Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon aiemmin ulosottomies ilmoittaa ulosmitataanko veronpalautus?

Vierailija
19.11.2012 |

eli jos ulosottovirastosta ei ole vielä yhtään kirjettä tullut, veronpalautus kaiketi tulee omalle tilille?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vielä ole tullut.

Vierailija
22/43 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ulosotossa siis maksettavaa?Jos ei ,niin ei niitä noin vain viedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulosottoon, perintätoimistoilta on kyllä kirjeitä tullut, mutten ole niitä kaikkia avannut.

Vierailija
24/43 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko monta kirjettä ennen kuin ulosotto alkaa?

Vierailija
25/43 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit hoitaa asiat kuntoon tekemällä maksusopimuksen.

Vierailija
26/43 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset hyvä ihminen???

Voisit hoitaa asiat kuntoon tekemällä maksusopimuksen.

Vierailija
27/43 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksusopimuksen tekemisiin kaikista veloista. Velkajärjestelyyn olen hakeutumassa, mutta siihen menee vielä kuukausia, osa veloista ehtii ulosottoon.

Vierailija
28/43 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on velkaa ulosotossa.

Vierailija
29/43 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko monta kirjettä ennen kuin ulosotto alkaa?

tai sinne on mennyt joku velka.

Vierailija
30/43 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut, tulee veronpalautus 5.12 omalle tilille, vai?

Vierailija
31/43 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ulosotossa, veronpalautus ulosmitataan aina. Ei poikkeuksia.

Mmm, ei ihan noin yksiselitteistä. Veronpalautus voidaan jättää ulosmittaamatta tai suhteuttaa ulosmitattava määrä velkojen määrään, jolloin ei välttämättä viedä kaikkia.

Itseltäni on viety veronpalautus kerran ja kahtena viime vuotena olen saanut koko summan itselleni. Ja ilmoitetaan kyllä etukäteen ja jotenkin muistelisin, että kyllä siitä hyvissä ajoin laitetaan kirje tulemaan.

Vierailija
32/43 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2012 klo 12:21"]

ulosottoon, perintätoimistoilta on kyllä kirjeitä tullut, mutten ole niitä kaikkia avannut.

Oletko katsonut sinun veroilmoituksesta missä lukee palautussumma,siinä yleensä lukee mille tilille palautukset maksetaan.Katso lukeeko siinä sinun tili numero ,jos olet antanut sen verovirastoon,vai lukeeko ulosmittaus tai jotain vastaavaa.

Ei siihen tuu lukemaan ulosoton tilinumeroa vaikka ulosmitattais.

Vierailija
33/43 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli maanantaina kirje, että ulosmitataan mun ruhtinaallinen 93e veronpalautus. Oon käsittäny, että kirje lähetetään aina ennalta, eli jos ei tuu kirjettä saat veronpalautuksen itselle.

Vierailija
34/43 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2012 klo 17:17"]Ei poikkeuksia.
[/quote] itseasiassa ei aina. Itselläni on uovelkaa minusta riippumattomista syistä, mutta jokaiselle joka oikeasti velkojaan hoitaa kuuluu vuodessa 2 vapaa kuukautta jolloin ulosottoa ei oteta, minulle tuli kirje kotiin, että minun vapaa kuuni on joulukuu jolloinka myös veronpalautusta ei viedä.

Vierailija
35/43 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2012 klo 17:15"]

eli jos ulosottovirastosta ei ole vielä yhtään kirjettä tullut, veronpalautus kaiketi tulee omalle tilille?

[/quote]

Mulle tuli muistaakseni viime viikolla kirje,mut en ole varma olenko aina saanut sellaisen.Jos on ulosotossa rahaa,veronpalautus kaiketi menee velkojille,ei omalle tilille.Voithan ottaa yhteyytä ulosottomieheen jos olet epävarma asiasta.

Vierailija
36/43 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronpalautuskirjeitä lähetellään kait näinä päivinä, siis ulosotosta. Ulosotosta tulee ensin maksukehoitus, jos sitä ei maksa niin sitten vasta nuo ottavat mistä ottavat. Jos sitä maksukehoitustakaan ei ole vielä tullut, niin ne eivät välttämättä kerkiä tämän vuoden veronpalautusta ottamaan. Toisaalta jos se on tullut viimevuonna tai aiemmin niin aika turha toivoa että nuo olisivat sen unohtaneet :)

Vierailija
37/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka olette ulosotossa, onko ulosotto jo ilmoittanut, että elokuun veronpalautukset tullaan ulosmittaamaan? Vai näkeekö sen vain 4.8. että sinne menivät?

Vierailija
38/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän minäkin haluaisin tietää.

Vierailija
39/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne kaiken vie

Vierailija
40/43 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on muutama tonni ulosotossa. tiedä sitten, sain ennakko ilmoituksen missä näkyi että saan sen 3 tonnia veronpalautuksia, ja niistä viedään 700e, oon kans hiukan puulla päähän lyöty että vieköhän koko summan, vaan vain ton 700e..

saman tyyppinen tilanne.

Eli palautuksia tulossa paljon, velkaa ulosotossa paljon, mutta ennakkoilmoitus veronpalautusten ulosotosta ei tullut koko veronpalautus summalle, vaan vain noin kolmasosalle siitä. Kuinkahan mun käy? tuleekohan yhtään palautuksia?

Olisi ihana saada maksettua laskut ajalleen ja sitten keskittyä sinne ulosottoon maksamiseen..

tietääkö kukaan että onkohan tää mahdollista että palautuksista otettais vaan osa ??

Ei tietenkään, kaikki otetaan mitä velkaa olet, hiukan tyhmä kysymyskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi