Suomalaisissa nykyleffoissa AINA SAMAT NAYTTELIJAT: Minna Haapkyla, Laura Malmivaara, Petteri Summanen, Jasper Paakkonen, Mikko Leppilampi...
Oikeasti, eikö yhtäkään elokuvaa voida tehdä ilman yhtä noista edellämainituista? Onko muita kyllästyneitä?
Kommentit (34)
Matleena Kuusniemeä on myös kierrätetty.
Että olisikohan ihan iskän mukana päässyt mukaan noihin hommiin
kuunnella kun tulee niin uuno mieleen.
Ja onhan sitä iät ja ajat olleet samat näyttelijät framilla, vaikka on tuhansia takaovella. Enemmän mua tympii, kun amerikan pelastaa aika vain joko x tai y..
ja on olevinaan omasta mielestä kovinkin kohtalokkaan näköinen. Rumakin vielä, hyi!
ja heillä on oma yhteisö. Kai tekin tykkäätte tehdä duunia tuttujen kanssa? Ei se sen kummempaa ole kuin muuallakaan...
Kyllä huomaa, että nyky-yhteiskunta vääristää naiskuvaa.
Ja nyt tulee varmaan perkeleesti aihe vapaa tyyliin " taidat olla itse läski" -juttuja mutta jätän ne omaan arvoonasa. Olen mitä olen.
Vierailija:
Kyllä huomaa, että nyky-yhteiskunta vääristää naiskuvaa.Ja nyt tulee varmaan perkeleesti aihe vapaa tyyliin " taidat olla itse läski" -juttuja mutta jätän ne omaan arvoonasa. Olen mitä olen.
Vierailija:
Kyllä huomaa, että nyky-yhteiskunta vääristää naiskuvaa.Ja nyt tulee varmaan perkeleesti aihe vapaa tyyliin " taidat olla itse läski" -juttuja mutta jätän ne omaan arvoonasa. Olen mitä olen.
Hänhän on ihan ilmiömäinen muuntautuja;-)
Vierailija:
Hänhän on ihan ilmiömäinen muuntautuja;-)
Vierailija:
roolihahmoonsa Tahdon Asia-sarjassa. Todellisuudessa on aika kaukana siitä...
http://www.kauneusjaterveys.fi/kunto/article122711-1.html
No, pitäähän samuli edelmanilla olla " vastine" ...
Tietty vielä Samuli Edelman!