Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, mistä tämä johtuu? Juoksut vs perheen perustaminen kunnollisen miehen kanssa

Vierailija
18.01.2025 |

Mies: naiset kiinnostuvat kunnollisista miehistä vasta kolmekymppisinä kun perheen perustaminen alkaa kiinnostamaan, ja seurustelevat nuorina mieluummin jännempien miesten kanssa

Nainen: no haluaisivatko ne kunnolliset miehet sitten perustaa perheen parikymppisinä?

Onko naisille oikeasti mahdoton jo ajatuskin seurustelusta kunnollisen miehen kanssa vain "huvin vuoksi"? Siksi naiset lukevat miehen kommentin seurustelusta nuorena siten, että haluaako mies sitten perustaa perheen nuorena?

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut tästä palstalla.

Kaksi naista joilta sain pakit parikymppisinä, on lähestynyt minua kun olin kolmekymppinen.

Kyllähän se on turn-off. Ihan selkeästi tuli fiilis, että nyt on perhekuumme ja siksi aloin näyttäytymään kiinnostavana, kun homma ei toiminut ensisijaisten kiinnostuksen kohteiden kanssa.

Vierailija
2/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaisista naisista olet kiinnostunut, kun luulet noin. Joistain epävakaistako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla nuoret miehet juoksee niiden jännien tyttöjen perässä. Miksi et kysele heiltä syytä? 

Vierailija
4/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi naista joilta sain pakit parikymppisinä, on lähestynyt minua kun olin kolmekymppinen.

Kyllähän se on turn-off. Ihan selkeästi tuli fiilis, että nyt on perhekuumme ja siksi aloin näyttäytymään kiinnostavana, kun homma ei toiminut ensisijaisten kiinnostuksen kohteiden kanssa.

Voi Jeesus. Sinä jäät perheettömäksi tuolla asenteella. Ottaako se noin koville, että joku on ollut paikalla ennen  sinua? Kuka teidät kasvatti noin kieroon, saako kysyä. Isäsi on joku hurskas uskis? Paska-aseneestasi päätellen. Tuota ei voi kun periä.

Vierailija
5/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt niin, että naiset eivät perustakaan perheitä niiden jännämiesten kanssa vaan kunnollisten? Vaikka ne liitot eivät sitten lopulta kestäisikään? Tarkistelen vaan.

Vierailija
6/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosiaan outoa, etteivät naiset, eivätkä miehetkään ole kiinnostuneita perheen perustamisesta nuorina, vaan haluavat elämänkokemuksia ja hauskanpitoa. Paitsi että ei ole outoa, vaan täysin normaalia ja kuuluu ikävaiheeseen. 

Vierailija
7/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan etsimällä etsi miestä joka ei olisi kunnollinen. Yleensä miehen kunnottomuus tulee yllätyksenä. Tässä voi mennä pitkäkin aika, että oppii tuntemaan toisen. Mutta siitä on se hyöty, että kokemuksesta sitten tietää millaisia merkkejä katsoa ja varoa. Kun miestä etsii kumppaniksi, aviomieheksi ja yhteisen perheen perustamiseksi, pitää olla hyvin tarkkana ja silloin huonotkin kokemukset ovat hyvä apu.

Mieluiten sitä olisi tietenkin seurustellut kunnollisen miehen kanssa alusta asti, mutta elämässä ei aina käy niin.

Vierailija
8/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota alle 30v nainen niin voit saada monta lasta mutta älä viivyttele sillä olet jo lähempänä 40v kuin 30v ja on aika perustaa perhe. Ikä vaikuttaa mieheenkin ja vanhempana on suuri riski siittää kehitysvammainen lapsi.

Vierailija
9/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kenenkään ei ole pakko seurustella eikä perustaa perhettä sellaisen henkilön kanssa, jota ei halua. 

Vierailija
10/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin perustaa perheen 20v kun menin yliopistoon, mutta kuten sanoit, ei naiset halua perhettä nuorena.

Nyt kun ikää on +35v ja ns. "elämä kunnossa" nämä +30v naiset haluaisivatkin minua. En ymmärrä, miksi ottaisin vanhaa tavaraa, kun on tuoreempaakin tarjolla? Ei minulla ole enää mikään kiire lisääntyä. Se vaan olisi ollut niin paljon helpompaa ja kätevämpää nuorena.

Kesken opintojen ei monikaan halua lapsia ruveta tekemään. Ajatuksena jo typerä, eikä todellakaan mitään helppoa. 

Vierailija
11/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutteko jossain pikkukylässä? Vaikea kuvitella, että mikään muu selittäisi sitä, että ei kymmenen vuoden aikana löydä ketään toista kuin jonkun, jolle antoi pakot parikymppisenä.

Vierailija
12/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutteko jossain pikkukylässä? Vaikea kuvitella, että mikään muu selittäisi sitä, että ei kymmenen vuoden aikana löydä ketään toista kuin jonkun, jolle antoi pakot parikymppisenä.

Oho, typo. Siis pakit, ei pakot :D

Vierailija
13/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iniset?!

Kai nyt jokaisen kannattaa nuoruus elää ja pitää hauskaa eikä mitään kotileikkejä. Mieluiten ikinä.

Ja suurin osahan pariutuu parikymppisenä, pitää hauskaa ja tekee sitten saman puolison kanssa myöhemmin lapsia tai ei tee, mut puoliso on se sama kumminkin.

Taas joku yhyy, naiset elää väärin ja mä en saa piparia - ketju.

Naiset on vaan alkaneet elää kuten miehet on aina eläneet. Ei siitä oikein voi suuttua.

Vierailija
14/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina kiinnostanut kunnon miehet. En jaksa mitään säätöä ja "jännää". Kiltit miehet best!

Vierailija
15/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät halua perustaa perhettä parikymppisinä?

Tämä ei ole se, mitä ap kysyi.

Miksi naiset eivät halua seurustella kunnollisen miehen kanssa parikymppisinä?

Tämä on se, mitä ap kysyi

->

Naiset: "no haluaisivatko ne kunnolliset miehet sitten perustaa perheen parikymppisinä"?

:D :D :D

Vierailija
16/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä sitten jaksat pölistä ja yleistää.. 

Ei ne sun mahdollisuutees saada pesää edes säälistä auta.. 

Oikeasti kunnollisen ei tarvitse mankua eikä märehtiä täällä eikä yleistää kaikkia naisia samaan muottiin.. 

Vierailija
17/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan etsimällä etsi miestä joka ei olisi kunnollinen. Yleensä miehen kunnottomuus tulee yllätyksenä. Tässä voi mennä pitkäkin aika, että oppii tuntemaan toisen. Mutta siitä on se hyöty, että kokemuksesta sitten tietää millaisia merkkejä katsoa ja varoa. Kun miestä etsii kumppaniksi, aviomieheksi ja yhteisen perheen perustamiseksi, pitää olla hyvin tarkkana ja silloin huonotkin kokemukset ovat hyvä apu.

Mieluiten sitä olisi tietenkin seurustellut kunnollisen miehen kanssa alusta asti, mutta elämässä ei aina käy niin.

Näin. Varsinkin tuo, että kun alkaa perheen perustaminen tulla ajankohtaiseksi, pitää olla paljon tarkempi. Onneksi siinä iässä onkin yleensä jo vähän kokemusta, mitä voi käyttää hyödyksi. Nuorempana saattoi alkaa suhteeseen kevyemmin ja myös sellaisen miehen kanssa, jossa oli epäilyttäviä merkkejä. Se ei ollut niin vaarallista, koska ei ollut vielä tarkoituskaan perustaa perhettä. Mutta sitten kun on, täytyy valinta tehdä toisenlaisin perustein.

Vierailija
18/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampereella. Onhan tämäkin toki kansainvälisesti pikkukylä.

Vierailija
19/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa tosiaan outoa, etteivät naiset, eivätkä miehetkään ole kiinnostuneita perheen perustamisesta nuorina, vaan haluavat elämänkokemuksia ja hauskanpitoa. Paitsi että ei ole outoa, vaan täysin normaalia ja kuuluu ikävaiheeseen. 

Outoa on se, että ap väänsi asian rautalangasta, ja silti sinäkin teit juuri sen minkä ap kuvasi.

Niin, ap vääntää rautalangasta jotain itsestäänselvää, ja esittää että se olisi ongelma. Millainen kunnollinen mies muka uhriutuu siitä, ettei ole jännämies, vaan kunnollinen mies, ja naiset ei suoraan lapsuudenkotoa halua miehen omistukseen? 

Vierailija
20/180 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "kunnollinen" mies? Mitä tarkoittaa "jännittävä" mies?

Minä ainakin olen seurustellut aina vain sellaisten miesten kanssa, jotka ovat olleet minusta kiinnostavia ja joita kohtaan olen tuntenut vetoa. Se tuntuu kieltämättä aika jännittävältä - se vetovoima, sekä se, miten toinen tuntuu just oikeanlaiselta. Tällaisen miehen kanssa perustin perheenkin. En koskaan mieti mitään "kunnollisuuksia" - kuulostaa vähän tylsältä, kuin joku keskustalais-kristillinen ihmisihanne, jossa ollaan kaikkien normien mukaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi