Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon aiemmin ulosottomies ilmoittaa ulosmitataanko veronpalautus?

Vierailija
19.11.2012 |

eli jos ulosottovirastosta ei ole vielä yhtään kirjettä tullut, veronpalautus kaiketi tulee omalle tilille?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulosottoon, perintätoimistoilta on kyllä kirjeitä tullut, mutten ole niitä kaikkia avannut.

Oletko katsonut sinun veroilmoituksesta missä lukee palautussumma,siinä yleensä lukee mille tilille palautukset maksetaan.Katso lukeeko siinä sinun tili numero ,jos olet antanut sen verovirastoon,vai lukeeko ulosmittaus tai jotain vastaavaa.

Vierailija
2/43 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muutama tonni ulosotossa. tiedä sitten, sain ennakko ilmoituksen missä näkyi että saan sen 3 tonnia veronpalautuksia, ja niistä viedään 700e, oon kans hiukan puulla päähän lyöty että vieköhän koko summan, vaan vain ton 700e..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulosottoon, perintätoimistoilta on kyllä kirjeitä tullut, mutten ole niitä kaikkia avannut.

Vierailija
4/43 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muutama tonni ulosotossa. tiedä sitten, sain ennakko ilmoituksen missä näkyi että saan sen 3 tonnia veronpalautuksia, ja niistä viedään 700e, oon kans hiukan puulla päähän lyöty että vieköhän koko summan, vaan vain ton 700e..

saman tyyppinen tilanne.

Eli palautuksia tulossa paljon, velkaa ulosotossa paljon, mutta ennakkoilmoitus veronpalautusten ulosotosta ei tullut koko veronpalautus summalle, vaan vain noin kolmasosalle siitä. Kuinkahan mun käy? tuleekohan yhtään palautuksia?

Olisi ihana saada maksettua laskut ajalleen ja sitten keskittyä sinne ulosottoon maksamiseen..

Vierailija
5/43 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman tyyppinen tilanne.

Eli palautuksia tulossa paljon, velkaa ulosotossa paljon, mutta ennakkoilmoitus veronpalautusten ulosotosta ei tullut koko veronpalautus summalle, vaan vain noin kolmasosalle siitä. Kuinkahan mun käy? tuleekohan yhtään palautuksia?

Olisi ihana saada maksettua laskut ajalleen ja sitten keskittyä sinne ulosottoon maksamiseen..

tietääkö kukaan että onkohan tää mahdollista että palautuksista otettais vaan osa ??

Vierailija
6/43 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin ulosmitattu veronpalautus ihan ilman etukäteisilmoituksia. Jälkikäteen kerrottiin mihin rahat meni.

Vierailija
7/43 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsokaa valtakunnan voudin sivut. siellä nyt vuoden 2014 menettelyt. selviää millä aikataululla menee velalliselta ja milloin pitää ilmoituksen ulosotosta tulla itselle.

Vierailija
8/43 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, että ilmoitus tuli hyvinkin myöhään. Ja joutuivat vielä maksamaan sen takaisin minulle, koska velka oli jo maksettu. Idiootit.

Vierailija
9/43 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menee ulosottoon, ei kai siinä voi olla muuta vaihtoehtoa. Muutenhan sitä kannattaisi tehdä aina liiian isolla veroprosentilla ja saada rahat sitten veronpalautuksina.. Haloo. Tottakai sä maksat velkasi.

Vierailija
10/43 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani on työtön mies ja kahden lapsen etähuoltaja. Nyt työttömyyden aikana hänen lastensa äiti saa kaupungilta elatusmaksut koska mies saa vain peruspäivärahaa. Mies olisi pari vuotta sitten saanut veronpalautusta. Summa ei kuitenkaan näkynyt tilillä. Loppuvuodesta 2013 eli jälkikäteen tuli kirje että olemme ulosmitanneet veronpalautukset ja maksaneet niillä elatusmaksuja.

Eli suurinpiirtein näin se menee.

Vierailija
11/43 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin meni veronpalautus ilman erillisilmoitusta. Meni koko summa ensin, mutta, koska ulosmittaus sitten päättyi, palautui siitä osa jo viikon päästä.

Vierailija
12/43 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko saanut edes haastetta vielä, kun et tunnu mitään tietävän...? Maksukehotus ei todellakaan kerro ulosotosta vielä mitään, perintäkirjeet toki ennakoivat jo, mutta eivät automaattisesti viittaa ulosottoon. Tiesithän, että voit sopia perintäkirjeillekin maksuaikataulun? Ulosotto ei tule voimaan ilman oikeuden päätöstä, ja saat siitä tiedon kyllä.

Vierailija
13/43 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän velkaista ja avutonta porukkaa valmistautuu joulun viettoon! Miksi teille tulee niitä veronpalauksia on se tärkein kysymys? Jos kerran tietää että velkaa on ulosotossa ja sitten jännittää veronpalautuksia ja märisee kun rahat ei riitä, häh??

Veroprosentti pitää laskettaa vaikka 5 kertaa vuodessa sillä tavalla, että veronpalautuksia EI tule. Tämä pitäis olla päivänselvää kaikille muutenkin. Veronpalautusten saaminen kertoo siitä, että ei ole osattu hankkia sellaista veronpidätystä, joka menisi OIKEIN.

Nykyään kun sen verokirjan saa netistä tilaamaalla, niin voi kuin tyhmyyttä syyttää, että saa palautuksia kun on ulosotossa.

Aikoinaan veloissa ollessan huolehdin tarkasti siitä ettäi mulle tuli vain  mätkyjä, mutta niistäkin osa ehti mennä vanhaksi ennenkuin sain koko summaa maksettua. 

Ihmettelen kun jopa ikityöttömät työkkärin rahoilla hankkii itselleen palautuksia ja sitten märistään kun vouti ne törkeesti vie. Ihan älytöntä valittaa, katse peiliin ja hoitaa asiat kunnolla. Joko tekee maskusopimukset veloista tai jättää ulosottoon. 

Vierailija
14/43 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos ulosotossa on palkan ulosmittaus päällä ja siitä tullut ilmoitus, voiko samalla ilmoituksella viedä myös veronpalautukset? Vai pitääkö uo-miehen lähettää siitä erillinen tiedoksianto? Osaako joku vastata? Ihme jutt toi että jotkut täällä ilmoittavat että ulosotto vie palautuksistakin vain 1/3 osan. Miten se on mahdollista? Itse sain ilmoituksen että koko palautus menee ja vielä joulukuun palkastakin se 1/3 osa, mietin että aika hyvällä summalla mun velat lyhenee tässä just ennen joulua, olis ollut yksinhuoltajalle ihan kiva jos olis edes saanut veronpalautuksesta osan takas. 

Vierailija
15/43 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sen koko veronpalautuksen vie, ei päde sama 1/3 kuin palkkaan.

Vierailija
16/43 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko virelletuloilmoitus ja maksukehoitus sama kun ilmoitus veronpalautuksien ulosmittauksesta? Olen niin pihalla näistä jutuista. Onko se ilmoitus tullut jo? Ulosmitataanko kun veronpalautukset?

Vierailija
17/43 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei veronpalautuksia ole tilillesi tullut ja sinulla on ulosotossa maksuja eikä ennakkoilmoitusta ole tehty veronpalautusten ulosmittaamiseen...niin hulehtikaa siitä että teette valituksen joka tapauksessa koska nämä asiat ei muutu jos vaan jää nuolemaan näppejänsä..voi olla että näitä määräyksiä aletaan joskus tottelemaan kun ulosotto porukasta usea saa huomautuksen virkavirheestä.

Vierailija
18/43 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin veronpalautukset menee. koko summa, eikä tule erillisiä ilmoituksia kuin ehkä 1kk myöhemmin.

Vierailija
19/43 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirje voi kestää. Sitten joskus jälkikäteen tulee kirje missä kerrotaan mihin velkoihin se meni.

Vierailija
20/43 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poikkeuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan