Vain elämää
Kommentit (1403)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:45"]
Yksi biisi puuttui: Ilona? Parhaimpia!
[/quote]
Tästä täällä puhutaan aina, mutta mulle ei sano mitään, kaikki nuo biisit oli tuttuja joita esitettiin. En ole tykännyt Apulannasta koskaan kun en ole yhtään punk-henkinen, mutta kieltämättä tykkään aika monesta biisistä. Samulin paras tähän asti, Jennistäkin tykkäsin ja Paula Vesala yllätti että on noin hyvä laulajaa, empä ole tiennyt kun en ole PMMP:stä tykännyt kuin ehkä parista biisistä.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:45"]Yksi biisi puuttui: Ilona? Parhaimpia! [/quote] Olisin halunnut myös kuulla Ilonan
[/quote]
Onneksi ei tullut, niin sairaalan päivystyksessä ei tarvitse ottaa vastaan ranteitaan nirhailleita, humalaisia ja "olen yksin tässä maailmassa"-sontaa horisevia pikkutyttöjä.
Etin Apulannan biisejä youtubesta mutta eivät näköjään salli niiden olevan siellä? Olisin halunnut sen "kaupunkimme on tyhjillään..." kuunnella, en ole vuosikausiin kuullut ja video oli muistaakseni kiva (niitä valokuvia)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:48"]Näytettiinkö Paula K.:n kasvoja Veskun esityksen aikana?Jäikö jollekin mieleen,että kuinka reagoi?
[/quote]
Jäi mieleen vain se ettei näytetty ollenkaan...mahtoiko ottaa liian raskaasti?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:39"]
Kaikkien muiden tuotanto paitsi apulannan ja pmmp:een on täyttä paskaa ja pmmp on paskaa apulantaan verrattuna. Vartiainen on kaunis ja pantava, mutta musiikki täyttä paskaa. Tv.mies
[/quote]
tää on niin hauska kommentti etten kestä
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:45"]Yksi biisi puuttui: Ilona? Parhaimpia! [/quote] Olisin halunnut myös kuulla Ilonan
[/quote]
Onneksi ei tullut, niin sairaalan päivystyksessä ei tarvitse ottaa vastaan ranteitaan nirhailleita, humalaisia ja "olen yksin tässä maailmassa"-sontaa horisevia pikkutyttöjä.
[/quote]
Ootkohan sä ihan oikealla alalla?
Minä tykkään Jennistä ja hänen esiintymisestään. Ehkä hänen persoonaansa on juuri olla vähän "etäinen". Odotan paljon ens jaksoa!
Ihan selvästi Vesala nauroi Veskun esityksen jälkeen servetin takana! Paula näki tilanteen jo niin kornina, että ei pystyny enää.. oli pakko lähtee ettei loukkais Loiria, eli pokka petti.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:51"]
tai ammattilainen ihan vaan tunnistaa heti nämä nepsyt.
ihan selvä tapaus samulikin. samuli putoo tunteineen "katatoniaan" eikä pääse sieltä pois. selvä piirre ja jumittaa omissa moodeissaan
nepsy-piirteet ovat periytyviä.hänen mutsi on hei se hösä kouki.
lisäks samulilla aiemmin alkon liikakäyttöä. addit addiktoituu päihteisiin helposti.
[/quote]
Ei kun minäkin olen siis addi. Lainaisit tarkoittamasi viestit niin voin olla varma että mihin vastaat. Näin tämä on aktiivisessa ketjussa varsinkin tosi hankalaa.
[/quotmie lainaan muttei se aina tuu tiätsä e]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:37"]
Monentyyppistä esiintyjää ja ihan hyvä. Onhan Jenni Vartiainen teknisesti todella lahjakas. Myös hyvä esiintyjä. Hänellä ei voi tietenkään olla samanlaista karismaa ja elämän mukanaan tuomia ajatuksia kuin vanhemmilla mukanaolijoilla. Miksi pitäisikään, koska hän on nuori?
[/quote]
Mutta kun esim. Vesalalla, Elastisella ja Tonilla on sitä. Heistä näkee että he ovat ihmisiä ja tunteita. Heidän biiseillään on tarinat ja ihmisillä mielipiteitä. Jennillä ei ole näistä mitään.
Jotenkin hän on täysin tyhjä. En tarkoita että hän olisi tyhmä tai mitään mutta tuntuu että on hän on täysin persoonaton, tunteeton ja jopa valokuvamainen ulkonäkö. Hänen liian kova meikki ja tunteettomuus saa tuntumaan kun hän olisi jostain mainoksesta revitty meikkihahmo.
En kritisoi Jenniä ihmisenä mutta näin hän näyttäytyy. Hänestä ei saa ihmisenä mitään irti. Paula Vesala oli todella luonnollinen ja mukava persoona. Tonikin kertoi itsestään hyvin paljon ja hänestä näkyi sellaista pikkupojan innostusta. Vesku on Vesku ja siinä on enemmän persoonaa kuin tusinassa muita. Mutta Jenni jäi jotenkin tyhjäksi.
[/quote]
Mutta eihän Jennin päivä oo vielä ollut?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:59"]
Ihan selvästi Vesala nauroi Veskun esityksen jälkeen servetin takana! Paula näki tilanteen jo niin kornina, että ei pystyny enää.. oli pakko lähtee ettei loukkais Loiria, eli pokka petti.
[/quote]
Miten niin, Vesalahan aloitti itkemisen jo ennen kuin Vesku oli päässyt lauteille ja meni vähän liian rankoilla fiiliksillä toi Veskun biisi hänen kohdallaan. Itsekin tosin aloitin itkemisen jo ennen kuin Vesku oli edes aloittanut laulamaan Armoa.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:51"]
tai ammattilainen ihan vaan tunnistaa heti nämä nepsyt.
ihan selvä tapaus samulikin. samuli putoo tunteineen "katatoniaan" eikä pääse sieltä pois. selvä piirre ja jumittaa omissa moodeissaan
nepsy-piirteet ovat periytyviä.hänen mutsi on hei se hösä kouki.
lisäks samulilla aiemmin alkon liikakäyttöä. addit addiktoituu päihteisiin helposti.
[/quote]
Ei kun minäkin olen siis addi. Lainaisit tarkoittamasi viestit niin voin olla varma että mihin vastaat. Näin tämä on aktiivisessa ketjussa varsinkin tosi hankalaa.
[/quotmie lainaan muttei se aina tuu tiätsä e]
[/quote]
Anteeks mutta nyt repesin :D
Aivan kuin te ihmiset ette hyväksyisi yhtään sitä, että kaikki ihmiset ovat erilaisia. Toiset näyttävät tunteet voimakkaasti ja ilmaisevat asiat suoraan. Toiset ovat hillitympiä ja seuraavat tilanteita sivusta. Toiset hajoavat kokonaan ja päästävät tunteet valloilleen. Sellaista se kuulkaa av-mammat on, että ei se maailma pyöri sillä tavalla, että kaikki käyttäytyisivät siten kuin teidän mielestään pitäisi käyttäytyä. Ihmisiä on erilaisia, ja sen pitäisi olla kaikille selvää.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:46"]Musta taas Jennin versio oli todella uudenlainen ja siihen todella tuotiin jotain uutta. On silti totta, että Jennin laulu ei ole vielä kertaakaan koskettanut. Jennin eka biisihän oli taas ulkona hänen mukavuusalueeltaan Vesku-jaksossa (Kohtalokas samba). Mielestäni Jennissä on lahjakkuutta mutta hänessä ehdottomasti ei ole jotain elämänkokemuksen tuomaa syvyyttä tulkinnoissa vaan itse koen myös tulkinnat vähän pintapuolisina. En siis pidä Jenniä teennäisenä, mutta ei vaan tarjoa minulle mitään, mikä kolahtaa. [/quote]Jenni on vähän konemainen suorittaja, vetäis enemmän tunteella ni vois syntyykki jotain parempaa.
[/quote]
Samaa mieltä
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:59"]Ihan selvästi Vesala nauroi Veskun esityksen jälkeen servetin takana! Paula näki tilanteen jo niin kornina, että ei pystyny enää.. oli pakko lähtee ettei loukkais Loiria, eli pokka petti.
[/quote]
Jos mun pokka pettää...
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:57"]
[/quote]
Tästä täällä puhutaan aina, mutta mulle ei sano mitään, kaikki nuo biisit oli tuttuja joita esitettiin. En ole tykännyt Apulannasta koskaan kun en ole yhtään punk-henkinen, mutta kieltämättä tykkään aika monesta biisistä. Samulin paras tähän asti, Jennistäkin tykkäsin ja Paula Vesala yllätti että on noin hyvä laulajaa, empä ole tiennyt kun en ole PMMP:stä tykännyt kuin ehkä parista biisistä.
[/quote]
Kävin kuuntelemas ton ilonan, järkyttävää sontaa, onko tuo joku niiden eka biisi?
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:59"]
[/quote]
Paula itki ja nauroi. Tiiättehän jos kovasti itkettää, alkaa naurattamaan ja kun naurattaa kovasti voi tulla itku. Siksi sanotaan varmaan että itkusta nauruun. Kovat tunnekuohut joka tapauksessaa.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:57"]
[/quote]
[/quote]
Kävin kuuntelemas ton ilonan, järkyttävää sontaa, onko tuo joku niiden eka biisi?
[/quote
No teininä kosketti kovasti.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 21:48"]Näytettiinkö Paula K.:n kasvoja Veskun esityksen aikana?Jäikö jollekin mieleen,että kuinka reagoi?
[/quote]
En nähnyt,mutta oli varmaan tosi liikuttunut.Sehän on auttanut Veskun takaisin elämään.En siis nähnyt,mutta en ihmettelisi vaikka olisi sanonut että ei saa näyttää..sekin on voinut murtua totaalisesti.Mä ainakin olisin murtunut,jos mun rakas sairas ystävä olisi vetänyt tuon biisiin -ja vielä tuolla tavoin.
Miksi muuten alapeukkuja kysymykselle?
Te ootte sekaisin