♥ Voxra ♥
Kommentit (309)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:56"]
Moi Mari, meinaatko kaikilla forumeilla hehkuttaa mielenvikaisuuttasi?
[/quote]
Ei mun nimi ole Mari. Enkä myöskään ole mielenvikainen. Nykyään käytetään vähän sofistikoituneempia termejä. :)
ap
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:01"]
Mikä ihmeen Voxra? Kuulostaa joltain automerkiltä.
[/quote]
KVG
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:01"]
[/quote]
Mitäs jos lukisit ketjun läpi? Tässä on tullut paljon hyviä pointteja ja kysymyksiä, joista kiitos.
ap
Mulla Voxra auttaa. Olen aivan helvetin huonossa tilanteessa, jota ei voi nyt korjata, ja Voxra auttaa pysymään kasassa. On toiveita, että tilanne muuttuu tulevaisuudessa, ja silloin voin olla ilman lääkettä. Mutta just nyt, vakavasti masentuneena, Voxra auttaa nousemaan ylös joka aamu, menemään töihin, ja yrittämään selvitä. Omat voimat loppui jo kauan sitten.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:09"]
Mulla Voxra auttaa. Olen aivan helvetin huonossa tilanteessa, jota ei voi nyt korjata, ja Voxra auttaa pysymään kasassa. On toiveita, että tilanne muuttuu tulevaisuudessa, ja silloin voin olla ilman lääkettä. Mutta just nyt, vakavasti masentuneena, Voxra auttaa nousemaan ylös joka aamu, menemään töihin, ja yrittämään selvitä. Omat voimat loppui jo kauan sitten.
[/quote]
Näin mäkin sen koen. Ajattelen Voxraa kainalosauvana, kun jalka on poikki.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:09"]Mulla Voxra auttaa. Olen aivan helvetin huonossa tilanteessa, jota ei voi nyt korjata, ja Voxra auttaa pysymään kasassa. On toiveita, että tilanne muuttuu tulevaisuudessa, ja silloin voin olla ilman lääkettä. Mutta just nyt, vakavasti masentuneena, Voxra auttaa nousemaan ylös joka aamu, menemään töihin, ja yrittämään selvitä. Omat voimat loppui jo kauan sitten.
[/quote] mulle ei kyllä auta yhtään. En kykene työelämään. Aikamoinen lääke sinulle, jos masentuneena käyt töissä :o
Uskaltasko aloittaa kun niin kehutte täällä. Purkki odottanut kaapissa jo tovin ja olotila nyt ei kovin raponen oo. Pelottaa vain kun kuullut että ensimmäiset viikot voi olla hankalia, onko minkälaisia kokemuksia kullakin?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:09"]Mulla Voxra auttaa. Olen aivan helvetin huonossa tilanteessa, jota ei voi nyt korjata, ja Voxra auttaa pysymään kasassa. On toiveita, että tilanne muuttuu tulevaisuudessa, ja silloin voin olla ilman lääkettä. Mutta just nyt, vakavasti masentuneena, Voxra auttaa nousemaan ylös joka aamu, menemään töihin, ja yrittämään selvitä. Omat voimat loppui jo kauan sitten. [/quote] mulle ei kyllä auta yhtään. En kykene työelämään. Aikamoinen lääke sinulle, jos masentuneena käyt töissä :o
[/quote]
Niin on. Onneksi! Voxra on vahvin ja paras lääke jota mulla on ikinä ollut. Jotain sivuvaikutuksia, mutta en välitä. En olis ikinä uskonut, koska muitakin lääkkeitä on kokeiltu. Se on ihan dynamiittia. Enkä silti ole mikään zombie vaan oma itseni, miinus masennus. Olis hienoa tietää miten se toimii mun aivoissa, mutta tärkeintä että toimii. Kai se iskee joihinkin hermoratoihin.
nro 37
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:28"]
Uskaltasko aloittaa kun niin kehutte täällä. Purkki odottanut kaapissa jo tovin ja olotila nyt ei kovin raponen oo. Pelottaa vain kun kuullut että ensimmäiset viikot voi olla hankalia, onko minkälaisia kokemuksia kullakin?
[/quote]
Mulla ei tullut muita sivuvaikutuksia kuin ajoittaista huimausta ja suu kuivui. Välillä särki niveliä. Ssri-lääkkeillä pari ekaa viikkoa oli silkkaa helvettiä. Mutta nämä on taas niin yksilöllisiä. Kannattaa kuitenkin kokeilla, kun lääkäri on niitä sulle määrännyt. Kun ei olo ole hyvä nytkään.
ap
[/quote]
Nivelkipuja, painajaisia, epätodellista oloa, itkukohtauksia. Mutta lääkäri käski jaksamaan, ja parin viikon kuluttua alkoi elämä kirkastumaan. :) Oli se kyllä aika kamalaa aluksi. Eli jos itsetuhoisuus on vahva, niin epäröisin alottaa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:40"]
[/quote]
Nivelkipuja, painajaisia, epätodellista oloa, itkukohtauksia. Mutta lääkäri käski jaksamaan, ja parin viikon kuluttua alkoi elämä kirkastumaan. :) Oli se kyllä aika kamalaa aluksi. Eli jos itsetuhoisuus on vahva, niin epäröisin alottaa.
[/quote]
Kaikki nämä ja raivosin miehelle ja lapsille. Oli pakko lopettaa. Mutta olen minäkin kuullut että joillekin on just täsmälääke. Ihme juttu miten me ollaan niin erilaisia.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 02:19"]
Ei ihan henkisesti tasapainossa oleva ihminen tee aloitusta <3 Voxra <3 lääkeriippuvuus teillä kaikilla on. Miksette koita päästä eroon lääkkeistä ja elää selväpäistä elämää? Kysyn ihan muuten vaan.. Varmasti monella teillä on lapsiakin kotona...miten he pärjäävät kun vanhempi/vanhemmat ovat päihderiippuvaisia? Säälin niitä pikkuisia :( En itsekkään mikään täydellinen ole, mutta yrittäisin päästä lääkkeistä eroon. Siskoni on syönyt vuoden verran mietoja lääkkeitä ahdistukseen/masennukseen..saa terapiaa nyt lisäksi ja haluaa lopettaa lääkkeet kokonaan. Lääkkeet ei yksin auta masennuksen hoidossa, pitää vaatia itselleen enemmän kun kuitenkin omasta elämästä on kyse minkä elää vain kerran.
[/quote]
No en kai minä henkisesti tasapainossa olekaan. Kärsin toistuvasta masennuksesta, johon Voxra on täsmälääke. Haloo.
ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 02:28"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 02:19"]
Ei ihan henkisesti tasapainossa oleva ihminen tee aloitusta <3 Voxra <3 lääkeriippuvuus teillä kaikilla on. Miksette koita päästä eroon lääkkeistä ja elää selväpäistä elämää? Kysyn ihan muuten vaan.. Varmasti monella teillä on lapsiakin kotona...miten he pärjäävät kun vanhempi/vanhemmat ovat päihderiippuvaisia? Säälin niitä pikkuisia :( En itsekkään mikään täydellinen ole, mutta yrittäisin päästä lääkkeistä eroon. Siskoni on syönyt vuoden verran mietoja lääkkeitä ahdistukseen/masennukseen..saa terapiaa nyt lisäksi ja haluaa lopettaa lääkkeet kokonaan. Lääkkeet ei yksin auta masennuksen hoidossa, pitää vaatia itselleen enemmän kun kuitenkin omasta elämästä on kyse minkä elää vain kerran.
[/quote]
Ei kai sinua kukaan pakota lääkkeitä syömään vastentahtoisesti? Anna niiden olla rauhassa ketä haluaa/joutuu lääkkeitä syömään. Kyllä mä ainakin oon vähän ihastunu Voxraan. :)
[/quote]
ap
[/quote]
En muista enää mutta ei varmaan ollut mitään ihmeellistä. Voxra on auttanut mua tosi paljon. Ehdottomasti vahvin paukku masennukseen. Eikä se masennus ole palannut vaikka lopetin lääkkeen (ilman vierotusoireita).
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:27"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:14"]Mulle määrättii suorilta voxra :D mut en kyllä tiä mitä niin ihmeellistä tässä lääkkeessä on. En tosin kyllä pidä itseäni masentuneenakaan, että. [/quote] Miksi syöt turhaan lääkkeitä? [/quote] en mä sitä aina syökkään. Lähinnä sillonkun on jotain menoa. Tai tarvii kotona esim siivota kunnolla tai on valmiiks, jo hermot kireellä niin ei ala riehumaan. Mulle se auttaa impulsiivisuuteen ja toiminnanhallintaan. [/quote] Niin, sopii myös ADD- ja ADHD-potilaille. Onks sulla noista toinen? Ja tupakasta vieroittumiseen, ja seksuaaliseen haluttomuuteen :D 16 [/quote] ai seksin haluttomuuteen :D ok. On joo adhd epäily, mutta huumetaustan takia ei suostuta määräämään concertaa. Eikä voxra kyllä auta keskittymiseen yhtään. Edelleen jumin omissa ajatuksissani ja on vaikea saattaa hommia loppuun.
[/quote]
Sivuvaikutuksena panetus :D
[/quote] en oo huomannu et olis lisääntyny, mut toisaalta. Muutenkin on aktiivinen seksielämä :P
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:43"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:27"] [quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 16:14"]Mulle määrättii suorilta voxra :D mut en kyllä tiä mitä niin ihmeellistä tässä lääkkeessä on. En tosin kyllä pidä itseäni masentuneenakaan, että. [/quote] Miksi syöt turhaan lääkkeitä? [/quote] en mä sitä aina syökkään. Lähinnä sillonkun on jotain menoa. Tai tarvii kotona esim siivota kunnolla tai on valmiiks, jo hermot kireellä niin ei ala riehumaan. Mulle se auttaa impulsiivisuuteen ja toiminnanhallintaan. [/quote] Niin, sopii myös ADD- ja ADHD-potilaille. Onks sulla noista toinen? Ja tupakasta vieroittumiseen, ja seksuaaliseen haluttomuuteen :D 16 [/quote] ai seksin haluttomuuteen :D ok. On joo adhd epäily, mutta huumetaustan takia ei suostuta määräämään concertaa. Eikä voxra kyllä auta keskittymiseen yhtään. Edelleen jumin omissa ajatuksissani ja on vaikea saattaa hommia loppuun. [/quote] Sivuvaikutuksena panetus :D [/quote] en oo huomannu et olis lisääntyny, mut toisaalta. Muutenkin on aktiivinen seksielämä :P
[/quote]
Masentuneilla näkynee selvemmin. Yleensähän mielialalääkkeet tuhoaa libidon. Voxra ei. Päinvastoin
Mullei ollu muita sivareita, kun pahoinvointi ja ehkä vähän oli tunteet herkässä, mut ne nyt on kyllä muutenkin :D mut ehkä sillon itketti herkemmin ja ärsytti aluks. Mut nytkun on syöny jo yli vuoden niin ei mitään, vaikka pitäis taukookin.