Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF / ICSI viikolla 7

02.01.2006 |

Moikka

Olen jo kerran pinoitunut tohon tammikuu -06 pinoo mutta ajattelin, että olisi kiva tehdä oma pino, kun tossa tammikuu pinossa on niin paljon eri aikaa hoitoon menijöitä.

Kopion tähän vielä oman tarinani:

Taustasta sen verran että lapsettomuutta takana neljä vuotta, johon mahtuu pitkien alkuselvittelyjen jälkeen laparotomia ja sen jälkeen alkoivat hoidot.

1. IVF 10/2004 nega

2. IVF 1/2005 nega

3. IVF 6/2005 nega

eka pas 8/2005 ja elämäni ensimmäinen +

mutta ikävä kyllä todettiin viikoilla 6+4 kohdunulkoiseksi ja 7+2

tähystys, jossa poistettiin oikea munajohdin, jossa alkio oli kiinni.

Vasen munajohdin olisi poistettu samalla mutta oli niin kiinnikkeinen,

että ilman avoleikkausta ei olisi voinut poistaa.

Tarkoitus oli siirtyä yksityiselle, koska nyt ne kolme hoitoa on käytetty julkisella mutta suureksi ihmeeksi halusivat julkisella (NKL) tehdä vielä yhden hoidon,niin ja siis Helsingissä.

Sumut alkaa 17.1, pistokset 1.2 ja punktio on viikolla 7. Syön pillereitä endon takia, joten siksi sain tänään tietää aika tarkan aikataulun, voi tietty heittää vielä vähän.

Tässä sitä nyt vaan odotellaan 17. päivää ja silloin saan reseptit sekä aloitan sumut. Muuten fiilikset on ihan hyvät, ainoastaan ärsyttää jo se piikitys vaihe, koska mulla maha turpoaa ja on todella kipeä.

Tsemppiä vaan kaikille ja tulkaahan tähän pinoo kertomaan kuulumisia:)

Päivänsäde72

Kommentit (300)

Vierailija
281/300 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut sullekin nyt siitä plussasta!! Nythän näitä ilouutisia alkoi oikein tullakin!! :O) Hieno homma!! Ei muuta kuin onnellista raskautta, eiköhän se plussa aika varma jo ole!! Ja vuodot saa pysyä poissa :O)

Bardolino sunkin tilanne vaikuttaa aika hyvältä..toivon sullekin sydämestäni sitä plussaa!! Ties vaikka kaksi olisi tulossa ;O)

Mä taidan siirtyä pois täältä palstalta taas...tulen tietty kuulumisianne lukemaan ym ja ehkä onnittelemaan, mutta muuten taidan antaa tilaa jollekin aktiivisemmalle..kerran tässä nyt tulee tämmöinen pakollinen tauko!! :O(

Hyvää jatkoa teille kaikille tasapuolisesti ja masunkasvattajille isoja masuja ja terveitä vauvoja!!

Palaillaan!

terkuin, caliendre

Vierailija
282/300 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä jotenkin arvasin, että täällä pinossa käy vakoilijoita... :) Tää on niin ihmeellistä, erityisesti sen takia, että mä olen ollut normaaliin piinaan verrattuna niin COOL koko ajan... kai se on sit niin, että kun antaa asian vaan jonkun muun päätettäväksi eikä itseään stressaa sillä, niin tulostakin tulee. en ois ikinä uskonut. Me ollaan miehen kanssa käyty tän hoidon aikana kaikenlaisia keskusteluja tulevasta, siitä että mä haluaisin adoptoida ja mies ei ja oon jo uhkaillut kiristäväni, jos ei muuten suostu... :D Toisaalta olen koko ajan päättänyt ajatella olevani raskaana kunnes toisin todistetaan.

Piippuli, kyllä mä nyt jokusen viikon varmaan vielä himmaan ennen ku tulen tuonne plussanneisiin, sieltä kun on niin ikävä lähteä sit pois jos käykin huonosti. Mä kyllä käyn vastaavasti vaklaamassa teidän pinoa jatkuvasti....

Ja MiaMik, kyllä me on nyt Katjan tilastoja kaunistettua oikein olan takaa! En kyllä uskalla hänellekään soittaa ennen perjantaita, mies jo sanoi, että antaa satikutia kuitenkin liian aikaisesta testaamisesta. :)

bardis kyseli niitä oireita - tässä hyvin sekavia olotiloja, joiden olen toivonut merkitsevän plussaa:

- ei vuotoa! :)

- menkkakipuja on ollut viime viikosta asti, erityisesti iltaisin, välillä tosi koviakin

- tällä viikolla on alkanu etoa " etäisesti" aina pari tuntia syömisen jälkeen, eli ei oikeastaan huono olo, mutta vähän omituinen närästystä muistuttava olo

- hirveä nälkä

- tällä viikolla heräsin parina yönä janoon ja vessahätään

- kahtena edellisenä iltana oon nukahtanut ennen ku oon ehtinyt edes avata kirjaa (ja nukkumaan olen mennyt n. kymmeneltä)

- oikea rinta on kainalon vierestä arka, myös portaita kävellessä rinnat tärähtävät kipeästi

- nenästä valuu vettä ihan solkenaan, nenä ei ole tukossa, mutta eilen jumpassa sain koko ajan pyyhkiä valuvaa räkää... muutenkin on ollut vähän flunssainen olo

- suussa on maistunut aika ajoin veri

- hartiaan ilmestyi finni, mitä ei ole juuri koskaan tapahtunut aiemmin

- hillitön halu puhua Santerille iltaisin

- uni, jossa olen raskaana

Eli mikä tahansa on voinut merkata myös menkkojen tuloa tai flunssaa, joten ei näistä varmaan mitään todellista voi sanoa. On näitä aiemminkin ollut. Nyt on helppo sanoa, että on vain ollut sellainen tunne, mutta ihan sama tunnehan mulla olisi ollut, jos testi oliskin näyttänyt negaa!

Tänään tein kuitenkin sen ratkaisun, että jätin metformiinit ottamatta kun ne pitäis lopettaa plussaan.

Miten tänään voi tehdä töitä?? tunnen itseni ääliöksi, kun vaan istun, tuijotan kaukaisuuteen ja hymyilen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/300 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ekaks Meijulille ja Osselle! Hyvä, että joku kaunistaa tilastojamme :)

Pahoittelut Caliendrelle. Julkisen puolen iloja saan kokea minäkin, tosin huomattavasti lievemmässä mittakaavassa. Hoitsun soitto tuli tänään ja tulos ei ollut kovin yllättävä. Negaa tuli. Vuotoakin on tullut siihen malliin, ettei ollut enää toiveitakaan muusta. Suuntailin ajatuksia jo tuleviin Passeihin, kun kerran niitä pakkasukkoja jemmaan jäi. Yllärin kuulin sitten tänään, sillä näyttäisi siltä, että seuraava kierto alkaisi päivän myöhässä, eli siirto osuisi naikkarin pääsiäistaukoviikolle!!!! Eli se siitä huhtikuun siirrosta sitten :(

Itkua ei ole tullut. Ilmeisesti nää jatkuvat negat kovettaa luontoa, mut nyt oli kyllä lähellä. Toki odotukseni on Caliendren odotukseen nähden lyhyt. En voi edes kuvitella, miten tuo tieto on sinuun vaikuttanut, kun tämäkin tuntuu taas kohtuuttomalta.

Katselin tässä yhtenä päivänä kalenteriani vuoden takaa. Eipä sitä silloin tiennyt, että kaikki se yritys on ollut aivan turhaa. Mistään ei edes löydy selitystä, mikseivät alkiot edes yritä kiinnittyä - sitä ekan ivf:n tuoresiirron kemiallista tapausta lukuunottamatta. Olen yrittänyt satsata hyvään fyysiseen kuntoon - itse asiassa kuntoni ei ole koskaan ollut parempi, syönyt tupla-annoksen 2+-vitamiineja, huolehtinut kalkin saannista. Millään ei ole merkitystä.

Syytin jo itseäni liiasta rääkistä, sillä nyt vuoto alkoi kohtalaisen rankan jumpan jälkeen. Mutta normaalin elämän piti olla sallittua :(

Ei kai auta muu kuin ajatella, että hermolepo tekee hyvää, ja kaksi kuukautta on loppujen lopuksi lyhyt aika. Ja nyt tätä meneillään olevaa flunssaa voi alkaa lääkitä kunnon dropeilla. Taidan tehdä rommitotin...

Vierailija
284/300 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottamaton: ivf (pitkä), 1 siirretty 15.2., verikoe 27.2. NKL -> nega

vichy: ivf (pitkä), 1 siirretty 15.2., verikoe 27.2. NKL -> nega

meijuli: icsi (pitkä), 2 siirretty 16.2., verikoe 2.3. Hki Diacor -> plussa pp 13

A.N.M: icsi (pitkä), 1 siirretty 16.2., verikoe 2.3. Hki Diacor -> pp13

Päivänsäde72: ivf (pitkä), 1 siirretty 17.2., verikoe 1.3. NKL -> pp12

caliendre: ivf (lyhyt), 1 siirretty 17.2., kotitesti 3.3. TAYS -> pp12

osborne: ivf (lyhyt), 1 siirretty 17.2., kotitesti 3.3. TAYS -> plussa pp12

kutri-sue: ivf (pitkä), 2 siirretty 20.2., veritesti 3.3./kotitesti 6.3. -> pp9

bardolino: ivf (lyhyt), 2 siirretty 20.2. Tre VL, kotitesti 6.3. -> pp9

Kiva kuulla, että odottamattoman fiilikset ovat iloiset!

Ja vichylle tsemppiä passiin, teilläkin niitä huuruneniä jäi varastoon mukavasti. Äläkä murehdi jumpassa käyntiä tai käymättömyyttä, ei se siitä voi johtua. Mä olen myös treenannut ihan normaalisti, en kyllä ole niin kovakuntoinen, että voisin treenata " liian" lujaa. Kovasti lohdutushaleja täältä. Syitä on monesti turha etsiä, kun niitä ei useimmiten ole olemassakaan.

caliendren odotus tuntuu kohtuuttomalta... On se niin väärin, että ivf:ää joutuu jatkuvasti vain odottamaan. Mutta älä luovuta sinäkään, teillä on kuitenkin hyvä hoitohistoria taustalla ja elävä todiste siitä, että hoidot onnistuu! Minustakin on aina ollut kauheinta, jos en osaa lohduttaa miestäni. Toivottavasti keksitte jotain kivaa tekemistä loppulomaksi, sellaista, joka veisi ajatukset pois hoidosta.

mites Päivänsäteen testissä kävi?? Kärsimättömänä odottelen tuloksia...

bardolinolle tsemppiä loppuviikkoon!

millaisia ohjeita te olette saaneet lugejen käytöstä mahdollisen plussan jälkeen? Koetan miettiä, että mitä teen, haenko lisää vai enkö, kun en lainkaan muista, mikä ohje on. Viimeksi inssiplussan jälkeen piti jatkaa, joten epäilen, että varminta olis jatkaa nytkin, mutta kun tästä tunnutaan olevan niin montaa mieltä.

Vierailija
285/300 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi oikein paljon onnea meijuli ja osse, tosi mahtava juttu:)

Verikoe vahvisti sen mitä pelkäsinkin eli negaa tuli, vuoto muuttui yöllä veriseksi. Nyt on kyllä takki ja syli tyhjä !!!

Nyt en ehdä kirjoittaa enempää, kun olen vielä töissä mutta yritän vielä illalla päästä koneelle.

Kaikille muille tsemmpiä

Vierailija
286/300 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakin plussan jälkeen jatkuisi luget annostusta pienentäen niin kauan kun niitä riittää (eli kaikki käytettäisiin mitä reseptiin määrätty)

).( ei mitään suuntaan tai toiseen...

ONNEA PLUSSANNEILLE JA PAHOITTELUT NEGANNEILLE !

Vierailija
287/300 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy ja Päivänsäde,

isot pahoittelut teillekin negasta. Tämä pino on ollut harmillisen epäonnekas. Toivotan sydämestäni parempaa onnea ensi kerralla. Tiedän totisesti miltä hoidoista saatu nega tuntuu, sydän on turta ja tuntuu että tuleeko tästä hommasta ikinä mitään tulosta. Toivottavasti saatte voimia ja jaksatte taas jaksaa eteenpäin. Minua on monesti niinä pahimpina sudenkuopan hetkinä lohduttanut lääkärini sanat, että ennen pitkää suurin osa pareista onnistuu saamaan lapsen. Ja tähän ajatukseen olen sitten tarrautunut kiinni, että kunhan vaan jatkamme niin sitten lopulta onnistumme. Toivottavasti näin teidänkin kohdalla.

Osborne,

iik olipa ihana toi sinun viestisi! Täällä on kans työmotivaatio vähän hakusessa ja keskittymiskykykin aika heikko... Nyt pitäisi pitää jalat maassa, mutta olen tietysti koko päivän vaan haaveillut. Pidetään peukkuja että nämä ovat sitkeää sorttia ja pysyvät kyydissä loppuun asti! Lugen jatkamisesta en nyt muista ihan tarkkaan, mutta muistaakseni ne jatkuvat noin viikon verran plussasta eli rv5:lle asti. Ja että niitä vähennetään asteittain. Tää vaihtelee kai kuitenkin hoitopaikkakohtaisesti. Minä hain silloin hoitojen aluksi kaksi lugepakettia kerralla, kun ajattelin että tarvitsen sitä toista joka tapauksessa, joko alkavan raskauden tukemiseen tai sitten seuraavassa hoidossa. Ja omaa napaa vielä sen verran, että mulla ei ole mitään oireita, eipä tunnu mitenkään erityisesti että olis raskaana. Mutta ei kai sen välttämättä pidä tuntuakaan. Ensi viikolla (jos sinne asti selvitään) vois odotella rintojen kipeytymistä, ainakin jos tämä raskaus menee vähänkin samalla lailla kuin esikoisen.

Bardolino,

sinullahan tuo salamatkustaja-tilanne kuulostaa lupaavalta. Tule sitten heti raportoimaan kun tiedät, pitelen täällä peukkuja puolestasi!!

Halaukset vielä kaikille.

Meijuli

Vierailija
288/300 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lupaan, että tämä on tän päivän viimeinen viesti...

Päivänsäteelle halit, kyllä on kurjaa!!! Miten tällainen epäonnen punktioviikko voi olla...

Tämä haaveilija on ehtinyt käydä selaamassa äitiyspakkauksen kuvat ja suunnitella suurinpiirtein tulevan esikoisen 18-vuotissynttäritkin... säälittävä ämmä taidan olla! Tuntuu just siltä kuin Tiina Lymin hahmosta siinä Onnen varjoissa, voisin sännätä ostamaan vaikka vaunut samantien. Onneksi en kuitenkaan ihan niin pöljä ole.

Soitin sit kuitenkin polille. Mulla kun on ollut progesteronin kanssa ongelmia, lugeja jatketaan nyt ainakin ultraan asti. Lääkäri oli hauskan kuuloinen, kun tuntui et tippuu tuolilta hämmästyksestä. Ei vissiin sielläkään hirveästi odotettu mun hoidolta tuloksia... Sanoi vaan, että taas kerran nähtiin, ettei kaiken tartte mennä nappiin jotta hoito onnistuis.

Nyt kuitenkin lähden tanssitunnille, etten vaan koko ajan kyttää, joko vuoto alkaa...

Vierailija
289/300 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tuntu taas, että matto vedetän jalkojen alta, neljä hoitoa takana ja mietityttää kuinka monta on vielä edessä? koska en ole vielä valmis lopettamaan ja adoptio tuntuu meille kauhean vieraalta asialta. En olisi uskonut 4 vuotta sitten mihin rumbaan joudun ja nyt kun muistelen tätä aikaa, niin kyllä on pieni ihminen saanut kärsiä.

Nyt sitten pitää miehen kanssa miettiä lähetäänkö heti yksityiselle vai odotetaanko esim. syksyyn tai pidetäänkö pidempää taukoa. Toisaalta olisin itse valmis taas uuteen koitokseen mutta mietin kuinka paljon kroppa ja pää kestää (en oikeastaa olen ikinä itkenyt tämän lapsettomuuden tai hoitojen epäonnistumisen takia), olen vaan siirtänyt ajatukset uuteen hoitoon. Kaverit on aina ihmetellyt kuinka voin ottaa niin rauhallisesti koko asian.

No jokatapauksessa Päivänsäde kiittää ja kumartaa ja siirtyy pikkuhiljaa taka-alalle, tule toki katsomaan miten muilla menee.

Vierailija
290/300 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritestissä kävin aamulla ja tuloksetkin sain. HCG 248 eli raskaana ollaan! Ja eiköhän siellä yksi papu vain ole, arvonhan pitäis olla paljon korkeampi jos olis tuplat tulossa. Olo on tällä hetkellä helpottunut, mutta pelko ehtii vielä hiipiä persuuksiin monta kertaa ennen kuin alku-ultraan selvitään. Sovittiin että soittelen klinikalle noin viikon päästä mikä on tilanne ja varataan sitten se ultra rv:lle 7. Huijui kuulostaa ihan utopistiselta! Nyt mennään kuitenkin päivä kerrallaan tätä piiniksen jatkoaikaa. Ja hymy on korvissa, pakko varmaan livistää töistä vähän etuajassa, pelkään muuten paljastuvani. :0)

Edelleen oireeton Meijuli ja papu

Vierailija
291/300 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea meijulille hienosta hcg-arvosta! Mulle varattiin jo eilen ultra rv 7:lle, eli täsmälleen viisi viikkoa punktion jälkeen. Voi kun siellä sitten näkyisi Santeri oikeassa paikassa ja oikeanlaisella sykkeellä.

Jos oireita ei ole, niin ole onnellinen - täällä nimittäin meikäläinen saa olla syömässä parin tunnin välein tai tulee heikko ja huono olo. Vettä menee monta litraa hillittömään janoon ja nyt tuli vielä kaupan päälle päänsärky. Eihän näitä oireita pitänyt vielä tulla?? Ehkä mä vaan kaipaan niin kovasti konkreettisia todisteita salamatkustajasta, että kehittelen itselleni näitä huonoja oloja. Ilmeisesti, jotta voisin olla syömässä koko ajan, se kun on lempipuuhaani. :)

Mikäs on olo vielä testausta odottavilla?? Kutriksella onkin testaus jo huomenna, bardolino taitaa odottaa sunnuntaille, vai? Entäs mitä ANM:lle tuli veritestistä?

Päivänsäteelle lohtuhalit, olet kyllä sinnikkäästi jaksanut hoidosta toiseen. Itse olen ollut paljon heikompi ja itkeä nillittänyt jokaisen hoidon jälkeen elämän epäreiluutta. Nytkin tuntuu pahalta kaikkien niiden puolesta, joiden vuoro ei ole muka vieläkään.

odottamaton: ivf (pitkä), 1 siirretty 15.2., verikoe 27.2. NKL -> nega

vichy: ivf (pitkä), 1 siirretty 15.2., verikoe 27.2. NKL -> nega

meijuli: icsi (pitkä), 2 siirretty 16.2., verikoe 2.3. Hki Diacor -> plussa

A.N.M: icsi (pitkä), 1 siirretty 16.2., verikoe 2.3. Hki Diacor -> pp14

Päivänsäde72: ivf (pitkä), 1 siirretty 17.2., verikoe 1.3. NKL -> nega

caliendre: ivf (lyhyt), 1 siirretty 17.2., kotitesti 3.3. TAYS -> nega

osborne: ivf (lyhyt), 1 siirretty 17.2., kotitesti 3.3. TAYS -> plussa

kutri-sue: ivf (pitkä), 2 siirretty 20.2., veritesti 3.3./kotitesti 6.3. -> pp10

bardolino: ivf (lyhyt), 2 siirretty 20.2. Tre VL, kotitesti 6.3. -> pp10

Vierailija
292/300 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kyllä liittyä siihen samaan sakkiin.

On niin menkkamainen olo. Huomenna on tasan kaksi viikkoa punktiosta ja aina on tiputtelu alkanut silloin. Oikeaa ristiselkää särkee niinkuin aina ennen menkkoja ja tissikipu on loppunut kokonaan. Ei tarvi todennäköisesti jännittää testipäivään saakka. Sunnuntaina testaan, jos kuivin housuin sattuisin jostain kumman syystä selviämään sinne saakka.

Meijulille onnittelut hienosta arvosta :)

Vierailija
293/300 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki ja syli on tyhjänä myös täällä.

Lugeja kumminkin törkin niin kauan kunnes kunnon vuoto alkaa mikä tapahtunee huomenna.

Vierailija
294/300 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta, bardolino!! Jospa se kuule ei vielä tarkoittaisi sitä, että peli on menetetty... pidän peukkuja edelleen, että sunnuntaina pääsisit kuitenkin testaamaan. Jos ei näin käy, niin isot halit sinulle...

-Osse

Vierailija
295/300 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän olivat niinkuin odottaa saattaa, alle yksi. huhtikuussa sitten eka pas, jos ei pääsiäinen suunnitelmia sotke. Kunnan lääkäriltä haen ti lähetteen julkiselle, en usko noihin meidän pas-alkioihin, en tiedä miksi. Oikein pelottaa ne tulevat negat. Joten kun niitä on yksitoista, suunnilleen vuosi niissä menee, joten silloin sitten olisi jo mahdollisuus päästä julkiselle ICSIin. Tiedän että asenne on aivan väärä, mutta... Tämä rouva hiipuu taka-alalle, kiittää ja kumartaa.

Vierailija
296/300 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kuulu mitään erikoista vieläkään.

En ole sohlannut vielä tikkujen kanssa, veritestiin en mennyt, koska tulosta ei olisi saanut ennen maanantaita, niin se ei olisi auttanut yhtään.

Mulla ei ole mitään tuhrua tai muuta tullut, eikä menkkajuilimistakaan mainittavammin.

Luget näyttäis pitävän vuodon ja oireet pois. Ekassa hoidossa ei pitänyt mutta viimeksi taas piti.

Toisaalta haluis lopettaa luget ja antaa vuodon tulla, mutta kai tämä on loppuun katsottava.

Olishan se maailman kymmenes ihme jos raskaana olis.

terv. kutris ja mikäs se pp olikaan ? 12?

Vierailija
297/300 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman surutyöni tai jonkun muun vastaavan takia on huomenna se tikku uitettava ja todettava taas se tyhjä ruutu.

Mies on jo nokka kohti uutta hoitoa eli se olis sitten joskus luovutetuilla munasoluilla kai mutta mä en oikein jaksa edes ajatellakaan. Kai siihen jonoon vois mennä, kun ne kumminkin on niin pitkät. En yhtään tiedä edes mistä ne rahatkin sitten kootaan mutta ei sen ole väliä. Vaikka Visalla sitten. Ihan sama mulle....

Maanantaina soitan omaan sairaalaan ja pyydän sen lähetteen psykologille mistä olikin niitten kanssa jo puhetta aiemmin. Kun omat ajatukset kiertää vaan samaa rataa eikä pääse eteenpäin. Sitku elämää on elety jo kolme vuotta eikä oikein nauti enää mistään. Joulukuun etelänmatkakaan ei tuntunut oikein miltään. Tuli vaan tuijotettua kaikkia lapsiperheitä ym. Olisiko jotain lapsettomille suunniteltua lomakohdetta mihin olisi lapsellisilta pääsy kielletty?? Ei kai. Onneksi nyt tässä pinossa pari plussaa tuli ja Kutrikisen tilanne on vielä epäselvä. Ota nyt se plussa!

Vierailija
298/300 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani teidän puolestanne. ANM:lle kuitenkin suunta kohti ekaa pas:ia, niitä on kuitenkin sellainen määrä, että kyllä jonkun on pakko tärpätä!!

bardolinolle toivon jaksamista tilanteen kanssa. Psykologille juttelu voi olla auttaa paljonkin. Ainakin itse koin sen viime keväänä todella hyväksi ratkaisuksi, koska olin todella tilanteessa, etten ajatellut mitään muuta, en jaksanut iloita mistään, en edes läheisten lapsista. Teki mieli vain potkia vastaantulijoita, etenkin jos heillä oli lastenvaunut tai iso vauvamaha. Toivottavasti saat sieltä apua. Anna aikaa sekä itsellesi että psykologikäynneille, ne eivät välttämättä heti ekalla kerrala tunnu auttavan mitenkään, mutta useamman kerran jälkeen voit olla jo toista mieltä. Toivon todella, että löydät uusia ilonaiheita elämään!

kutri-suelle on täällä peukut pystyssä, tilannehan näyttää ihan hyvältä!!

Vierailija
299/300 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan nopeasti, kun ollaan sukuloimassa Tampereella enkä voi oikein pitkään koneella istua...

A.N.M, todella pahoillani olen puolestasi. Yritä nyt kuitenkin ladata vähän toivoa tuleviin passeihin, sillä minusta olisi todella epäonnekasta ellei joku noista pakkasukoista tärppäisi. Todennäköisyydet ovat varmasti teidän puolellanne, varsinkin kun sinulla on niin hyvä tärppihistoria hoidoista takana. Toki on järkevää turvata selusta ja laittaa se lähete julkiselle puolelle, kyllähän tää yksityinen puoli käy kukkaron päälle. Mutta se plussahan voi pamahtaa vaikka ekasta passista huhtikuussa, ei siihen välttämättä kauaa mene.

Bardolino, voi kun minulla olisi ne sanat jolla osaisin sinua lohduttaa. Tiedän tasan tarkkaan millainen on se tunne kun lasten ja isomahaisten naisten näkeminen viiltää rintaa. Ja toivoisin niin kovasti että sinä pääsisit ne kokemaan. Me jouduimme tutkimusten aluksi miettimään luovutettujen siittiöiden käyttämistä ja ne ovat kyllä isoja asioita, vaativat miettimistä ja sopeutumisaikaa. Mieheltä löytyi kuitenkin lopulta kiveksistä koepalalla ne muutamat tarvittavat siittiöt icsiin. Mutta toisinkin olisi voinut käydä. Toivon sinulle voimia ja jaksamista. Tulethan kertomaan huomenna testin tulokset (peukutan sinulle kunnes toisin todistetaan).

Kutrikselle tsempitykset testiä varten, peukut ovat pystyssä sinullekin!

Meijuli

Vierailija
300/300 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää vaan niin merkillistä, että miksi tää ei voi sitten millään onnistua. Ei kertaakaan edes kiinnittymisyritystäkään.

No minkä sille voi maho mikä maho.

Käyn vielä Kutriksen uutiset vaklaamassa, muuten hyvää jatkoa kaikille tasapuolisesti.