Lue keskustelun säännöt.
Brie juusto tosi pahhaa!
Kommentit (2)
Ainakin sellaset maalaisbriet, joita myydään " irtona" on ihania, kun ne on lämmenneet semmoseksi valahtavaksi. Joku President tai vastaava ei oikein yllä samaan vaikka hyviä minusta nekin huoneenlämpösenä. Kokeile patongin kanssa vaikka...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nam nam!
Oletkohan mahtanut syödä juuston liian raakana? Maku pyöristyy kypsyessään! Parhaimmillaan juusto on vasta vähän ennen Parasta ennen-päiväystä.