Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF / ICSI viikolla 7

02.01.2006 |

Moikka

Olen jo kerran pinoitunut tohon tammikuu -06 pinoo mutta ajattelin, että olisi kiva tehdä oma pino, kun tossa tammikuu pinossa on niin paljon eri aikaa hoitoon menijöitä.

Kopion tähän vielä oman tarinani:

Taustasta sen verran että lapsettomuutta takana neljä vuotta, johon mahtuu pitkien alkuselvittelyjen jälkeen laparotomia ja sen jälkeen alkoivat hoidot.

1. IVF 10/2004 nega

2. IVF 1/2005 nega

3. IVF 6/2005 nega

eka pas 8/2005 ja elämäni ensimmäinen +

mutta ikävä kyllä todettiin viikoilla 6+4 kohdunulkoiseksi ja 7+2

tähystys, jossa poistettiin oikea munajohdin, jossa alkio oli kiinni.

Vasen munajohdin olisi poistettu samalla mutta oli niin kiinnikkeinen,

että ilman avoleikkausta ei olisi voinut poistaa.

Tarkoitus oli siirtyä yksityiselle, koska nyt ne kolme hoitoa on käytetty julkisella mutta suureksi ihmeeksi halusivat julkisella (NKL) tehdä vielä yhden hoidon,niin ja siis Helsingissä.

Sumut alkaa 17.1, pistokset 1.2 ja punktio on viikolla 7. Syön pillereitä endon takia, joten siksi sain tänään tietää aika tarkan aikataulun, voi tietty heittää vielä vähän.

Tässä sitä nyt vaan odotellaan 17. päivää ja silloin saan reseptit sekä aloitan sumut. Muuten fiilikset on ihan hyvät, ainoastaan ärsyttää jo se piikitys vaihe, koska mulla maha turpoaa ja on todella kipeä.

Tsemppiä vaan kaikille ja tulkaahan tähän pinoo kertomaan kuulumisia:)

Päivänsäde72

Kommentit (300)

Vierailija
241/300 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan äsken, enkä edes aamuvirtsasta..joten eipä se mitään näyttäny :O/ Tässäkö tää nyt sit oli?????

Vierailija
242/300 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia kaikille, Tampereella paistaa aurinko niin, että taitaa olla pakko pukea toppavaatteet ja lähteä lenkille! Vielä ehtii ennen finaalia.

Eilen oli miehen 30-vuotissynttärit, joten en ehtinyt koneelle. Testin tein kyllä aamulla, mutta tietysti se oli ihan puhdas nega (ja kyllä, ihan puhdas oli nytkin, kun testiä vilkaisin... tarkistan nykyään testit vielä seuraavana päivänä, koska aiemminkin roskishaamut on olleet merkkejä plussasta, huonoja merkkejä tietysti mutta kuitenkin). Uskalsin sitten eilen juoda useammankin punkkulasin bileissä, vaikka nauroinkin baariin päästyämme, että taisin muistaa juoda kaksi lasia ja yhden saunasiiderin koko illan aikana, kun oli niin kovasti puuhaa. Kivat bileet oli!

Testi rauhoitti mieltä sen verran, että jaksan nyt odotella menkkojen alkamista. Olen melko varma negasta (niin se mieli muuttuu), menkkakivut on jatkuneet edelleen, nyt tulivat jo heti aamusta. Rinnat on kyllä edelleen kipeät, mutta eiköhän se ole lugesteronin vaikutusta. Vuodosta ei kyllä ole merkkejä, mutta kyllä ne varmaan sieltä alkavat.

Caliendrelle vakuutan, että se on vain kiinnitysvuotoa, ei mitään sen kummempaa! Etenkin, jos sulla oli edellisessä raskaudessakin vuotoa, tiedät itsekin, että se on ihan normaalia! Sanoisin jopa, että on melkein parempi, että tulee vähän tiputtelua muttei kunnolla kuitenkaan - silloin tiedät, että ei sieltä mikään pois vuoda! Vielä ei luovuteta!!

Myös muille peukutukset, kenelläkään ei sovi menkat alkaa ensi viikolla että päästään kaikki yhdessä tonne plussanneiden puolelle.

Ja nyt laskiaispullia metsästämään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/300 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

caliendre, liityn joukkoon. pyyhkiessä paperiin tulee ruskeaa, kohtuu paljonkin. menkkakivut ovat voimistuneet ja lisääntyneet :-(. Tulipa surullinen laskiaissunnuntai. Tiedän että raskauksia on alkanut vaika vuotoa on tullutkin, itselleni en sitä ihmettä jaksa uskoa. No, onneksi pakkasessa on tavaraa. Eipä muuta.

Vierailija
244/300 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottamaton: ivf (pitkä), 1 siirretty 15.2., verikoe 27.2. NKL -> pp11

vichy: ivf (pitkä), 1 siirretty 15.2., verikoe 27.2. NKL -> pp11

meijuli: icsi (pitkä), 2 siirretty 16.2., verikoe 2.3. Hki Diacor -> pp10

A.N.M: icsi (pitkä), 1 siirretty 16.2., verikoe 2.3. Hki Diacor -> pp10

Päivänsäde72: ivf (pitkä), 1 siirretty 17.2., verikoe 1.3. NKL -> pp9

caliendre: ivf (lyhyt), 1 siirretty 17.2., kotitesti 3.3. TAYS -> pp9

osborne: ivf (lyhyt), 1 siirretty 17.2., kotitesti 3.3. TAYS -> pp9

kutri-sue: ivf (pitkä), 2 siirretty 20.2., veritesti 3.3./kotitesti 6.3. -> pp6

bardolino: ivf (lyhyt), 2 siirretty 20.2. Tre VL -> pp6

odottamattoman ja vichyn verikokeet ovatkin vissiin jo huomenna, miltäs näyttää??

ANM:lle vielä peukutukset, josko vuoto kuitenkin vielä pysyisi poissa!! Jos ei, niin isot lohtuhalit!

Vierailija
245/300 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caliendre ja A.N.M., vielä ei lyödä hanskoja tiskiin! Pidän peukkuja puolestanne että kunnon vuoto ei ala. Piinapäiviä on teillä kuitenkin kasassa vielä niin vähän että ei se istukkakudos ole välttämättä vielä kunnolla muodostunut - eli testit ei välttämättä näytä vielä yhtään mitään. Etkös sinä A.N.M sanonut että esikoisen kohdalla testi näytti vasta joskus veritestin jälkeen plussan? Jos olisin tilanteessanne, niin yrittäisin malttaa olla testaamatta pariin päivään, nuo testit vaan masentavat. Odotellaan vielä maltilla ja katsotaan miten käy. Jos kunnon vuoto ei ala, niin vielä on toivoa... Halaukset!

Osborne, sinäkin aivan liian aikainen testaaja! Googletin just netistä noita hcg-arvoja ja löysin että

Aika hedelmöityksestä HCG:n määrä mIU/ml

1 viikko 0-5

2 viikkoa 4 viikkoa 3-426

Vierailija
246/300 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viesti jäi kesken. Piti mennä näin:

Aika hedelmöityksestä HCG:n määrä mIU/ml

1 viikko 0-5

2 viikkoa 3-426

Ja lisäksi:

Piinapäivä Keskiarvo IU/ml Korkein IU/ml Matalin mIU/ml

14 48 119 17

Ja vielä jatkuu:

hcg- arvo 16 päivää ovulaatiosta. Raskauden jatkumisen todennäköisyys

hCG-taso

25-50 <35 %

50-100 35-64 %

100-200 64-80 %

200-500 80-95 %

500-1000 95-100 %

>1000 100 %

Ja tässä lista oireista, jotka pitäisi joka likalta löytyä ensi viikolla, alkakaapas kehittelemään tällaisia tuntemuksia:

Alkuraskauden mahdollisia tuntemuksia

Pahoinvointi.

Väsymys.

Jatkuva jano ja pissahätä.

Tunteenpurkaukset.

Hajut tuntuvat voimakkailta tai kummallisilta.

Makutottumusten muutokset, joku ennen hyvänmakuinen ruoka tai juoma saattaa tuntua ällöttävältä ja toisinpäin.

Rinnat ovat arat.

Ikenet ovat turvonneet.

Ikenistä tai nenästä saattaa vuotaa verta.

Tällaisia tietoja löysin osoitteesta http://groups.msn.com/Lapsettomuus/hcg.msnw

Eli malttia malttia, osa piinistä on vielä lusimatta eikä edes noi herkät testit välttämättä näytä vielä mitään.

Halauksin ja tsempityksin,

Meijuli pp10

Vierailija
247/300 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau!! ollaan näin pitkällä eikä vuotoa ole... :) ja itse asiassa menkkakivutkin ovat poissa.

meijulille vakuutan, että tiedän tehneeni testin liian aikaisin, eikä siinä todellisesta testauksesta oikeastaan ollutkaan kyse... En tiedä miksi, mutta mun vaan pitää saada testata jossain välissä. Aina on pitänyt ja vaikka nyt testausinto on aikaisempia piinoja huomattavasti laimeampi, niin vain löysin itseni vessasta tikun kanssa. No, nyt on enää yksi testi kaapissa (biocardin ei edes niin herkkä) ja sen aion käyttää vasta viikon loppupuolella, jos on aihetta. (Kaunis lupaus, eikö?? :))

Voi kun alkaa jännittää kaikkien tän päivän veritestiläisten puolesta ja koko jengillä muutenkin on tällä viikolla totuuden päivä edessä! (vai meneekös bardolinolla ja kutri-suella ensi viikolle, hatarapää ei muista...)

Nyt kuitenkin salin kautta töihin. Ja edelleen aurinko paistaa, muistakaa ulkoilla ja antaa pikkuisille happea!

-Osse ja Santeri pp 10

Vierailija
248/300 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin mieli hiukan iloisempi ja toiveikkaampi :O) Vuoto ei ole yltynyt, jos sitä vuodoksi edes voi sanoa, sellaista oranssinpunertavaa tulee välillä pyyhittäessä, ja limaa :O/ yäk..miltä taas kuvailut kuulostaa..Joten toivoa on vielä. Mäkin päätin nyt testata vasta torstaina tai perjantaina, ellei kunnon vuoto ala ennen sitä.

Kiitos meijuli infoista :O) tosiaan mullakin vasta ekassa raskaudessa haaleaa plussaa näyttänyt pp15, tai olen testin silloin tehnyt, ja tossa tokassa raskaudessa oli menkat 5 pv myöhässä ennen kuin testasin :O) et mikäs tässä hätäillessä. Ja muistin väärin ton viime raskauden vuodon alun..se olikin pp9 ja tiputtelua kesti 3 päivää. Nyt se alkoi siis pp8 ja jatkuu kolmatta päivää..että senkään puolesta en vielä luovuta! ja eilen tehty testi oli iltapäivällä tehty (ravaan nykyään koko ajan muutenkin vessassa, tarkistamassa vuotoa..), eli ei kovin HCG-pitoinen näyte olis ollu muutenkaan.

Rinnat ei oo ollu eilen eikä tänään enää kovinkaan kipeet, mutta ehkä se on hyvä merkki, sillä yleensä ne on kipeet vielä sen ekan menkkapäivänkin, ja ekassa raskaudessa kipu kans loppui pariks päiväks alkaakseen sit oikeiden raskausoireitten kans uudestaan..Apua, mua jännittää!!!

A.N.M. tsemppiä sulle..toivottavasti vuoto ei ole yltynyt vaan on samanlaista..ja kuuluu vaan raskauteen :O)bdbdbdbdbdbdbdbd

tiedän tunteesi...

Muille testaajille paljon plussia!! Ihmeen hiljaista täällä nyt vaikka tän viikon pitäis olla piinaaviin ja jännin..

Toivotaan nyt, että tämä viikko olisi kaikille aurinkoinen, niin että häikäisee ;O)

ei enää niin masis, caliendre&" sitpi" pp10

Vierailija
249/300 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tehty raskaustesti oli siis aamupäivällä tehty :O).....tulipas moka...mut ei siis kuitenkaan aamun eka pissi, herätään yleensä jo 7 aikaan, kun poika herää aina sillon ja välillä tulee aamuyöstäkin käytyä vessassa, jos poika hiippailee sängystään..

Ja siellä vessassa tulee rampattua puolen tunnin välein tarkistamassa tilanne :O/

Vierailija
250/300 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testipäivä olis sitten maanantaina viikon päästä, jos sinne asti päästään ilman mitään vuotoa. Saatan kyllä ehkä jo testata PP13 eli sunnuntaina kun on se maanantaikin vapaapäivä niin saa sitten keräillä itteään rauhassa jos on epätoivottu tulos.

Viime yönä oli kauheat menkkaväännöt. Rinnat on vähän lörpsähtäneet eli ei ole niin pinkeät enää. Hiukka on kipeät, mutta olen pystynyt jo mahallanikin nukkumaan. En muista, että olis tällaista löystymistä tapahtunut aiemmin näin aikaisin. Yl. vasta just menkkojen alkamista edeltävänä päivänä.

Epätoivo nostaa välillä päätään. Tämä kun on viimeinen kerta kun mun omilla soluilla kokeillaan. En siis saa biologista lasta jos tämä ei onnistu. Toisaalta on ihan hyvä fiilis. Tällaista kaksijakoista tää on.

Meinaan tästä lähteä koiran kanssa käymään mökillä kun on niin ihana ilma. Koirakin saa juosta vapaana siellä järven jäällä :)

Bartsu ja salamatkustajat PP7

Vierailija
251/300 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin piipahtamassa Helsingissä, annoin putkellisen verta ja tulin kotiin odottamaan puhelua. Puhelu tuli, ja tulos oli juuri niin kuin odotinkin. Eli olen odottamaton. Seuraava IVF 2,3 tai 4 menkkojen jälkeen. Vaadin kyllä tota kaksien menkkojen jälkeen tapahtuvaa uutta yritystä. On niin monta vuotta jo hukattu. Kävin nääs Naikkarilla eka kerran 5 vuotta sitten, ja käskettiin kotiin koittaan lastentekoo, vaan tässäpä tulos. Ja eikun uutta koitosta odottamaan!

Toivottavasti kaikki muut saa plussaa! Ei ne pikku vuodot mitään merkitse!

Vierailija
252/300 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsit Odottamaton, iso harmitus että hoito meni mönkään. Halaukset. Ilman muuta vaadit uutta hoitoa mahdollisimman pian. Ylimääräisestä odottelusta ei tule kuin kiukkuiseksi. Olisi jo niin teidän aika onnistua.

Täältä lähtee lämpimiä ajatuksia sinulle.

Meijuli pp11

(ja tänne ei kuulu mitään uutta, ei ole tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Ylihuomenna teen kotitestin ja torstaina verikokeeseen huijui!)

Vierailija
253/300 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottamattomalle ISOT pahoittelut!! Uutta yritystä kohti vain, vaadi ihmeessä tuota minimiodotusaikaa. Kylläpäs nyt oli kurjaa tämä...

odottamaton: ivf (pitkä), 1 siirretty 15.2., verikoe 27.2. NKL -> nega

vichy: ivf (pitkä), 1 siirretty 15.2., verikoe 27.2. NKL -> pp12

meijuli: icsi (pitkä), 2 siirretty 16.2., verikoe 2.3. Hki Diacor -> pp11

A.N.M: icsi (pitkä), 1 siirretty 16.2., verikoe 2.3. Hki Diacor -> pp11

Päivänsäde72: ivf (pitkä), 1 siirretty 17.2., verikoe 1.3. NKL -> pp10

caliendre: ivf (lyhyt), 1 siirretty 17.2., kotitesti 3.3. TAYS -> pp10

osborne: ivf (lyhyt), 1 siirretty 17.2., kotitesti 3.3. TAYS -> pp10

kutri-sue: ivf (pitkä), 2 siirretty 20.2., veritesti 3.3./kotitesti 6.3. -> pp7

bardolino: ivf (lyhyt), 2 siirretty 20.2. Tre VL, kotitesti 6.3. -> pp7

Kirjoittelin tuossa aikaisemmin päivällä niin pitkään viestiä, että se sitten katosi taivaan tuuliin... no, eipä siinä se kummempaa asiaa ollut. Bardolinolle erityistsemppiä, kun kerran on viimeinen omilla soluilla tehtävä hoito!! Tiedän tunteen, koskapa itse olen ollut sitä mieltä, että tämä on ainokainen hoito, joka meille tehdään, etenkin jos tämä ei onnistu. Saa nähdä sitten, miten pitkään mieleni säilyy tällä kannalla, koska tähän asti hoito on punktiosaalispettymystä lukuunottamatta ollut todella helppo henkisesti ja fyysisesti. Mies meillä enemmän toivoo biologista lasta, minä olisin jo ihan valmis adoptiojonoon... mutta toivotaan, ettei tarvitsisi kummassakaan perheessä luopua biologisista pienokaisista!!

meijulin kivaa oirelistaa kävin läpi ja totesin, että eipä juuri mitään oireita. Yöllä heräsin kamalaan janoon ja vessahätään, mikä ei ole minulle normaalia, mutta toisaalta takana oli tuo juhlaruokapainotteinen viikonloppu ja iltatreeni. Väsymys on viime viikosta hellittänyt enkä ole huomannut kovin pahoinkaan voivani. Kyllä on kurjaa... :)

Mutta nyt on tytöt keittiö tilattu, hirvittää vaan tuleva rahanmeno! Täytyy tästä hipsiä sohvalle noitasiskoja tiiraamaan. Sovitaan nyt niin, että jos ei ole oireita, se on hyvä merkki näin pp10:nä!

Vierailija
254/300 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei tuhruttele, jee, niin nytpäs sitten vessassa käydessä paperiin jäi rusehtavaa lugemömmöä. Eli kyllä sieltä nyt jotain on vuotamaan lähdössä. No hätä, ei siis nimeksikään, mutta mutta... pp10 on mulle arka paikka, kun vuodot tuppaa alkamaan silloin ilman tukilääkitystä. Ja näköjään tukilääkityksen kanssakin.

Mutta kun olen muillekin hokenut, että ei se mitään merkkaa, niin päätänpä siis uskoa niin itsekin! Ja nyt oikeasti sohvalle...

Vierailija
255/300 |
27.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottamaton; olen tosi pahoillani negasta, nyt vaan vaadit, että pääset mahdollisimman nopeasti uuteen hoitoon, haleja ja voimia uuteen koitokseen.

Mulla on jo menkkakipuja ja jos mennään vanhan kaavan mukaan, niin menkat alkaa huomenna, joten huominen on piinauksen piinaus päivä, meinaa kumminkin tehdä jo aamulla ekan testin, vaikka ei se välttämättä vielä mitään näytä.

Tsemiä ja jaksamista kaikille:)

Vierailija
256/300 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla nyt aamulla heti tänne koneelle..

Mulla oli tosi piinaavaa yö...ensinnäkin eilen illalla piti ravata vessassa koko ajan..pissitti niin paljon..tuntu, et ois joku virtsatien tulehdus tms..no sit yöllä en saanu kunnolla nukuttua, kun pelkäsin, et ne menkat alkaa oikein kunnolla yöllä, kun illalla särki päätä ja hikoilutti tosi paljon sellasina aaltoina ja yökötti(monesti ennen menkkojakin yököttää). No sit kävin neljän aikaa vessassa, eikä sitä vuotoa sen enempää tullut kuin ennenkään...sit nukuin taas ja aamulla menin taas vessaan ennen seitsemää, ja vuoto oli edelleen punertavaa ja niukkaa..

Tänään aamulla sit mittasin just lämmön ja se oli 37...aamuksi aika korkea, oon niitä välillä mittaillu, ja nyt olleet päivälläkin 37,2..No sit niistin nenän ja verta tuli hiukan paperiin, innostuin tietty oireesta(itse asiassa näin viime yönä unta, et mulla tuli niistäessä verta paperiin)ja vilkaisin Mikaelin odotuspäiväkirjaa ja täsmälleen samana päivänä oli verta tullu nenästä myös siinä raskaudessa siis pp11 :O) Onko tää nyt sit hyvä asia??!!!! Hitsi, kun en uskalla vielä testata...mutta yleensä menkkoja ennen tiputtelua on se 2 päivää, että olishan sen kunnon vuodon jo pitäny alkaa..eikö? Nyt on jo neljäs päivä...Olenko liian toiveikas? Tipun sit taas kovaa ja korkeelta...:O/ tosi piinaavaa...............

En ole testiä tehnyt vielä. En tiedä enää millon teen. Ehkä jo huomenna vai odotanko perjantaille?

Osborne toivottavasti sunkin vuoto on vaaratonta bdbdbdbdbd.

Ja odottamattomalle syvimmät pahoitteluni negasta, olisit sinä jo sen plussan ansainnut :O/ tsemppiä uuteen yritykseen...ja toivotaan et pääset siihen mahdollisimman pian, sillä se pettymys parhaiten unohtuu.

Päivänsäde, toivotaan, et nyt ne sun menkat pysyy poissa!!!

Bardolinolle tsemppiä piinaan, koita jaksaa vielä muutama päivä!!!

Ja muille myös toivon edelleen niitä plussia...mikään ei ole vielä mahdotonta!!! :O)

Meijulille kanssa plussa sieltä huomenna!!Saatte viimein sen pikkusisaruksen :O) säkin oot niin monta kertaa jo joutunut pettymään!!!bdbdbdbd

jännittynyt, caliendre&sitpi pp11

Vierailija
257/300 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani puolestasi, odottamaton! Oma kohtalo ei taida olla juuri parempi, eilen illalla alkoi haalea punertava vuoto, jota on nyt sitten tullut samaa tahtia lisää. Alavatsaa juilii todella menkkamaisesti. Soitto tulee vasta huomenna, mutta eipähän taida tarvita arvailla, mikä sen tulos on. Eikä tuhlata rahoja testeihin. Jotain " positiivista" siis sentään.

Pinna oli kyllä niin tiukalla, että johan tää tulos olis pitänyt siitäkin päätellä. Toisaalta katse on jo kääntynyt huhtikuulle - silloin varmaan päästään yrittämään PAS:ssia.

On tää vaan outoa, kun ei kaverit kestä kyydissä :(

Vierailija
258/300 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy, odottelinkin tässä jo kuulumisiasi. Aika piinaavaa että saat tuloksen vasta huomenna jos testi oli jo eilen. Muttamutta, toivottavasti tulos ei ole se mitä näytät odottavan. Menkkaoireethan voi merkitä sekä negaa tai plussaa. Jos käy ohraisesti niin sitten vaan uutta yritystä pikaisesti, ei siinä muu auta. Mutta ennen kuin tuomio tulee niin sallithan että minä vielä elän toivossa puolestasi.

Caliendren oireethan kuulostavat lupaavilta, huijui kun alkoi minuakin jännittämään puolestasi!

Testipäivän lähestyessä mulla alkaa hiipiä epätoivo pintaan. En enää jaksaisi näitä pettymyksiä. Inhottaa koko testaaminen yöks. Vaikka tiedänhän minä että jos tulee taas turpaan, niin ei siitä ole kuin yksi tie eteenpäin: yrityksen jatkaminen. On tämä niin turhauttavaa. Vuoto pysyy kuitenkin vielä poissa, mutta niin se on tehnyt mulla aina. Menkat ei mulla ala ennenkuin pari päivää lugejen lopettamisen jälkeen.

Noniin, nyt on pakko ryhtyä päivän hommiin ja lopettaa tämä märehtiminen. Huomenna olen sitten viisaampi!

Isot tsempit vielä kaikille!

Meijuli pp12

Vierailija
259/300 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, vuoto muuttui tänään veriseksi ja testi näytti negaa. Soitin klinikalle palleroiden lopetuksesta, mutta jatkan niitä vielä to:hin saakka. Käyn to aamulla veritestissä. Pas mahdollisesti huhtikuussa, joten ei muuta kuin odottelemaan. Tällähetkellä kyyneleet valuvat, tiedän ettemme ole edes kauaa pikkukakkosta yrittäneet, mutta silti olen niin helvetin katkera ja surullinen. No, onneksi tämäkin menee ohi. Toivon sydämmestäni teille kaikille lopuille plussia ja kiitoksia piinausajan tuesta.

terv. A.N.M

Vierailija
260/300 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

A.N.M,

olipa surullinen viesti. Olen niin pahoillani puolestasi. Käy nyt kuitenkin se veritesti tekemässä niin nähdään onko edes yrittänyt kiinnittyä. Tiedän kyllä että on tooosi turhauttavaa jatkaa lugeja + mennä veritestiin jos tietää että tulos on nega. Ymmärrän tosi hyvin, sillä kokemusta kyllä on.

Onneksi teillä jäi mahtisaalis pakkasukkoja. Pääsette sitten pian yrittämään uudestaan. Eikös se ole niin että ivf/icsin jälkeen pitää olla yksi kierto väliä ennen kuin voidaan tehdä pas? Eli huhtikuussa, niinkuin sanoitkin.

Ja usko pois, jaan tuon surun ja kiukun. Jos olisin vuosi sitten tiennyt että vuoden päästä ollaan tasan samassa lähtöpisteessä kuin silloin, olisin kyllä ollut kauhuissani. Tottahan tiesin että ei hoidot aina niin helposti onnistu (meillä esikoinen toisesta hoidosta ja kaikenkaikkiaan toisesta siirrosta), mutta kuvittelin että pikkukakkosenkin saamme varmaan onnistumaan " muutaman siirron kuluessa" . No eipä niin sitten käynyt. Välillä olen negoja itkenyt, välillä olen jotenkin alistuneesti huokaissut huonolle tuurilleni. Mutta nyt olen siis jo totaalikyllästynyt tähän.

Toivottavasti nyt ne joilla ei lasta vielä ole, ymmärtävät tämän vuodatuksen. Olen siis äärettömän kiitollinen esikoisestani jota pidän täytenä ihmeenä. Mutta toive toisesta lapsesta on vaan kamalan voimakas.

Lohduttavin ajatuksin,

Meijuli pp12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän