Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakkaa ei saa polttaa sisäpihoilla

Vierailija
02.10.2026 |

Vieläkään jotkut tupakoijat eivät tunnu ymmärtävän, ettei taloyhtiön yhteisillä pihoilla enää saa polttaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETA JO TYPERÄ LÄSSYTYS.

Vierailija
2/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäripaska, joko soitit 112?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitusta vaan isännöitsijälle tarpeeksi usein. Täytät lomakkeen netissä niin siitä jää automaattisesti kirjaus ja se on isännöitsijän pakko kuitata huomioiduksi. Tupakoitsijat oppivat lopulta kun saavat parin huomautuksen jälkeen muistutuksen vuokrasopimuksen purkumahdollisuudesta.

Vierailija
4/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointihullu vaan jatkaa.

Vain otettu lääke auttaa.

Vierailija
5/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä miettinyt, pitäisikö käydä parvekkeella tupakilla. Kävin viimeksi 30.9.2026 klo 23.47. Täällä on jossain tupakkapaikka, asiasta tuli tiedote, mutta en osaa reittiä sinne. Lisäksi sinne joutuu menemään autojen ja mahdollisten sähköpotkulautojen seassa, joten katsotaan nyt, mitä tuleman pitää. Käytän valkoista keppiä, joten voisihan sen reitin yrittää treenata. En vaan oikein tykkää äänettömistä sähköautoista ja vaanivista skuuteista. No, kyllä se siitä joskus. :)

Vierailija
6/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu. Täällä lukee säännöissä vain, että asuntojen parvekkeelle ei saa tupakoida. Joten pihalla se on sallittua. 

Vierailija
7/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisellä pihalla on tupakkapaikka, eikö siellä sitten saisikaan tupakoida? 🤔

Vierailija
8/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pihalla saa polttaa.

Vierailija
9/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poltan omalla parvekkeellani vaikka olen vuokralainen enkä ole kysynyt vuokranantajan lupaa.

Vierailija
10/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kerros tai rivitalon katolla? Siellähän on sopivan korkealla ja savu menee taivaan tuuliin.

Vierailija
11/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pihalla saa polttaa.

Tässä on eroja. Meille tuli ilmoitus nimenomaan siitä, ettei kiinteistön piha-alueillakaan saa polttaa. Siis parvekkeilla ja kiinteistön piha-alueilla tupakointi on kielletty.

Vierailija
12/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alkanut tupakoimaan talon käytävällä ja häkkikellarissa, siinähän kitisette ja ihmettelette miks haisee, ilman kameroita joka kulmassa en jää ikinä kiinni! 

Vierailija
13/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä poltan omalla parvekkeellani vaikka olen vuokralainen enkä ole kysynyt vuokranantajan lupaa.

Onnistuu siihen saakka kunnes...

Vaikka kyllähän sekin tuntuu hassulta, jos joku rauhallista elämää viettävä tupakoitsija saa häädön asunnostaan tupakoinnin vuoksi, sen saman touhun, jota hän on harrastanut jo kymmenen vuoden ajan kyseisessä huoneistossa asuessaan. Nyt yhtäkkiä hänet pitää häätää, koska hän rikkoo lakia polttamalla parvekkeella tupakkaa.

Vierailija
14/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kyllähän sekin tuntuu hassulta, jos joku rauhallista elämää viettävä tupakoitsija saa häädön asunnostaan tupakoinnin vuoksi, sen saman touhun, jota hän on harrastanut jo kymmenen vuoden ajan kyseisessä huoneistossa asuessaan. Nyt yhtäkkiä hänet pitää häätää, koska hän rikkoo lakia polttamalla parvekkeella tupakkaa.

Siihen saakka kunnes joku jaksaa nähdä vaivan selvittääkseen olenko vuokralainen vai omistusasuja, kuka mun vuokranantaja on ja onko hän antanut luvan tupakointiin, ja tuleeko savu todella mun parvekkeelta.

Vierailija
15/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen saakka kunnes joku jaksaa nähdä vaivan selvittääkseen olenko vuokralainen vai omistusasuja, kuka mun vuokranantaja on ja onko hän antanut luvan tupakointiin, ja tuleeko savu todella mun parvekkeelta.

Jos hypoteettisesti asuisit talossa, jossa on vain vuokra-asuntoja, asioiden selvittäminen helpottuisi. :)

Vierailija
16/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hypoteettisesti asuisit talossa, jossa on vain vuokra-asuntoja, asioiden selvittäminen helpottuisi. :)

Sepä tässä onkin pointtina, kun en asu.

Vierailija
17/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös piereskelystä voidaan häätää asukas talosta  :-) :-) hajuhaittojen vuoksi.

Vierailija
18/18 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä tässä onkin pointtina, kun en asu.

Kyllä me silti isännöitsijälle se valitus laitetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi