Olen 167 cm ja 70 g. Paljonko pitäisi laihduttaa?
Haluaisin mahtua m-koon vaatteisiin ja näyttää sutjakalta. Mikään ylilaiha en haluaisi olla.
Kommentit (16)
Itse olen 168/65. Olin ap:n mitoissa muutama vuosi sitten. Pari viikkoa liikunnan aloittamisen jälkeen painoni putosi nopeasti 67kiloon ja siitä sain pudotettua vielä viisi kiloa. 65 on kuitenkin parempi paino kroppani mukaan (lihastakin löytyy, vähän turhankin paljon), joten annoin nousta siihen. Vaatekokoni on paidoissa s-m (riippuu mallista, rintani ovat isot), housut m, tuumissa vaihtelee enemmän mallin mukaan.
Hyvin tyytyväinen olen tällä hetkellä.
Ei ne lukuarvot tosiaankaan kaikkea kerro, koostumus, rakenne ja sopusuhtaisuus merkitsevät enemmän lopputuloksen kannalta.
voihan olla että on täyttä lihasta - niin ei tartte yhtään laihduttaa. veikkaan että max 5 kg
Vyötärö on 71cm ja lantio 94cm. Yläosan vaatteet on S tai M kokoja ja alaosa M tai L. Kuppikoko on b80.
Mielestäni en ole silti kauhean iso, vaikka puntarilukema onkin suuri.
Millaisia senttejä sulta löytyy ap?
En tosin ole lihaksikas mutten ylilaihakaan, raskaana ollessani painoin 70kg.
Eli aika repsahtanut olen ja läskiä tasaisesti koko kropassa :(
-ap
Muutoin olen tyytyväinen, mutta tuo housujen puristaminen ärsyttää sen verran, että yritän pudottaa kolme kiloa pois ja jatkaa liikkumista.
en erityisen hoikka. Tavoitteeni on 57 kg, joka on normaalipainoni.
62 kiloani pitää sisällään paljon läskiä vatsan seudulla. Ja niistä olenkin nyt pyrkimässä eroon.
Olen liikunnallinen ja tässä painossa luut näkyy ja olen vähän liian laiha. Ehkä sellainen 57kg olisi ihanne.
Hoikimmillani olen nyt ns. aikuisiässä ollut 52kg, mutta tuo noin57 olisi sellainen sopusuhtainen mulle ainakin. Joten tavoite olisi, että valkoisen viljan ja sokerin minimoimalla ruokavaloista, pudottaisin kesään mennessä sen 10hg, saa nähdä, onnistuuko...
aa yhtään,Ite olen 169/75 ja mahdun kyllä m-kokosiin vaatteeisiin,pieni kiinteytys nyt ei ois pahitteeksi;O),mutta en mitään 10kg kyllä ees haluis tiputtaa
Tavoite 65 kg, sillon oon hoikka/normaali. joskus oon painanut myös 60-63kg ja sillon sain paljon palautetta että alan olla jo turhan hoikka.
Mulla on melko lihaksikas kroppa.
itse aina urheilen kun laihdutan ylimääräiset pois (lihon helposti ;-). Nyt pitäisi just tuo 5 kg laihduttaa kaiken joulu- sun muun mässäilyn jälkeen.
Ap ei siis tosiaan ole mikään lihaskimppu, niin kuin vaatteiden koot kertovat.
Yritän nyt pudottaa painoa kymmenen kiloa kesäkuun alkuun mennessä. Painonpudotuksen määrää tärkeämpää on kyllä tosiaan se, että vaatekoko pienenisi ja olisi hyvä olla itsensä kanssa - ei tarvitsisi hävetä, kun maha roikkuu housujen yli.
-ap
Ja haluaisin tiputtaa ainakin 5kg. En ole tyytyväinen tämän näköisenä. Ennen raskautta painoin 68kg, raskausaikana 80kg (!!) ja nyt tuon 60kg.
Sun pitäisi saada 2 kg joka kuukausi painoa pois. Pystytkö todella jättämään KAIKKI herkut?
Mitä jos aloittaisit 5 kg:n tavoitteella. Siinäkin on oltava kova itsekuri. Liikunnan lisäämisellä voisit saada kropan muuten näyttämään hyvältä, vaikka ihan kymmentä kiloa et saisi pois.
Vierailija:
Ap ei siis tosiaan ole mikään lihaskimppu, niin kuin vaatteiden koot kertovat.Yritän nyt pudottaa painoa kymmenen kiloa kesäkuun alkuun mennessä. Painonpudotuksen määrää tärkeämpää on kyllä tosiaan se, että vaatekoko pienenisi ja olisi hyvä olla itsensä kanssa - ei tarvitsisi hävetä, kun maha roikkuu housujen yli.
-ap
Alussa lähtee tietysti nestettä, mutta tyytyväinen olen silti.