Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on lomareissuilla aina yks helvetin valittaja!

Vierailija
05.08.2013 |

taas kerran erehdyin luulemaan, että voisimme tehdä edes 4 päivän reissun riitelemättä, mutta ei! Valitus kaikesta mahdollisesta alkaa jo viimeistään edellisiltana, ja perille päästyä olen jo hermoromahduksen partaalla. Yleensä kaikki junttimaiset ärähtelyt ja tiuskimiset tapahtuvat vielä väkijoukon keskellä, että oikein saa hävetä silmät päästään.

Sieluni silmin jo näin jonkun av-mamman bongaavan meidät ja kirjoittavan kauhukertomuksen perheestämme.

Kateellisena katson aina perheitä, joissa on hyväntuuliset ja leppoisat isät. Ensi kesänä matkustankin lasten kanssa kolmestaan, niin pääsen paljon helpommalla. Lapset nimittäin ovat aivan ihanteellisia matkakumppaneita.

Onko kellään muulla miestä, joka pilaa jokaisen reissun kiukuttelulla?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä äijiä teillä on!

t. mies

Vierailija
22/32 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tammoisia miehia on kasvattanut teille aviopuolisoiksi? Ottakaa sen aiti mukaan seuraavalle matkalle huolehtimaan pojastaan ja te huitelette omia menojanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon naiset valittaja-ukot.....täällä parani elämä kertaheitolla sillä konstilla.Säälien kuuntelen tyttäreni kertomusta reissusta isänsä ja tämän uuden vaimon kanssa...yhtä tappelua koko kahden viikon matka heillä.....luojan kiitos se mies on nykyään jonkun muun päänsärky.Nykyiseni taas on aivan unelma...kolme vuotta kimpassa ja ei olla kertaakaan riidelty.Yhdessä asutaan ja yhteinen mukulakin jo et arkea on nähty.Kyllä niitä helmiä on,etsintää vaan!Ap:lle voimia!

Vierailija
24/32 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös erosin ikuisesta valittajasta ja nykyään olen etärakkausliitossa sellaisen miehen kanssa joka ei valita mistään.

Vierailija
25/32 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kertomukset antavat mulle voimaa ja hyviä nauruja, kiitos! Ap

Vierailija
26/32 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä  helmi miehiä löytyy.

Vierailija
27/32 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita.

Vierailija
28/32 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet siittä lomalle lähdöstä ja lomasta yhtä helvettiä miehellesi? Ja turha vastata että minä en tee mitään kun minä olen aina täydellinen kun se ei mene kenellekkään läpi kun kaikki tietää että 99% parisuhteiden riidoista johtuu naisen puheista ja teoista. Mutta eihän naiset tätä koskaan halua myöntää eikä edes keskustella vaan naiset puhuu aina siittä lopputuloksesta mitä mies tekee sen jälkeen kun nainen on polttanut mieheltä hermot

Vierailija
29/32 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi perusongelmana on miehen itsekeskeinen ajattelutapa noin ihan arkielämässäkin. Kaikkien pitäisi tanssia hänen pillinsä mukaan. Ulkomailla se ei onnistu, koska hän on kielitaidoton ja siksi täysin riippuvainen minun hyväntahtoisuudestani. Mutta kun hän heittäytyy täysin avuttomaksi kotimaan matkoillakin! Niin pientä asiaa ei ole, etteikö mun tarvitsisi sitä selvitellä, esim. hotellissa. Ap

No huhhuh, ei kuulosta kauheen miehekkäältä 

Vierailija
30/32 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti on sellaisia ihmisiä, joiden tarkoitus on aina valittaa. Se huono asia kaivetaan vaikka mistä ha yleensä samoista aiheista. Itse ole sellainen joustava ja keskityn hyviin asioihin. Lähipiirissä on esim heitä, jotka kesälläkin koko ajan valittaa sateesta, sääskistä, liian kuumasta ja mistä lie. Päivästä toiseen nämä samat ja sitten muistellaan kivojakin hetkiä, että oli niin kuuma ja oli niin hankalaa...  

Sitten kun se naama oikeasti on väärässä eikä mitään hymyä, vaan huokauksia. 

Vierailija
31/32 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut, mutta on kylläkin jo ex. Tuo oli yksi ärsyttävimmistä piirteistä hänessä ja pilasi niin monet muuten niin mukavat reissut. Aina sai "olla varuillaan", että millä tuulella herra tänään on. Näkyyhän tuollainen piirre nyt luonteessa  muussakin kuin esim. matkustaessa. Mutta kauan odotettuja lomareissuja kun alkoi olla useampi mennyt pieleen tuosta syystä, niin loppui yhdessä matkustelu. Eihän siinä ole mitään järkeä ottaa mukaan ilonpilaajaa, koska hän ei ilmiselvästi nauti siitä ja muut, jotka haluaisi nauttia eivät voi, koska ilonpilaaja pilaa muidenkin reissufiiliksen.

Miten teillä muuten menee? (koska en usko, että miehesi kireä luonne on kovin tasainen arjessakaan)

Vierailija
32/32 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi perusongelmana on miehen itsekeskeinen ajattelutapa noin ihan arkielämässäkin. Kaikkien pitäisi tanssia hänen pillinsä mukaan. Ulkomailla se ei onnistu, koska hän on kielitaidoton ja siksi täysin riippuvainen minun hyväntahtoisuudestani. Mutta kun hän heittäytyy täysin avuttomaksi kotimaan matkoillakin! Niin pientä asiaa ei ole, etteikö mun tarvitsisi sitä selvitellä, esim. hotellissa. Ap

Siinäpä taisitkin vastata kysymykseen. Tulee vaan mieleen, että mitkä ne on ne hyvät parisuhdetta koossa pitävät asiat? Muu kuin yhteiset lapset ja asuntolaina? 

On raskasta elää tuon kaltaisessa ilmapiirissä niin sinun kuin lastenkin koko ajan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi