Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vinkkejä karppaamiseen

Vierailija
01.01.2006 |

teiltä kysyn nyt omakohtaisia vinkkejä. miten aloititte, mikä oli olotila, mitä päivittäiseen ruokavalioon suunnilleen kuuluu? Onko ollut tehokas?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi olo oli outo ja väsyin liikkuessa, parissa päivässä olo parani ja kun kroppa tottui rasvanpolttoon niin tehot liikkuessakin paranivat.

Vierailija
2/4 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene karppien keskustelu sivuille ja etsi sieltä tietoa. kyllä niillä pärjää. Päätät vain itse että miten syöt ja kokeilet sillä vähän aikaa. Muista kuiten että hiilareita ja rasvaa ei saa yhtäaikaa jättää pois. Ja että ruuan ei tarvi uida öljyssä ja voissa. Vaan ihan normaali rasvan käyttö riitää. Ja ne kevyt tuotteet syötät ukollesi.

Syöt vähähiilarista puhdasta ruokaa, jonka ostat käsittelemättömänä. Siis lisäaineet yms törky myös pois. transrasvat pannaan. oliiviöljy on hyvä jne.

ja paljon kasviksia. tosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin jaksanut sitä kuin kolme viikkoa, energia hävisi kokonaan. Mutta kolme viikkoa riitti minun kiloilleni. Tai kiloja ei lähtenyt kuin yksi, mutta senttejä neljä.

Enkä lukenut mitään kirjaa. Poistin vain perunan, riisin, viljat ja sokerin.

Vierailija
4/4 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa en syönyt kuin lihaa, kalaa, kanaa, munaa ja vihanneksia (en kuitenkaan porkkanaa ja tomaattia). Nyt syön kohtuullisesti maitotuotteita, n. 300 g munaa/lihaa, hieman pähkinöitä ja siemeniä ja ½ kg kasviksia päivässä.

Suosittelen, että alussa pidät ruokapäiväkirjaa ja lasket päivittäin makroravinteiden määrät. Sillä lailla syöminen pysyy hallussa ja pystyy suunnilleen arvioimaan, ollaanko oikeilla linjoilla. Kun kokemusta ja tietoa karttuu lisää, voi syömisiään hienosäätää.

Rasvasta vielä - toisinaan ruokiaan kannattaa myös suorastaan uittaa rasvassa. Itse joudun syömään mielettömät määrät proteiinia tullakseni kylläiseksi, jos se on vähä- tai kohtuurasvaista. Rasvan reipas lisääminen vähentää proteiinin tarvetta ja parantaa nälänhallintaa. Parin päivän runsasrasvainen ruokavalio ainakin minulla myös buustaa painonpudotusta, kilo tai pari lähtee joka kerta. Jokainen joutuu kuitenkin itse kokeilemaan, mikä itselle parhaiten sopii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi