Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudoin asia, joka saa sinut kiihottumaan?

Vierailija
16.06.2014 |

Hienhaju? Piereskely? Mitä outouksia sitä nyt onkaan olemassa...

Kommentit (460)

Vierailija
181/460 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauttaaltaan karvainen ja reilusti ylipainoinen vanhempi mies, jolla on liian pienet siniset uikkarit jalassa.

Tiedän, nuoren neidin on pervoa kiihottua em, mutta niin vai kävikun näin hänenlaisen kotipaikkakuntani uimarannalla.

N19

Vierailija
182/460 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaksi miestä suutelee ja olen heteronainen... :D kaikki call me by your name -tyyliset elokuvat/sarjat on mieleeni.

Joo sama ja heteronainen oon. On varmaan sama ilmiö kun moni heteromies tykkää katsoa lesboparia. Lesboseksiä en itse halua katsoa mutta homomiesten jutut siis jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/460 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kyykkypissalla julkisella paikalla hame päällä tai pikkareita venyttäen niin että saisin katsoa vierestä ja näkisi kaiken

Vierailija
184/460 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousuvarpaat. Sukkahousujalat. Säärystimet. Säärystimet sukkisjaloissa.

<3

Vierailija
185/460 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintava nainen pelastusliivit päällä

Vierailija
186/460 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kyykkypissalla julkisella paikalla hame päällä tai pikkareita venyttäen niin että saisin katsoa vierestä ja näkisi kaiken

Minulla sama, tosin ei tarvitse olla julkinen paikka.

Vierailija
187/460 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhmmm, raskaana olevat naiset. Haluaisin silittää paljasta raskausmahaa hiiitaasti alaspäin, jalkoväliin asti... Ja olen itse nainen joka elää heteroavioliitossa. Itselläni on kaksi lasta ja olen aina raskaana tuntenut itseni superseksikkääksi :)

Vierailija
188/460 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öhmmm, raskaana olevat naiset. Haluaisin silittää paljasta raskausmahaa hiiitaasti alaspäin, jalkoväliin asti... Ja olen itse nainen joka elää heteroavioliitossa. Itselläni on kaksi lasta ja olen aina raskaana tuntenut itseni superseksikkääksi :)

Ihmekkös tuo, raskaana oleva nainen ON superseksikäs

Terveisin kahden lapsen isä jolla on siis onni ollut nauttia raskaana olevasta naisesta kahteen otteeseen :)

Vierailija
189/460 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus siitä että isovatsainen mies panisi minua isolla vehkeellään.

Vierailija
190/460 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin... Huomasin kiihottuvani kun puhuimme vaimoni kanssa hänen vanhoista vieraissa käynneistään. Todella hämmentävä kokemus

Vierailija
191/460 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoleminen ja nuuhkiminen. Mies on valikoitunut aikoinaan hajunsa perusteella. Toiset miehet vaan ovat herkumpia kuin toiset. Koen olevani kuin narttukoira nuuhkimassa ja nuolemassa. Kun antautuu täysin feromoneille, se on hyvin kiihottavaa! Joskus suhteen alkuaikoina harrastimme seksiä niin, että mies oli hikinen, ei dödöä... En ollut tätä puolta itsestäni tiennyt. Tuntui, että järistys olisi kehossa käynyt. Nuuhkin ja nuolin vaikka kuinka pillu märkänä. Toki ihan suhteen alusta asti, ekoista suudelmista lähtien nuuhkin miehen niskaa ja kasvoja. Tätä tarkoitan hajulla valitsemisella. Rakastuin tulisesti siihen. Pitkä liitto ja hyvä valinta ollut. Parhaat kerrat ovat olleet ovulaation aikaan ja kun olemme yrittäneet lasta. Hyödyllistä on ollut tämä geneettinen valinta, kokemus kolmesta nopeasta raskautumisesta.

Vierailija
192/460 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin että Nainen komentaisi minut imemään miehen velttoa kalua... Ja samalla Nainen rasvaisi ja nussisi sormillaan peppuani.

Vierailija
193/460 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea keksiä, kun mikään kiihottava ei tunnu oudolta... No, miten omien nännien nöpöttäminen ja tietoisuus siitä että joku nainen sen huomaa (olen siis mies)? Ajatus kevyen vihjailevasta ekshibitionismista yleisemminkin, ei siis mikään popliinitakkimeininki.

Vierailija
194/460 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat naiset ja raskaana olevat naiset.

Vierailija
195/460 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkä suu kirjoitti:

Nuoleminen ja nuuhkiminen. Mies on valikoitunut aikoinaan hajunsa perusteella. Toiset miehet vaan ovat herkumpia kuin toiset. Koen olevani kuin narttukoira nuuhkimassa ja nuolemassa. Kun antautuu täysin feromoneille, se on hyvin kiihottavaa! Joskus suhteen alkuaikoina harrastimme seksiä niin, että mies oli hikinen, ei dödöä... En ollut tätä puolta itsestäni tiennyt. Tuntui, että järistys olisi kehossa käynyt. Nuuhkin ja nuolin vaikka kuinka pillu märkänä. Toki ihan suhteen alusta asti, ekoista suudelmista lähtien nuuhkin miehen niskaa ja kasvoja. Tätä tarkoitan hajulla valitsemisella. Rakastuin tulisesti siihen. Pitkä liitto ja hyvä valinta ollut. Parhaat kerrat ovat olleet ovulaation aikaan ja kun olemme yrittäneet lasta. Hyödyllistä on ollut tämä geneettinen valinta, kokemus kolmesta nopeasta raskautumisesta.

Innostutkos toisinpäin? Nimimerkillä naisen hikipyllyn tuoksusta kiihottuva

Vierailija
196/460 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissimaito ja vaippaan joutuminen

Vierailija
197/460 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Märkä suu kirjoitti:

En ole ollut naisen kanssa, joten en tiedä. Sen voin sanoa, että osa miehistä haisee nenääni pahalle, osa vaihtelevasti ok:lle tai tosi hyvälle. En tosin ole ollut juuri muiden miesten kanssa, kuin oman mieheni, joten nuuhkimiset eivät kovin läheltä tapahdu. Sukulaiset, esim oma veli haisee hyvin pahalle nenääni. Olen kyllä tajunnut jo teininä, että nenäni kertoo mikä mies on hyvä ;)

Voisi olla hauskaa kyllä haistella intiimisti muitakin, miksei vaikka naisiakin. No, fantasioissa vain, ei ehkä kovin realistista oikeasti. Mieskin vois vastustaa... Ihmiset ei kovin taida tykätä tällaisesta oikeasta eläimellisyydestä, pitävät ällöttävänä vaikkapa hikeä.

Vierailija
198/460 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mikään kovin outo.

Naisen anus on mielestäni kiihottava, mutta tuskin olen ainut joka on tätä mieltä.

Vierailija
199/460 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteläiset punaiset huulet ja ajatus mitä ne voisivat tehdä minulle; huulipunajälki nivusiini k.ullin ympärille.

Vierailija
200/460 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Märkä suu kirjoitti:

En ole ollut naisen kanssa, joten en tiedä. Sen voin sanoa, että osa miehistä haisee nenääni pahalle, osa vaihtelevasti ok:lle tai tosi hyvälle. En tosin ole ollut juuri muiden miesten kanssa, kuin oman mieheni, joten nuuhkimiset eivät kovin läheltä tapahdu. Sukulaiset, esim oma veli haisee hyvin pahalle nenääni. Olen kyllä tajunnut jo teininä, että nenäni kertoo mikä mies on hyvä ;)

Voisi olla hauskaa kyllä haistella intiimisti muitakin, miksei vaikka naisiakin. No, fantasioissa vain, ei ehkä kovin realistista oikeasti. Mieskin vois vastustaa... Ihmiset ei kovin taida tykätä tällaisesta oikeasta eläimellisyydestä, pitävät ällöttävänä vaikkapa hikeä.

Tarkoitin siis sitä että kiihotutko jos mies nuuhkuttelee sinua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän