Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kauan sitä persettä on treenattava että tuloksia näkyy?

Vierailija
15.09.2014 |

Olen nyt kotitreenillä treenannut sitä 1kk, kauan joutuu treenaamaan että tuloksia näkyisi?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän liikkeillä sitä on paras treenata, jos trrenailee kotona?

Vierailija
2/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen paljon kyykkyjä, askelkyykkyjä,bulgarian kyykkyjä ja kyykkyhyppelyjä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen slaavikyykkyjä aina tilaisuuden tullen. Treeniohjelman lisäksi soitan myös kyykkyviulua ja ajan kyykkypyörällä.

Vierailija
4/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko pakaroita vai sitä reikää?

Vierailija
5/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lisäpainoja kotona? Jos ei, mene salille. Pakaralihas vaatii kunnolla kuormitusta kasvaakseen. Lihas ei myöskään kasva miinuskaloreilla ja ilman lepoa. Älä siis pihistele ruoassa tai treenaa joka päivä.

Vierailija
6/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pt:ni mukaan ensimmäiset 3 kk ovat nopeimman/näkyvimmän kehityksen aikaa. Sitten yleensä tulee vähän hitaampi kausi, mutta ei saa luovuttaa. Kun olen reenannut vuoden, aion ottaa ekat vertailukuvat entiseen. Jos haluaa loistavia tuloksia on bodattava sinnikkäästi useita vuosia.

Vierailija
7/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tulokset ala näkyä vasta n. 6kk jälkeen. Ota kuvia kuukauden välein niin näet muutoksen. Ja kyykyt ei ole välttämättömiä pakaroiden kasvun suhteen. Isoimmat pakarat jotka tiedän, on henkilöllä joka ei kyykkää polviensa takia

Vierailija
8/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:47"]

Eikö tulokset ala näkyä vasta n. 6kk jälkeen. Ota kuvia kuukauden välein niin näet muutoksen. Ja kyykyt ei ole välttämättömiä pakaroiden kasvun suhteen. Isoimmat pakarat jotka tiedän, on henkilöllä joka ei kyykkää polviensa takia

[/quote]

Jos ei kyykyt ole välttämättömiä, niin mitä sitten kannattaisi tehdä?

Vierailija
9/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta.  Ehkä 6 vuoden jälkeen alkaa näyttää erilaiselta.

Vierailija
10/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salin seinältä kopioitu: "It takes 4 weeks for you to see your body changing; it takes 8 weeks for your friends and family; it takes 12 weeks for the rest of the world. "

Tämä on tietenkin sillä oletuksella että tiedät mitä teet ja teet sen oikein, sisältäen treenin, levon ja ruokavalion. Muuten tuon quote pitää hyvin kutinsa.

Vierailija
11/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse reenasin vuoden ennen ensimmäisiä kunnon vertaamisia. Viitenä päivänä viikossa, ei pitäisi niin usein, mutta sillai minä nyt vaan teen. Nyt olen viimeisen kuukauden ajan tehnyt vähintään 1000 kyykkyä, kolmia erillaisia, aamuisin ja päälle vatsat, selät, punnarukset, hooverit yms. Teen vähintään 250 kyykkyä 6kg kahvakuulan kanssa.

Vierailija
12/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ruokavaliosta ja luojan luomasta. Kovin suoraselkäisillä treeni ei koskaan ota kunnolla pakaroihin ja joutuvat tekemään paljon enemmän töitä.

Minä taas, luonnostaan hieman notkoselkäisenä sain ison eron pakaroihin jo kun alotin aktiivisen lenkkeilyn. Pylly pyöristyi silmissä ja mittanauhakin tämän todisti. Salitreeni onkin sitten tehnyt jo huiman muutoksen.

Vierailija
13/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 11:19"]Itse reenasin vuoden ennen ensimmäisiä kunnon vertaamisia. Viitenä päivänä viikossa, ei pitäisi niin usein, mutta sillai minä nyt vaan teen. Nyt olen viimeisen kuukauden ajan tehnyt vähintään 1000 kyykkyä, kolmia erillaisia, aamuisin ja päälle vatsat, selät, punnarukset, hooverit yms. Teen vähintään 250 kyykkyä 6kg kahvakuulan kanssa.
[/quote]

Ei riitä tuo 6kg kahvakuula mihinkään

Vierailija
14/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat kokoa siihen takalistoon niin salilla erilaisia kyykky- ja maastavetoversiota. Treenautuu samaan syssyyn keskivartalokin. 

Vierailija
15/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei voi treenata persettä, tai voihan sitä, mutta ei sillä näkyvää muodonmuutosta saa aikaan.

Pari vuotta oikeilla ohjeilla ja kovilla painoilla salilla ajaa asian, täytyy myös muistaa syödä ohjeiden mukaan.

Vierailija
16/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:47"]

[/quote]

[/quote]

Kyykkää riittävän syvälle ja kokeile myös etu- ja sumokyykkyä. Kantapäiden alle voi laittaa lankun tai pienet painolevyt. Eristäviä liikkeitä pakaroille on hip thrust, lonkan loitontaja laitteessa ja pakarapotkut vaikka nilkkapainolla. Maastavetokin ottaa berberiin ja takareisiin.

Vierailija
17/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että se muoto ei tule siitä hirveästi muuttumaan vaan on geneettistä. Lihas vain laajenee isommaksi. Muutenkin tuo on semmoinen lihas, jota ei oikeastaan voi eristää toisista, eli samalla kasvatat myös paksummat reidet ja lonkkia. 

-Mies 29v-

Vierailija
18/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 11:19"]Itse reenasin vuoden ennen ensimmäisiä kunnon vertaamisia. Viitenä päivänä viikossa, ei pitäisi niin usein, mutta sillai minä nyt vaan teen. Nyt olen viimeisen kuukauden ajan tehnyt vähintään 1000 kyykkyä, kolmia erillaisia, aamuisin ja päälle vatsat, selät, punnarukset, hooverit yms. Teen vähintään 250 kyykkyä 6kg kahvakuulan kanssa.
[/quote]

Ei riitä tuo 6kg kahvakuula mihinkään
[/quote]

Alotin tässä kuussa ekaa kertaa kahvakuulan kanssa, ja mitä itse suosittelisit 16-vuotiaalle 165/48 tytölle?

Vierailija
19/89 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 10:47"]

[/quote]

[/quote]

lue emmin ja terhin treeniblogi :) juurikin terhillä on todella upeat pakarat, ja kertoi hetki sitten, ettei ole niitä kyykyillä saanut.