Korvaa lempisarjasi nimen osa sanalla perse
Kommentit (732)
Perse pitää (pokka pitää), hiljainen perse (hiljainen todistaja), Candlefordin perseneiti (candlefordin postineiti), pikku perse (pikku Britannia)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:17"]Mun huumorintaju taitaa olla 15-vuotiaan pojan tasolla, mut meinaan kuolla nauruun ku luen näitä. :'D
Suomen huutokauppaperse
[/quote]
Toi vois myös olla Suomen huutopersekuningas :D ja joo täällä kanssa persehuumori uppoaa ainakin just ny
[quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="20.08.2015 klo 19:17"]Mun huumorintaju taitaa olla 15-vuotiaan pojan tasolla, mut meinaan kuolla nauruun ku luen näitä. :'D
Suomen huutokauppaperse
[/quote]
Toi vois myös olla Suomen huutopersekuningas :D ja joo täällä kanssa persehuumori uppoaa ainakin just ny
[/quote]
Eiku huutopersekeisarihan se olis. Sorry..
Salatut perseet,waverly placen perseet, mustat perseet ( millon alkaa 2. Kausi???), moderni perse
Ensi sunnuntain ohjelmistoa ylellä: Avara perse-kaksi valkoista leijonaa, Aamuperseellä, Jumalanperse, Yle uutiset-perse viitottuna, Tanskan perseenmetsästäjät, Isien perse, Novosti perse, Argentiinan varastetut perseet, Luontohetki: Attenborough'n perseet, Anjan perseessä, SARS-perseen kipeät seuraukset, Koripalloa:Suomi-Perse, Perseen tasapaino, Ranskalainen perse, Art Nouveau aikansa perseenä, Video killed the radio perse,
Perseet alttarilla
Vain persettä
Speden perseet (Speden spelit)
Jokamiehen kymppiperse
Robin Hood ja hänen iloiset vekkulinsa Sherwoodin perseessä
PikaPersePaketti
Kuumia perseitä
Blondi tuli perseeseen
Viisi persettäni (viisi vaimoani)
Suomen huonoin perse (suomen huonoin kuski)
Neljän perseen illallinen (tähden)
Tanssii perseiden kanssa (tähtien)
Perseessä = Terapiassa, pientä perseremonttia, hauskat kotiperseet
Mun huumorintaju taitaa olla 15-vuotiaan pojan tasolla, mut meinaan kuolla nauruun ku luen näitä. :'D
Suomen huutokauppaperse