Mikä on oudoin asia, joka saa sinut kiihottumaan?
Hienhaju? Piereskely? Mitä outouksia sitä nyt onkaan olemassa...
Kommentit (460)
Farkkujen reijistä näkyvät mustat sukkahousut...
Minua kiihottaa suunnattomasti sellaiset jättipyllyiset xl -xxxl kokoiset naiset.
Ajatus rakastelemassa täysin alastonta lihavaa naista julkisella rannalla on todella kiihottava.
Mustat Kontio-kumisaappaat. Vaadin sellaiset seksikumppaniltani, muuten en saa orkkuja.
T: homomies 38
Minua reilusti vanhemmat, vähän karskin oloiset miehet. Jos vielä vähän jossain kaupassa, huoltsikalla tai baarissa flirttailevat tai puolijulkeasti antavat ymmärtää haluavansa seksiä kanssani saavat kiihottumaan saman tien. Vielä kun sellainen minut joskus kaikesta muusta välittämättä vain ottaisi ja komentelisi eri asentoihin.
n41
Haluaisin katsella kun nainen tai shemale paskantaa seisovan kaluni päälle.
Vierailija kirjoitti:
Minua reilusti vanhemmat, vähän karskin oloiset miehet. Jos vielä vähän jossain kaupassa, huoltsikalla tai baarissa flirttailevat tai puolijulkeasti antavat ymmärtää haluavansa seksiä kanssani saavat kiihottumaan saman tien. Vielä kun sellainen minut joskus kaikesta muusta välittämättä vain ottaisi ja komentelisi eri asentoihin.
n41
No kyllä sä mulle voit pyllistää ihan koska vain! ;)
M55
Exän jalkapohjat koko 35, laukean heti.
Naiset ilman rintaliivejä, siis muuten vaatteissa. Jostain syystä ne vapaina kivasti heilahtelevat rinnat kiihottavat todella kovasti. Etenkin jos nännit vähän pilkottavat kankaan läpi. Vaimo tietää ja aina mahdollisuuksien mukaan antaa minulle silmänruokaa - nyttemmin olen huomannut kiihottuvani myös siitä, kun muutkin miehet silmäilevät vaimoani samat ajatukset mielessä. Vähän kummallista, mutta tästä on kehkeytynyt itselleni oikein kunnon fetissi.
Päivän tai mieluummin pari korkkareissa olleet naisen nylonjalat. Ah sitä tuoksua ei voita mikään...kyllä herää kaveri boksereissa heti. Jos joku nainen haluaa nylonjaloilleen palvontaa, niin vapaaehtoinen löytyy.
Kiihotun naisena enemmän naisen kropasta. Se nyt ei ole mitenkään tavatonta, vaikka olisikin hetero.
Toinen juttu, kiihotun esim jos mies pelaa kavereiden kanssa pleikkaria ja puhuu kavereilleen minusta jotain. :D
Itselläni on sellainen outo kiihottumisjuttu, että kuvittelen miehen panevan hänen eksiään ja työkavereitaan. Fantasioin tästä. En tiedä miksi, toivottavasti näin ei kuitenkaan tapahdu todellisuudessa.:D
Kiihotun omasta voihkinnastani seksin aikana.
Vieraitten miesten paljaat kullit, äijät ovat saunan lauteilla, rentoina ja miehet kiiltelevät hiestä. Jokakesäistä hupiani, jos meillä on mökillä miesvieraita käyn tahallani tirkistelemässä. Odottelen aikani, että ovat varmasta löylyttelemässä ja käyn viemässä kylmiä juomia lauteille. En pidä kiirettä ja vetkuttelen, että saan varmasti nähdä kaiken.
Sen jälkeen vessaan 'pisulle' eli vähän hipelöimään itseäni, muitten rouvien höpistessä juttujaan kuistilla.
En ole paljastanut miehellenikään, miten tämä juttu kiihottaa.
Omituinen n45
Vierailija kirjoitti:
Vieraitten miesten paljaat kullit, äijät ovat saunan lauteilla, rentoina ja miehet kiiltelevät hiestä. Jokakesäistä hupiani, jos meillä on mökillä miesvieraita käyn tahallani tirkistelemässä. Odottelen aikani, että ovat varmasta löylyttelemässä ja käyn viemässä kylmiä juomia lauteille. En pidä kiirettä ja vetkuttelen, että saan varmasti nähdä kaiken.
Sen jälkeen vessaan 'pisulle' eli vähän hipelöimään itseäni, muitten rouvien höpistessä juttujaan kuistilla.
En ole paljastanut miehellenikään, miten tämä juttu kiihottaa.
Omituinen n45
Mitä omituista on siinä, jos kiihottuu vastakkaisen sukupuolen alastomista edustajista? Se voi ehkä olla ”hassua”, miten tämä muuttuisi aivan toiseksi asiaksi, jos sukupuolet vaihdettaisiin kuvailemassasi tilanteessa, mutta sinusta se ei tee omituista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ilman rintaliivejä, siis muuten vaatteissa. Jostain syystä ne vapaina kivasti heilahtelevat rinnat kiihottavat todella kovasti. Etenkin jos nännit vähän pilkottavat kankaan läpi.;
Eh, tässä ketjussa piti olla *outoja* juttuja jotka kiihottavat.
Vapaana ohuen paidan alla kävellessä hölskyvät rinnat tai tiukan ribbipoolon läpi nöpöttävät ketunnenät ovat kaikkea muuta kuin outo kiihottumisen aiheuttaja.
Ah sitä kasariaikaa kun lukiossa rohkeimmilla tytöillä oli toukokuun viimeisellä helteisellä viikolla vain muodikkaat hihattomiksi leikatut T-paidat ja sivutissin lisäksi vaaleanpunainen nänninpääkin vilahteli kainalon aukosta kun nämä kumartuivat nostamaan kassia lattialta.
No, tai sitten minä vaan olen kanssa outo.
Ajattelen olevani vähän mustasukkaista sorttia oleva nainen. Jostain aivan käsittämättömästä syystä huomaan kuitenkin kiihottuvani, kun huomaan mieheni vilkaisen jotain toista naista tai jos hänelle flirttailee vaikka joku hotellivirkailija tms. Ajatuksen tasolla sellainen, että näkisin hänen naivan toista naista saa aikaan kunnon kostumistakin mutta EN TODELLAKAAN tosielämässä tahtoisi sitä. Varmaan repisin silmät päästä sellaisessa tilanteessa siltä naikkoselta. Hämmentävää.
En tiedä onko outo, mutta alastomana ruohikolla masturbointi vatsallaan oli nuorena miehenä todella hurjan kiihottavaa. Ruohon kutitus oli ihanaa.
Joskus ollaan sitten vaimon kanssa rakasteltu paljaalla, ei ihan lyhyellä nurmikolla lähärissä alasti ilman mitään alla ja sekin oli kyllä tosi kiihottavaa molemmille. Paikka oli suojaisa talon takapiha ja kuuma , aurinkoinen sää eli ei ollut kiinni jäämisen riskiä yhtään oikeastaan
Onko kenelläkään samoja kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen olevani vähän mustasukkaista sorttia oleva nainen. Jostain aivan käsittämättömästä syystä huomaan kuitenkin kiihottuvani, kun huomaan mieheni vilkaisen jotain toista naista tai jos hänelle flirttailee vaikka joku hotellivirkailija tms. Ajatuksen tasolla sellainen, että näkisin hänen naivan toista naista saa aikaan kunnon kostumistakin mutta EN TODELLAKAAN tosielämässä tahtoisi sitä. Varmaan repisin silmät päästä sellaisessa tilanteessa siltä naikkoselta. Hämmentävää.
Mulla sama. Yksi suosikkifantasiani.
Kiihottuisin, mutta ei ole hänen juttunsa samassa määrin kuin minulla.