****LOKAMASUT vk1*********
[color=blue]Aloitin uuden pinon meille. Uusi viikko ja uudet kujeet[/color]
[color=aqua]Kp 6 menossa ja elämä alkaa hymyilemään pikkuhiljaa tädin jälkeen. Miten yksi täti saakin noin vihaiseksi ja masentuneeksi.[/color]
[color=red]Nyt etsimään vaatteita...vielä täällä yöpuvussa oleilen :)[/color]
Kommentit (52)
Tänne pinoudun minäkin vaikka aika epätoivoiselta nyt tuntuukin. Ajattelin, että jos unohtaisin koko raskautumisajatuksen... Helpommin sanottu kuin tehty =). Tupakkalakon aloitin tänään, vaikka eilen illalla kun täti tuli kylään ajattelin kyllä, että mitäs sitäkään sitten aloittamaan, mutta silti aloitin! Onhan se kuitenkin omaksi parhaaksi ja tietysti näiden muiden lastenkin vaikka en milloinkaan olekaan lasten aikana tai sisällä polttanut. Katsotaan nyt sitten miten lähtee menemään, en ole koskaan ollut mikään kovin tahdonvoimainen, joten edelliset lopetusyritykset on kaatuneet ensimmäiseen hermostumiseen...
Tulipahan omaa napaa, anteeksi!
Kaikille lokamasuille onnea ja plussarikasta tammikuuta!
Juuri herättiin ja lapset on aamiaisella. Päätä särkee, kurkku on kipeä ja niskat jumissa...Ihan kakka olo...Huomenna pitäisi töihin vääntätyä.Mulle tuli kans semmonen olo tästä palstailusta, että pitäiskö vähän rauhoittua, kun me ihan vaan TJOT:taillaan... Tulee sitten pettymyksiä vaan = (. Jä mähän oon jo niin vanha, ettei oviskaan tuu varmaan kuin joka toinen vuosi = (. Tällä mielellä tänään...
Jos sinä olet vanha niin mikäs minä sitten olen??? Ikäloppuko??? Eli varmaan ovis on noin joka kolmas vuosi! Eli täytyy vielä kaksi vuotta harjoitella ennen kuin on ovisvuosi!
Sais nyt ton ukon tuolta hereille, että pääsisi harjoittelemaan! = )
Naureskelin tossa effican ja haavekuvan ovisvuosille. Heh! Toivotaan, että tänä vuonna tulis ovis täälläkin käymään ainaskin kerran. Tekis kyllä mieli ostaa ovistikkuja, mutta mies ei halua ja itsekin mietin,et tulleeko yrityksestä liian teknistä jos semmoisia ostaa.
Kirjoitteletteko te muut muilla listoilla/pinoissa? Meillä siis yritys vasta alkoi ja nyt olen kirjoitellut tuolla tahdomme pikkukakkosen- pinossa ja tammikuussa aloittavien kasassa plus nyt lokamasuissa. Mitenkähän sitä jaksaa kaikkiin kirjoitella. Pitää varmaan valita joku näistä. Tietty kuukausipinot uudistuu ja vaihtuu. No, mut kirjoittelen nyt alkuinnossa kaikkiin kolmeen.
Pupuiluintoa!
S-I
ikää tulee koko ajan lisää, joten aikaa ei olisi tuhlattavaksi =). Tätäköhän se on kun puhutaan biologisen kellon tikittämisestä???
minäkin olen noita ovistikkuja miettinyt, mutta en ole vielä tilannut, pitäisköhän tässä kierrossa koittaa? Olen kyllä ajatellut, että menee ihan liikaa sitten tehtailuksi, mutta ehkä sitä vois yhden kierron katsoa...
Olen kirjoitellut tuonne neliapiloihin ja välillä noihin suurperheellisiin, mutta ei nykyään oikein innosta, kun ei tuota tulosta ota tullakseen. Olen pääasiassa rauhoittunut tähän kuukausipinoon.
..jos varovasti tänne minäkin..haaveena olisi saada se vauva, järjestyksessä se olisi meille kolmas.
Esikoinen on jo 8 ja kuopus on 5. Monta vuotta ollaan tässä vauvaa tehty TJOT-meiningillä, ilman tuloksia. itse asiassa ehkäisyä ei ole käytetty nuorimman syntymän jälkeen lainkaan.
Nyt sitten olisi tarkoitus aloittaa yritys ihan tosissaan, alkaa nimittäin olemaan jo vakavanpuoleista tämä vauvakuumeilu.
Nyt uuden vuoden aattona olin tuntevinani oviksen, ja kovasti sitten koiteltiin:), nyt vaan jännätään että onnistuiko yritys:)
kp olisi nyt 16/28, eli vielä on pitkät viikot edessä.
Nyt tuli aika paljon omaa napaa, suokaa anteeksi.
Onnea teille kaikille yritykseen, jospa täältä saisi niin paljon tsemppiä että vihdoin meillekin se ihana pikkuinen suotaisiin!
..tiedän toki että jos nyt olisi onni ollut myötä, olisi vauvan laskettu aika syyskuun puolella..ajattelin kuitenkin tänne lokamasuihin tulla, toivottavasti ei haittaa:)
Kyllä tänne sopii vaikka la olisikin syyskuulla! Toivotaan, että pupuilut tuottaa toivotun tuloksen tällä kertaa =). Tämä palsta on kyllä paha juttu, tänne jää niin koukkuun eikä meinaa irti päästä.
Meille toivotaan pikkunelosta, mutta vuoden toivominen ja yrittäminen ei ole tuottanut toivottua tulosta =(. Toivottavasti teille onnistuu!
Aivan järkyttävät menkat taas menossa täällä!!!!!!!! Veri lentää kaaressa, ja sidettä saa vaihtaa minkä kerkiää. Maha juilii tosi paljon ja kauniisti sanottuna OTTAA PÄÄHÄN. Paskan paska. *ihan kypsänä*
mii kp 3
Tylsää, tylsää:/ Jumppailuharjoituksiakaan ei voida tehdä kun ollaan täällä mun vanhemmilla kyläilemässä ja kun täältä huomenna lähdetään, niin sit tulee kaveri pariksi päiväksi. No, aikaa ovikseen saati piinailuun vielä on...
Signora(?)ko se kyseli muihin pinoihin pinoutumisesta. Mä olen tuolla ex-truplissa, nykyisissä kutuissa;) joka päivä!:) Muihin aloituksiin ja näihin kuukausipinoihin kirjoittelen kun ehdin.
A kp5
..tsempaamisesta. Toivotaan että teillekin nyt uusi vuosi toisi paremman vauva onnen tullessaan. Tämä odottaminen ja yrittäminen on todella raskasta ajoittain. Minä ainakin alan olla ihan valmuis siihen positiiviseen tulokseen, sitä osaisi varmasti arvostaa.
Tämä palsta tosiaan koukuttaa, olen jo tänäänkin vähän väliä hiippaillut tänne kurkkamaan että mitäpä tänne on kirjoiteltu:)
Vaikka ymmärrettävää, tunnelma tiivistyy kun kierto edistyy! kunhan nyt vähän nostelen tätä ettei tiputa ekalta sivulta =)
mii80: tiedän tuon tunteen.
Hitto... mun menkat ei loppunutkaan vaan " tuhruttaa" vieläki :( Lämmötkään ei edes ole laskenut...vieläkin huitelee 37 tietämillä. Aika jännä juttu.... Aloin jo toiveita elättelemään valemenkoista, mutta sitten tulinki järkiini. Kaikkee sitä alkaa kuvittelemaanki, kun on niin " kuumeessa" .
Ja sit vali, vali, vali... laskeskelin et ovis on joskus kp15-18 ja ukko ei ole täällä silloin... PERHANA!!!! Eli ihan turhaa taas kaikki toiveet ja greippimehun juomiset ja ovistikkujen tilaus!
Kiloja on tullut kauheesti puolenvuoden sisällä ja ajattelin taas aloittaa nyrkkeilyn. Kausimaksu on hirmuinen ja hyvällä säkällä raskaudun ja en enää voi harrastaa ;) Huomenna alkaa muutenkin laihis :P alko tänään masentamaan kun yksi paita ei mennyt kunnolla päälle... kiloja pois ainakin kuusi...
Madam mamma vastasi tänään ja saan kesäkuussa 2009 tytön...ja muita lapsia ei sitten tulekkaan :P No elli taasen ennusti poikaa 9/06 tyttöä 7/2009 ja tyttöä 2011(kuukautta en muista)... no toivottavasti edes tärppäisi aikaisemminkin...
takasin kattomaan täydellisiä naisia :)
SAIN UKON SITTEN VIHDOIN HEREILLE JA PUPUILEMAAN = ). Apteekissa kävin muissa asioissa ja ostin samalla raskaustestin... Mistä niitä Icon- testejä saa ostaa? Huomenna taas työn touhuun.
Samanlaiset ajatukset;) Mäkin jo kuvittelin valemenkkoja vaikka vuosi 3 päivää kunnolla ja 2 tuhruttanut. Sitä se mielikuvitus teettää!:) *nauraa itselleen* Syynä vihlomiset ja riintojen arkuus.
Just joo.
Taidanpa ehtiä aamun ekaksi kirjoittajaksi, eli hyvää huomenta kaikille! En ole tosiaan palstaillut pahemmin millään palstalla, tuon esikoisen aikana ihan silloin tällöin marraskuisissa, mutta nyt taaperopuolella marraskuisista-04 muodostuu tosi harvoin pinoa, eli sekin jää. Pikku-kakkosissa voisi kirjoittaa, sillä pikkukakkonen siis haaveissa.
kp 8/30-32 menossa, eli ovis varmaan tulossa viikonlopun jälkeen, jos siis on tullakseen ollenkaan tänä vuonna ; )
Greippimehuakin tuli hankittua, nyt kaikki taikakeinot käyttöön. Greippimehu maistui yllättävän hyvältä, olin varautunut karvaaseen makuelämykseen.
Uuden vuoden päätös olla herkuttelematta jatkuvasti (vain yksi herkkupäivä viikkoon) on jatkunut menestyksekkäästi ainakin kaksi päivää. Tosin illalla telkkaa katsoessa kyllä mieleen hiipi useampaankin otteeseen kaapissa kummitteleva Fazerina-rasia. Mutta sinne jäi, ha haa!
t. Meku
Täti on edelleen kylässä, oliskohan nyt sitten kp 3/29-32, ja jotensakin masentaa... Tuntuu niin toivottomalta tämä yritys. Viime kuussa luulin tunnistavani oviksen ja oltiin ukon kanssa tosi ahkeria ja ei mitään tulosta! Nyt jotenkin alkaa tuntumaan siltä, että täytyy alkaa suuntaamaan tätä elämää johonkin muuhun, tästä ei tunnu tulevan mitään. Eli käyn varmaan lukemassa pinoa välillä, mutta koitan vähentää ja harventaa ja lopulta poistaa koko vauva-ajatuksen päästäni.
Plussaonnea kaikille muille!
haavekuva, älä vielä lannistu! Kyllähän se yrittäminen välillä tuntuu toivottomalta itse kustakin, mutta ei toivosta kannata luopua!!!=) Täällä voi purkaa mieltään ihan niin paljon kun haluaa, kohtalotoverit jaksaa kuunnella!!!! Mekin ekassa kierrossa aika paljon touhuttiin, niin että ajattelin että on PAKKO tärpätä, ja kyllä olinkin sitten ihmeissäni kun menkat tuli. Niin se luontoäiti meille näyttää välillä, että ei kaikki oo meidän käsissä... Mutta jaksamista nyt vaan!!!=)
Mulla menossa kp hurjat NELJÄ!!!!!!! Siis voi taivas että nää alkukierrot on masentavia.
Täällä myös herätään uuteen aamuun..yöpuku päällä myös. Täällä olis kp20 tai jotain. Kovasti jännitetään että kuinka pitkä kierto on (eka synnytyksen ja imetyksen) jälkeen.
Mukavaa viikon alkua kaikille lokamasuille! Meillä esikoinen kiukkuaa vieressä ja haluaa maitoa joten ei muuta kuin " lypsylle" (siis jääkaapille..) ja katsomaan ihemiden aikaa telkusta.