Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brie juusto tosi pahhaa!

Vierailija
31.12.2005 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam nam!



Oletkohan mahtanut syödä juuston liian raakana? Maku pyöristyy kypsyessään! Parhaimmillaan juusto on vasta vähän ennen Parasta ennen-päiväystä.

Vierailija
2/2 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sellaset maalaisbriet, joita myydään " irtona" on ihania, kun ne on lämmenneet semmoseksi valahtavaksi. Joku President tai vastaava ei oikein yllä samaan vaikka hyviä minusta nekin huoneenlämpösenä. Kokeile patongin kanssa vaikka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme