Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisesta syystä olet laittanut välit poikki kaveriin tai vähentänyt rajusti näkemisiä?

Vierailija
02.01.2007 |

Täällä monesti kysytään miksei kaveri enää vastaa puheluihin tms. niin ajattelin kysyä miksi ihmiset yleensä laittaa välit poikki tai ei halua olla enää tekemisissä. Kertokaa!

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni meni Ystävyys poikki ja en syytä ystävääni ku olihan se väärin, että minulla oli paha olo sillä minulle oltiin kotona tehty väkivaltaa.

Olihan se minulta väärin, että pelkäsin liikkua.

Olihan se minun oma syy, kun minulle tehtiin pahaa omassa kotonani.

Kyllä nuo olivat minun entisen ystävän mielipide. Tajusin, etten oikeasti tuntenut minun entistä ystävää ja että olemme liian erilaisia.

Itse en olisi koskaan syyttänyt ystävää, koska väkivalta on aina väärin ja siitä toipuminen kestää omaa aikaansa. Oikeastaan ehkä hyvä, että koin väkivaltaa omassa kotona (ei ollu suhde väkivaltaa vaan yks toinen kaveri oli väkivaltainen minua kohtaan ja en tieny etukäteen että se harrastaa väkivaltaa.. Jos ei saa...)

Olen nykyään vahva ja oppinut elämään yksin. Sen olen tajunnut, etten luota enää kehenkään...

En päästä enää ketään lähelle minua..

Vierailija
82/84 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni syytti minua kun minulle tapahtui rikos omassa kotonani. Ei ymmärtänyt, etten sitä halunnu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä keskustelusta moni kuollut vanhuuteen jo

seitsemän seitsemän seitsemän

Vierailija
84/84 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuessa häneen, totesin, että en tätä jaksa enää uudestaan, olen jo kokenut tällaisen kaverisuhteen. 

Omaa rauhaa saa suojella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi