Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syöpää lehdissä, syöpää televisiossa, lähiomaisilla syöpälöytyöjä... MÄ VIHAAN SITÄ!!!!!!

Vierailija
30.12.2005 |

Ja pelkään sitä niin sairaasti... Ensi viikolla yhden tuttavan hautajaiset ja SYÖPÄ. Vähän aikaan syöpä korjasi tuttavaperheen äidin (lapset 3- ja 5-vuotiaat). Voi hemmetti... MUA AHDISTAA :-( Tiedän, että syövästä voi parantua jne... mutta niin paljon se sairaus kuitenkin ihmisiä vie, että voi hyvä jumala.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltäköhän tuntuis odottaa lasta kun itse sairastaisi syöpää, ei varmaan kovin onnelliselta. ja kun vauva syntyy alkaa rankat syöpähoidot, kuka vauvan hoitaa? Sitäpaitsi on syöpiä joita ei leikkauksella voiteta esim leukemia ja jotkut imukudossyövät. Kyllä siinä tilanteessa lääkäri katsoo että äidin terveys on etusijalla.Ottakaa nyt järki käteen noissa aborttiasioissa!

Vierailija
2/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidetaan lapsia, vaikka syöpähoidossa käydäänkin.

Eikä kaikki rintsarit edes joudu ottamaan sytoja, joillekin riittää pelkkä rinnan osapoisto/poisto ja säteet.



Myös kilpparisyöpä voidaan hoitaa raskaanaollessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta leikkiä omalla terveydellä. Niin ja lapsen tulevaisuudella...

Vierailija
4/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sairastaa haimasyöpää :¨(



Ennen en kiinnittänyt asiaan mitään huomiota, nyt menen aina ihan veteläksi kun jossain puhutaan syövästä :(

Vierailija
5/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisille sattuneet tapaukset tottakai ahdistavat, mutta media tunkee nykyään niin paljon kaikkea paskaa ihmisen silmille, että ei ihme jos tulee paha olo (varsinkin jos muutenkin jo on). Pistä telkkari kiinni. Hyppää lehdestä ne sivut yli. Ei ihmisen tarvitse eikä kannata ehdoin tahdoin lisätä omaa tuskaansa.

Vierailija
6/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kuoli syöpään, äidilläkin se oli mutta parani leikkauksella ja sädehoidoilla. Myös äidin omat vanhemmat kuolleet syöpään.



Mietin vaan että todennäköisesti seuraava oon mä tai veljeni. Tai lapset.



On tää kamalaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 30 ja raskaana... Vuosi alkaa hyvin raskauden keskeytyksellä ja hoidoilla!

Vierailija
8/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-7-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sama syöpä, joka jo vienyt isoisoisäni, isoisoäitini ja isoäitini (oli vain 62v). Kummisetäni kuoli parisen vuotta sitten syöpään. Joudun käymään kontrolleissa, että mullakin tuo suvussa riehuva syöpä todettaisiin mahdollisimman varhain. Isältänikin leikattiin kasvain polvesta jne. :(

Vierailija
10/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tosissaan, tiedän tunteen. Tuntuu, että kaikilla on syöpä. Tädillä rintasyöpä pari vuotta sitten, rintasyöpään myös kuoli kummini; isoäiti kuoli viime vuonna ja osasyy oli rintasyöpä; toinen täti kuoli paksusuolensyöpään, sedälläni on sytostaattihoidot meneillään, perhetuttava on syöpänsä kanssa parhaillaan saattokodissa. Hirmuisen hauskaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että syöpä on usein myös sukurasite? Onko näin? Omassa suvussani ei ole syöpää ollut kuin ehkä joskus kaksi tapausta. Nekin vanhuksilla.

Vierailija
12/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isän puolelta kaikkien kuolleiden sukulaisten kuolinsyy on syöpä. Ite olen selvinnyt toistaiseksi vain hyvänlaatuisella kasvaimella, sädehoidoilla ja semmosella... Mutta kyllä pelottaa, eniten pelkään menettäväni muut tuolle armottomalle sairaudelle:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulle on sanottu, että tehdään keskeytys?

Ei ole tavanomainen toimintapa rintasyöpätapauksissa, joissa nainen on gravidi.

Vierailija
14/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen useampi joutuu syövän sairastamaan. se on fakta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitojen jälkeen pitää kuitenkin olla 5 vuotta väliä ennen uutta raskautta. Raskaus saattaa aktivoida syövän.

Vierailija
16/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ottaa se ikävä kyllä nuorempiakin:( Ja selvästi sukurasite siihen on olemassa. Ja todennäköisesti myös ympäristörasite, jota olen itse huomannut...

Vierailija
17/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Voimia sinulle ja toivottavasti kaikki menee hyvin lopulta. Rukoilkaamme puolestasi.

Vierailija
18/23 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se tauti on. Osastolla näin kaikenikäisiä, tutustuin moneen jotka ovat jo kuolleet pois. Tiedän kuitenkin että siitä voi selvitä fyysisesti mutta henkisesti se jättää suuren haavan sydämmeen, niin kova kokemus se on. Sairastutttuani minulle oli pieni vauva. Jouduin lopettamaan imetyksen, en jaksanut keskittyä lapseeni, keskityin vain itseeni ja hengissä selviämiseen. Onneksi vauvalla oli aina syli ja rakkautta. Ystävät ja sukulaiset auttoivat , mieheni auttoi suunnattomasti. Syöpä on kavala sairaus, mutta suuremmalla todennäköisyydellä kuolet liikenteessä tai tapaturmaisesti kuin siihen kirottuun tautiin. Sitäpaitsi usein syöpään kuolee ne vanhat ja pohjakunnoltaan heikot , tai ne joilla se tauti on jo levinnyt maksaan, jolloin ei mittään voi tehdä parantamiseksi.Toivonkin siis kaikille terveellistä elämää, älä syöpää pelkää, suomessa on huipputason syöpähoidot. Paremmin se sairaus hoidetaan kuin esim. mielenterveysongelmat!

Vierailija
19/23 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärhäkkäimmäksi.

Goidot ovat koko ajan kehittyneet.

Pieni osa on rintasyövistä vaan sitä agressiivista lajia.

Vierailija
20/23 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas mulle antaisitko äidin jatkaa raskautta jos hänellä todettaisiin rintasyöpä? Ja tuosta syövästä yleensä, tiedän, että syöpälajeja on olemassa mahoton määrä, mutta syöpäpäivillä sanoottiin että rintasyöpä on yksi ärhäkimmistä syövistä leviämään. Riippuu tietysti syövän laadusta.