustaa tai bipolaarisuutta, ei Voxraa saa määrätä. Olisko joku näistä. Mutta ei se voxra tosiaan ole ekana tk-lääkärin mielessä. Pikemminkin se viimeinen vaihtoehto, kun kaikki muut on jo kokeiltu. 

[/quote]

En ole tuo kysyjä, mutta mulla on anoreksiatausta. Varmaan turhaa haaveilla että lekuri antais voxraa?

[/quote]

On. 

Vierailija
42/309 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se parempi kuin venlafaksiini?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/309 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mitä piripäitä Suomi pullollaan!! Huono metkki ku tiedetään kaikista maailman lääkkeistä ihan kaikki! Minun mielestä masennuslääkkeitä ja mielialalääkkeitä yleensäkkin määrätän aivan liian helposti. Ihan hullua. Jotkut varmaan oikeasti sen lääkityksen tarvitseekin mutta suurinosa ei! Miksette koita muuttaa omaa ajattelutapaa elämästänne, terveellinen ruoka, ruutineja päiviin, ei alkoholia kuin harvoin ja silloinkin kohtuudella ja ajatella elämästä muutenkin myönteisesti vaikka välillä hankalaa onkin. Ulkoilua ja harrastuksia. Lääkkeet pois. Kannattaa kokeilla, voi yllättää positiivisesti ja saa oikean elämänsä takaisin eikä missään sumussa kulje elämän läpi, se ei ole elämisen arvoista elämää se!! Tämä on vain minun mielipiteeni.

Vierailija
44/309 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 01:48"]

Voi vittu mitä piripäitä Suomi pullollaan!! Huono metkki ku tiedetään kaikista maailman lääkkeistä ihan kaikki! Minun mielestä masennuslääkkeitä ja mielialalääkkeitä yleensäkkin määrätän aivan liian helposti. Ihan hullua. Jotkut varmaan oikeasti sen lääkityksen tarvitseekin mutta suurinosa ei! Miksette koita muuttaa omaa ajattelutapaa elämästänne, terveellinen ruoka, ruutineja päiviin, ei alkoholia kuin harvoin ja silloinkin kohtuudella ja ajatella elämästä muutenkin myönteisesti vaikka välillä hankalaa onkin. Ulkoilua ja harrastuksia. Lääkkeet pois. Kannattaa kokeilla, voi yllättää positiivisesti ja saa oikean elämänsä takaisin eikä missään sumussa kulje elämän läpi, se ei ole elämisen arvoista elämää se!! Tämä on vain minun mielipiteeni.

[/quote]

Lääkehysteerikon mielipide ei kiinnosta ketään. Avaa oma ketjusi. T: Avaimet onneen Voxralla

Vierailija
45/309 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 01:48"]

[/quote]

Suomessa mömmöjä vetää n. puol miljoonaa ihmistä??? Av-palstalla 99%..

Vierailija
46/309 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlatkaa bupropion. Ei syömishäiriöisille eikä nuorille, tai nuorille aikuisille. Vakavaan masennukseen sopii kyllä, ellei sitten iske ne sivuvaikutukset, ja jaksaa nukkumatta paljon. Itse nukun aina vähän, joten Voxra vaan piristi jo valmiiksi unetonta. (On geneettinen vika)

Täytyy kyllä sanoa, että vaikka Voxra on depotti, vaikutus hiipuu iltaa kohti. Toisaalta ihan hyvä. Ne neljä tuntia Voxran ottamisen jälkeen saan aikaan vaikka mitä. 

Vanha nimi Voxralle Jenkeissä on Wellbutrin. Ei ole mikään uusi lääke, mutta USA:n ulkopuolella ei määrätä paljon. Lisäksi on vaarana saada kouristuksia, näin sivuvaikutuksena, eli ei myöskään epileptikoille jne.

Vierailija
47/309 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:35"]Onko se parempi kuin venlafaksiini?
[/quote]no ei ainakaa aiheuta riippuvuutta niinkun tuo!

Vierailija
48/309 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:35"]

Onko se parempi kuin venlafaksiini?

[/quote]

En ole Venlaa syönyt. Venla on SNRI, eli ei sama kuin Voxra (eikä myöskään ssri)

ap

Vierailija
49/309 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:35"]Onko se parempi kuin venlafaksiini? [/quote]no ei ainakaa aiheuta riippuvuutta niinkun tuo!

[/quote]

Just olin sanomassa samaa! Aivan hirveät viekkarit Venlafaxinista. Ajattelin että kuolen 

Vierailija
50/309 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:14"]Mulle määrättii suorilta voxra :D mut en kyllä tiä mitä niin ihmeellistä tässä lääkkeessä on. En tosin kyllä pidä itseäni masentuneenakaan, että. [/quote] Miksi syöt turhaan lääkkeitä? [/quote] en mä sitä aina syökkään. Lähinnä sillonkun on jotain menoa. Tai tarvii kotona esim siivota kunnolla tai on valmiiks, jo hermot kireellä niin ei ala riehumaan. Mulle se auttaa impulsiivisuuteen ja toiminnanhallintaan.

[/quote]

Niin, sopii myös ADD- ja ADHD-potilaille. Onks sulla noista toinen? Ja tupakasta vieroittumiseen, ja seksuaaliseen haluttomuuteen :D 

16
[/quote] ai seksin haluttomuuteen :D ok. On joo adhd epäily, mutta huumetaustan takia ei suostuta määräämään concertaa. Eikä voxra kyllä auta keskittymiseen yhtään. Edelleen jumin omissa ajatuksissani ja on vaikea saattaa hommia loppuun.

Vierailija
51/309 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 02:00"]

Ei täällä kukaan mikään hysteerikko ole mutta mikset kieltänyt olevasi piripää?! No tietysti siksi kun sinä tunnistit itsesi siitä ja sitä sinä olet!!! En siedä piripäitä, haitaksi yhteiskunnalle. "Avaimet onneen Voxralla" hahaha On yhtäkuin Avaimet ennenaikaiseen kuolemaan Voxralla!!! Voi sääli teitä kun uskotte kaikkea mitä ne lääkäri tätskät teille sieltä suosittelee, ettekö tajua että lääkkeet on vain iso bisnes?! Teidänlaisilla idiooteilla lääkefirmat takoo miljoonia ja taas miljoonia. Ei ne teidän hyvinvoinnista välitä vaan pelkästään RAHASTA. Ei ikuisesti voi hyvä fiilis lääkkeistä kestää ja sen varmaan tiedostattekin.

[/quote]

Miksi kieltäisin. Hupaisa nimitys sinänsä, onhan Voxra tietysti amfetamiinijohdannainen, vaikkei sitä itseään olekaan. Lääkkeet on iso bisnes ja miksei olisi, koska parantavat elämänlaatua. Rahasta välittävät, kuten myös potilaistaan. Luuletko, että tyytmätön, tai jopa kuollut potilas olisi jotenkin tuottava? Lääkkeitä vaihtelemalla fiilistä voi saäädellä lähes loputtomiin. Mikä sinun vaihtoehtosi on? Kannabis???

Vierailija
52/309 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:43"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:27"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:14"]Mulle määrättii suorilta voxra :D mut en kyllä tiä mitä niin ihmeellistä tässä lääkkeessä on. En tosin kyllä pidä itseäni masentuneenakaan, että. [/quote] Miksi syöt turhaan lääkkeitä? [/quote] en mä sitä aina syökkään. Lähinnä sillonkun on jotain menoa. Tai tarvii kotona esim siivota kunnolla tai on valmiiks, jo hermot kireellä niin ei ala riehumaan. Mulle se auttaa impulsiivisuuteen ja toiminnanhallintaan. [/quote] Niin, sopii myös ADD- ja ADHD-potilaille. Onks sulla noista toinen? Ja tupakasta vieroittumiseen, ja seksuaaliseen haluttomuuteen :D  16 [/quote] ai seksin haluttomuuteen :D ok. On joo adhd epäily, mutta huumetaustan takia ei suostuta määräämään concertaa. Eikä voxra kyllä auta keskittymiseen yhtään. Edelleen jumin omissa ajatuksissani ja on vaikea saattaa hommia loppuun.

[/quote]

Sivuvaikutuksena panetus :D 

Vierailija
53/309 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun omalääkäri kieltäytyi myös kirjottamasta Voxraa. En tiedä miksi. En ole edes kertonut syömishäiriöistäni mitään. Miten se voi tietää? 

Vierailija
54/309 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan henkisesti tasapainossa oleva ihminen tee aloitusta <3 Voxra <3 lääkeriippuvuus teillä kaikilla on. Miksette koita päästä eroon lääkkeistä ja elää selväpäistä elämää? Kysyn ihan muuten vaan.. Varmasti monella teillä on lapsiakin kotona...miten he pärjäävät kun vanhempi/vanhemmat ovat päihderiippuvaisia? Säälin niitä pikkuisia :( En itsekkään mikään täydellinen ole, mutta yrittäisin päästä lääkkeistä eroon. Siskoni on syönyt vuoden verran mietoja lääkkeitä ahdistukseen/masennukseen..saa terapiaa nyt lisäksi ja haluaa lopettaa lääkkeet kokonaan. Lääkkeet ei yksin auta masennuksen hoidossa, pitää vaatia itselleen enemmän kun kuitenkin omasta elämästä on kyse minkä elää vain kerran.

Vierailija
55/309 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa nyt ihmisten syödä mitä lääkkeitä vain. Yhtä arvokkaita he silti ovat.

Vierailija
56/309 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:46"]

Mun omalääkäri kieltäytyi myös kirjottamasta Voxraa. En tiedä miksi. En ole edes kertonut syömishäiriöistäni mitään. Miten se voi tietää? 

[/quote]

Lääkärit ei yleensä tykkää hyvää kun niille ehdotetaan lääkkeitä määrättäväksi. Ne haluaa diagnosoida ja valita lääkkeet itse. Voihan olla että olet joskus maininnut jotain syömisistäsi tai se epäilee sulla bipoa tms. Kysy!

Eikä Voxra tosiaan sovi jokaiselle. Niin kuin ei mikään lääke. Mutta joilla se toimii, se tosiaan toimii. 

7

Vierailija
57/309 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 02:19"]

Ei ihan henkisesti tasapainossa oleva ihminen tee aloitusta <3 Voxra <3 lääkeriippuvuus teillä kaikilla on. Miksette koita päästä eroon lääkkeistä ja elää selväpäistä elämää? Kysyn ihan muuten vaan.. Varmasti monella teillä on lapsiakin kotona...miten he pärjäävät kun vanhempi/vanhemmat ovat päihderiippuvaisia? Säälin niitä pikkuisia :( En itsekkään mikään täydellinen ole, mutta yrittäisin päästä lääkkeistä eroon. Siskoni on syönyt vuoden verran mietoja lääkkeitä ahdistukseen/masennukseen..saa terapiaa nyt lisäksi ja haluaa lopettaa lääkkeet kokonaan. Lääkkeet ei yksin auta masennuksen hoidossa, pitää vaatia itselleen enemmän kun kuitenkin omasta elämästä on kyse minkä elää vain kerran.

[/quote]

Ei kai sinua kukaan pakota lääkkeitä syömään vastentahtoisesti? Anna niiden olla rauhassa ketä haluaa/joutuu lääkkeitä syömään. Kyllä mä ainakin oon vähän ihastunu Voxraan. :)

Vierailija
58/309 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihastunut Voxraan pikkuriikkisen ;)

Vierailija
59/309 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se oli huono. Hyvä, että sulla toimii.

Vierailija
60/309 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:52"]

Mulle se oli huono. Hyvä, että sulla toimii.

[/quote]

Niinhän se usein on. Mulle ssri:t aiheutti kaikkea ikävää. Ollaan kaikki niin yksilöitä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan