Lue keskustelun säännöt.
Sain Liberolta Marimekon pyjaman.
23.12.2005 |
Lego housut olivat loppuneet ja sain sen takia tilalle tuon pyjaman. Vielä pahoittelivat, että jouduin ottamaan vastaan korvaavan tuotteen. Kyllä mun mielestä tuo pyjama on paljon hienompi kuin ne housut.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
marimekon pyjaman ottanu!