Vain elämää
Kommentit (1403)
Saako sitten katsoa, jos ei erityisesti pidä formaatista, saati sen markkinointitavasta, eikä pillityksistä, ,mutta arvostaa esiintyjiä ja heidän laulujaan.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 20:44"]Paula Vesala on super lahjakas!! Vau! Musta tuntuu jotenkin että Samuli ja Paula K ei ymmärrä näitä nuoria? :D
[/quote]
Mitä ihmeen nuoria:) Noi nuorimmatkin on tuolla ihan pitkän kokemuksen omaavia yli kolmekymppisiä, ei mitään nuoria untuvikkoja. Samuli on nelikymppinen, ei se nyt niin vanha ole Paulaan verrattuna:)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:31"]
Eikö tästä ohjelmasta voi nauttia haukkumatta esiintyjiä ja laittamatta heitä paremmuusjärjestykseen?
[/quote]
Jeesus.
Mulle tuli sellainen olo, että Toni oli vaivaantunut? Mutta en ole juurikaan nähnyt häntä, muuta kuin lavalla. Onko normaalistikin tuollainen.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:46"]
Musta taas Jennin versio oli todella uudenlainen ja siihen todella tuotiin jotain uutta. On silti totta, että Jennin laulu ei ole vielä kertaakaan koskettanut.
Jennin eka biisihän oli taas ulkona hänen mukavuusalueeltaan Vesku-jaksossa (Kohtalokas samba). Mielestäni Jennissä on lahjakkuutta mutta hänessä ehdottomasti ei ole jotain elämänkokemuksen tuomaa syvyyttä tulkinnoissa vaan itse koen myös tulkinnat vähän pintapuolisina. En siis pidä Jenniä teennäisenä, mutta ei vaan tarjoa minulle mitään, mikä kolahtaa.
[/quote]
Minusta taas Jenni ei ole välttämättä pinnallinen, vaan enemmänkin varautunut. Ihminen, jonka mielestä ei ole mukavaa revitellä itseään julkisesti. Nuoruus taas saattaa olla syy siihen, ettei hän ymmärtänyt, että tämä ohjelma ei välttämättä ole hyvä foorumi hänenlaiselleen ihmiselle. Minä tosin en kaipaa artisteilta minkään muunlaista kuin musiikillista heittäytymistä, eli sekaan mahtuisi pari puhumatontakin joukkoon ihan hyvin. Jennin tapauksessa taitaa ihmisiä eniten ärsyttää se, että kun laulu kuulostaa teennäiseltä, ajatellaan, että hän olisi ihmisenäkin feikki. Minä pidän häntä ihan yhtä aitona kuin ketä tahansa muutakin.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:46"]
Mulle tuli sellainen olo, että Toni oli vaivaantunut? Mutta en ole juurikaan nähnyt häntä, muuta kuin lavalla. Onko normaalistikin tuollainen.
[/quote]
Ei näyttänyt vaivautuneelta, enemmänkin sanattomalta uskomattomista versioista sen omista tutuista biiseistä. Ei ole muutenkaan itkeskellyt, Loirin biisin aikana taisi olla lähellä jopa hänellä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:27"]
Nepsy? Nepsy-ammattilainen, kuvasit juuri minut, mitä ihmettä? Tunteiden katatonia ja omat moodit, addius.
Mistä muusta tunnistaa nepsyn? En tiennyt olevani nepsy, nyt tiedän.
[/quote]
Kenelle puhut??? Lainaa sitä kenelle puhut!!!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:46"]
Musta taas Jennin versio oli todella uudenlainen ja siihen todella tuotiin jotain uutta. On silti totta, että Jennin laulu ei ole vielä kertaakaan koskettanut.
Jennin eka biisihän oli taas ulkona hänen mukavuusalueeltaan Vesku-jaksossa (Kohtalokas samba). Mielestäni Jennissä on lahjakkuutta mutta hänessä ehdottomasti ei ole jotain elämänkokemuksen tuomaa syvyyttä tulkinnoissa vaan itse koen myös tulkinnat vähän pintapuolisina. En siis pidä Jenniä teennäisenä, mutta ei vaan tarjoa minulle mitään, mikä kolahtaa.
[/quote]
Minusta taas Jenni ei ole välttämättä pinnallinen, vaan enemmänkin varautunut. Ihminen, jonka mielestä ei ole mukavaa revitellä itseään julkisesti. Nuoruus taas saattaa olla syy siihen, ettei hän ymmärtänyt, että tämä ohjelma ei välttämättä ole hyvä foorumi hänenlaiselleen ihmiselle. Minä tosin en kaipaa artisteilta minkään muunlaista kuin musiikillista heittäytymistä, eli sekaan mahtuisi pari puhumatontakin joukkoon ihan hyvin. Jennin tapauksessa taitaa ihmisiä eniten ärsyttää se, että kun laulu kuulostaa teennäiseltä, ajatellaan, että hän olisi ihmisenäkin feikki. Minä pidän häntä ihan yhtä aitona kuin ketä tahansa muutakin.
[/quote]
Mut Jenni on 31-vuotias (Paula V 32v., Elastinen 33v.) eli periaatteessa ihan samassa sarjassa painii kuin nuo muut ikäluokkansa artistit. Ei siis mielestäni "nuori".
On toi mahtavaa, kun artistit pääsevät kehumaan omia biisejään. Kun ovat niin yllättyneitä, että nyt joku vetää heiltä näin kovan biisin. Ja seuraava taas sitäkin kovemman, on tää hurjaa, melkein pyörryttää, kun on niin rajua. Mun biisit. Oon mä kova tekijä. Ja kolmas, voi ei, se aikoo laulaa ton kuolemaakin koskettavamman jutun, jossa on semmoset sanat, että tekijä kaatuu vain ajattelemalla niitä.
Jne.
Tajuaakohan ne itsekään, miltä kuulostavat.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:28"]
kertoi jonkin apulannan poikien tyttöystävän itsemurhasta. Eivät kai koskaan esitä sitä, eivätkä koskaan ole tarkemmin kertoneet taustoja. Varmaan toive o tuollakin ollut jättää rauhaan.
[/quote]
se on yksi tarina. pojat on kertoneet biisille useita tarinoita aina hamsterin kuolemasta alkaen. Biisihän nimenomaan on tyttöjen itketysbiisi ja vitsi. Sen on Wirtanen itsekkin joskus myöntänyt. Ja esittävät sitä kyllä keikoilla, en muista koska tarkalleen tuli settilistaan ekan kerran, mutta kai siitä jo yli 10vuotta on heittämällä. En käsitä miten biisi oikeesti voi jonkun mielestä olla Apulannan parhaimmistoa ja olisi pitänyt vetää tän päiväsessä jaksossa. Tonin kynästä on kuitenkin syntynyt oikeita mestariteoksiakin Ilonan sijaan.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:28"]
kertoi jonkin apulannan poikien tyttöystävän itsemurhasta. Eivät kai koskaan esitä sitä, eivätkä koskaan ole tarkemmin kertoneet taustoja. Varmaan toive o tuollakin ollut jättää rauhaan.
[/quote]
se on yksi tarina. pojat on kertoneet biisille useita tarinoita aina hamsterin kuolemasta alkaen. Biisihän nimenomaan on tyttöjen itketysbiisi ja vitsi. Sen on Wirtanen itsekkin joskus myöntänyt. Ja esittävät sitä kyllä keikoilla, en muista koska tarkalleen tuli settilistaan ekan kerran, mutta kai siitä jo yli 10vuotta on heittämällä. En käsitä miten biisi oikeesti voi jonkun mielestä olla Apulannan parhaimmistoa ja olisi pitänyt vetää tän päiväsessä jaksossa. Tonin kynästä on kuitenkin syntynyt oikeita mestariteoksiakin Ilonan sijaan.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:28"]
[/quote]
[/quote] mitä?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:29"]
Kenelle Pahempi toistaan on kirjoitettu? Tealle?
[/quote]
Taisi erota Tean kanssa jo kauan aikaa ennen tätä biisiä. Oisko tullut ero sen yhden turkulaisen kans tuon biisin syntyjen aikoihin?
[/quote]
[/quote] ok, minä olen ollut heidän keikallaan viimeisen kerran joskus 18-vuotiaana, ja siitä on jo melkein 20 vuotta. Ei pitäisi tällaisen tätsyn arvailla enää näitä. Mutta vähän pettynyt jaksoon olin.
Itkeekö joku tosiaan tän ohjelman myötä? Minä lähinnä nauran.
Tietääkö kukaan mitä biisejä Jennin viikolla esitetään?
Mitäs nää Toni Virtasen haukkujat?itsellä ollut hyvin neutraali asenne apulantaan.mutta wau!upeita sanoituksia.
Miten niin nuorena pystynyt sanoittamaan noin syvällisiä tekstejä?tykästyin hänen persoonaansa,äärimmäisen lahjakas ja älykäs tyyppi
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:16"]Mitäs nää Toni Virtasen haukkujat?itsellä ollut hyvin neutraali asenne apulantaan.mutta wau!upeita sanoituksia.
Miten niin nuorena pystynyt sanoittamaan noin syvällisiä tekstejä?tykästyin hänen persoonaansa,äärimmäisen lahjakas ja älykäs tyyppi
[/quote] mikä erityisesti teki vaikutuksen?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 23:14"]Itkeekö joku tosiaan tän ohjelman myötä? Minä lähinnä nauran.
[/quote] Tottakai. Sitten on tosi tärkeää jakaa fbssä se, että itkee Vain elämän tahtiin.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:31"]
Eikö tästä ohjelmasta voi nauttia haukkumatta esiintyjiä ja laittamatta heitä paremmuusjärjestykseen?
[/quote]
Jeesus.
[/quote]
Ehkä hän on seuraavalla kaudella?
Vesku ♥
Tuli itku minullakin kyynisellä kylmällä ihmisellä, jäähyväiset ..