****LOKAMASUT vk1*********
[color=blue]Aloitin uuden pinon meille. Uusi viikko ja uudet kujeet[/color]
[color=aqua]Kp 6 menossa ja elämä alkaa hymyilemään pikkuhiljaa tädin jälkeen. Miten yksi täti saakin noin vihaiseksi ja masentuneeksi.[/color]
[color=red]Nyt etsimään vaatteita...vielä täällä yöpuvussa oleilen :)[/color]
Kommentit (52)
äläs luovuta ennen tätiä. Onhan niitä tapauksia, mussä plussa on tullut vasta sitten kun menkat on reilusti myöhässä. Mutta aika hyvin pystyn kuvittelemaan tilanteesi. Tuohon loppuvuoden vauvoihihn...itsekkin olisin mielummin halunnut elo-syyskuussa vauvan...vaan siitä syystä ettei tarvitsisi ostella ison mahan takia toppavaatteita. Mutta vauva saa tulla sitten, kun tulee. Vielähän tässä on pienki mahdollisuuus, että lokavauva tulisi.
kävin äsken veskissä ja minulle tuli pyyhkiessä vieläkin tippanen tuhrua :O nyt on kp8. Siis mun menkat oli tuhrupäivä, 2 kunnon vuotopäivää ja loput tuhrua. Onko täällä kenelläkään endoa? oireileeko se näin? kun olin jostain joskus lukevinaan, että se saattaa aiheuttaa tälläistä tuhrua.
[color=red]Inhottaa olla nainen :([/color]
.. ja negaahan se näytti. Eli kierto näyttää olevan ylipitkä. En muuta toivo kuin että täti nyt tulisi ja uusi kierto alkaisi. Yhdyn edelliseen puheenvuoroon, tosi kurjaa olla nainen :(
tai siis ei ainakaan ihan samalla tavalla.
Ihan meinaa itseäni jo naurattaa, jos ei siis samalla itkettäis, eli pari päivää sitten jo taisin teidät kaikki hyvästellä ja olla pitämässä ties mitä taukoa ja nyt sitten taas täällä =). Näin se elämä menee, menkojen tullessa on kaikki mennyttä eikä enää huvita edes yrittää mutta annas olla kun alkaa olla tärppipäivät käsillä...
Kävin tuolla pesun sivuilla laskemassa otolliset päivät ja ensi maanantaista eteenpäin... täytyy pistää taas ukko kulta koville. Luulen, että pitäisi jatkaa hommailuja vähän pidempään. Alkukierrosta menkojen loppumisen jälkeen ollaan hyvinkin aktiivisia mutta sitten se aina siitä hiipuu ja viimeisten kahden viikon aikana saattaa olla jo jopa kerta viikkooon meininki, eihän siitä mitään synny =). Nyt täytyy alkukierrosta vähän toppuutella niin riittää sitten intoa pidempään=). Nyt Visakoivu siirrytään lokamasujen kanssa sitten tuonne odotuspuolelle! Asia on päätetty, eikös vain?
Koittakaas saada piristymään...
Monien kanssa samoja tuntemuksia... Meillä on kaksi heinäkuun lasta ja joskus ajattelin, ettei koskaan kesävauvaa. Mutta kesä on mielestäni parasta aikaa saada lapsi No nyt on koluttu listat tokutoiveista saakka ja matka sen kun jatkuu... Ihan loppuvuosi on ollut lapsen syntymäpäivän kannalta mielestäni huonoa aikaa, mutta en kyllä mitään taukoakaan ala pitämäään. Mieheni on itse syntynyt joulukuussa. Nykyäänhän onneksi esim. koulun aloitusvuotta voi helposti lykätä tms... Seuraava mahdollinen laskettu aika on siskoni syntymäpäivä 11.10.
Joko Alia tuli?
Kait se Lokakuu on hyvä kuukausi,voipipahan sitte pitää vaikka joskus yhdessä synttärit :)
Nyt pidän pään kylmänä...ei vielä menkkoja näy,kipuja kylläkin......en kyllä todellakaan pidä minkäänlaista toivetta pahemmin yllä,aina vaan pettyy,kuolleetkin vauvat ovat saaneet alkunsa melko heti n.toisessa yrityksessä ja nyt ei sitte millään,täytyy ehkä rueta ihan oikeesti ajatelemmaan että ei enää saa,niin olen toivonutkin että mielluummin en tule raskaaksi ollenkaa kun että synnytän sitte kuolleita pikkusia...valitettava tosi asia.Nyt on olo vaan niin maassa.
En silti menetä kaikkea toivoa,jos tulee niin tulee...
Miten ihmeessä tämä vauvan teko menee tämmöseksi,itestähän se on kiinni miten menee...jo elämä rupiaa pyörimään vain se ympärillä niin on kumma paikka...:):) hyvähän se on sanoa,mulla ainakin on krooninen vauva kuume,aina,syli on vaan tyhjä....tissi kaipaa luttuutajaa..NYYYHHH..
Pitääkö se tuon miehen alkaa yöllä luttuutamaan,pääsee vähä vierotusoireista.....
Minä en osaa yhtään ajatella mihin vuoden aikaan vauvan haluan , se tuntuu niin yhdentekevältä asialta.
Esikoinen minulla on syntynyt syksyllä ja kuopus kesällä, ja jos kolmas raskaus olisi edennyt, olisin sanut kevätvauvan.
Kun sen vauvan vain saisi, ei ole juuri väliä sataako vai paistaako ulkona.
Ja koska sitten on ns. hyvä aika?
Kun esikoisemme syntyi oli todella kylmä syksy, ja talvi myös, ja piti pukea paljon ja varjella pientä tuulilta ja tuiskuilta.
Kun kuopus näki päivän valon, oli hurjan helteinen kesä, piti huolehtia ettei ole liian kuuma, ettei aurinko porota, että saa tarpeeksi nestettä..eli aina on omat hankaluutensa jos niin vain ajattelee.
Mutta se kaikki muu..vauvan tuoksut ja tuhinat, lähisyys, se hurja rakkauden määrä kun sitä omaa pientään saa hoivata, vuodenajasta riippumatta.
Nyt alkoikin niin hurja halipula, että lähden rutistelemaan lapsosiani ennen kuin nukkumatti noutaa:)
Kysyin huvikseni tällaselta vauvaennustajalta että tuleeko meille vielä lapsia ja jos niin montako ja mitä sukupuolta. Vastaus oli tyly: korttieni mukaan teille ei synny enempää lapsia.
NYYH ja voih. Kyllähän minä tiedän että tuo on täyttä humpuukia mutta karmaseva kommentti :(
Kp 28/28 eikä epäilystäkään että olisin raskaana; niukkaa veristä vuotoa jonka päälle vielä kiusasin itseäni tekemällä testin...negan tietty. Aika tyhmä sitä voi ihminen olla, sillä jo eilen illalla oli selkeitä merkkejä että menkat alkaa ja silti piti vielä itseään kiusata testailemalla. En olisi tehnyt jos ei olisi muutenkin ollut asiaa apteekkiin, mutta silti. Kankkulan kaivoon meni nekin rahat:/
Teille ei onneksi tartte edes selventää kuinka paljon harmittaa tämän hetken kp:t. Huomenna satavarmasti 1/28 eli piiitkä aika vielä kaikkeen...Mutta häntä pystyyn vaan, ei tässä muu auta. Mulle kelpaa ihan_minkä_kuun_vauva tahansa, sillä kokemuksesta tiedän, että meillä ei niin vain tilailla lasta syntyväksi meitä vanhempia miellyttävänä ajankohtana, vaan otetaan vastaan vauva ihan milloin vaan! Mieluiten tietysti lokakuussa 2006;)
Huomenna uusi pino, jooko, kesti nimittäin jo aika kauan lukea tämä läpi...Ikävä kyllä meitä uusiakin tulijoita taitaa riittää jokaiselle päivälle.
-Lillis-
Mutta lohdutukseksi voin sanoa, että kun kiertopäivät lisääntyy niin taas alkaa sama homma alusta, eli piinailu ja tädin odottaminen... Itse ajattelin ottaa nyt vähän löysemmin rantein, mutta täällä mä vaan keikun...
Kiitos haavekuva,kyllä se varmaan tästä taas lähtee,minä ja poikani ollaan Lokakuussa synnytty,tyttö Tamminkuussa ja poika ja mies kesällä.
Niin voihan niitä tärppi toiveita vielä ollkin mutta ovat aika vähäset,mies oli kyllä kans raukka pettynyt,silläkin jännitti illalla.....