Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

36 prosenttia naisista on suorittanut vähintään opistotason tutkinnon

Vierailija
01.01.2006 |

Uskoisko tuota, kun tätä nettiä lukee? Kun saa sellaisen käsityksen, että varmaan 40 prosenttia koko väestöstä on AMK-tutkinnon suorittaneita ja sitten loput ovat yliopistosta valmistuneita. Ja kaikki AMKilaiset ehdotonta pohjasakkaa, jonka tulee hävetä työmarkkinoilla.

Mutta että totta tosiaan naisissa on 66% sellaisia, jotka EIVÄT ole EDES suorittaneet AMK-tutkintoa. Ihmeellistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opistolainen olen. Ikää on 33 vuotta ja aikanani ammattikorkeatutkintoa ei ollut, joka tuli myöh. opiston tilalle. Ihan tyytyväinen olen ja työpaikkakin. Mihin tässä nyt ap pyrki?

Vierailija
2/6 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ammattikoulusta (ompelija) ja minulle on tärkeintä, että on mielekästä työtä tarjolla. Työpaikka siis on, jossa viihdyn. Tyhmäkään en ole ja sivistän itseäni lukemalla kaikenlaista kirjallisuutta ja virkistän itseäni nettikursseilla. Minulle mielekäs työpaikka on tässä asiassa tärkein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, jonka tunnen ja joka ei ole suorittanut mitään tutkintoa on veljeni vaimo ja hänkin itse asiassa nyt vihdoin lasten lähdettyä suoritti itselleen tutkinnon.

Vierailija
4/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

opistotutkintoa eikä AMK-tutkintoa? Aika suuri osuus!

Vierailija
5/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on todennäköisesti mukana kaikki naiset 18-vuotiaasta mummoon. Ihan nuorimmat eivät ole ehtineet vielä suorittaa mitään, ja mummojen aikaan naisia ei koulutettu. Kannattaisi katsoa lukuja esim. 25-55-vuotiaiden naisten osalta. Koulutettuja on huomattavasti enemmän.

Vierailija
6/6 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan tasostakin jo huomaa, että koulutusta on naisilla todella vähän. Sivistymättömiä, ahdasmielisiä kommentteja joka toinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi