Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut pomooni. Vai olenko?

Vierailija
16.06.2008 |

Tai oikeastaan kyseessä on kollega. Kotona, perheessä kaikki hyvin, mutta nyt taas menee perhosia vatsassa yhteisen palaverin jälkeen.

Tämä on outoa, jännittävää ja piristävää. En usko asioiden koskaan etenevän mihinkään suuntaan, sillä asiassa on monta muttaa. Jännittäväksi kuvion tekee se, että kyseessä on nainen, enkä oikein osaa tulkita merkkejä: onko kyseessä vain inspiroituminen kollegiaalisessa ja älyllisessä mielessä vai onko ilmassa ihastumista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ensimmäinen kerta kun ihastut naiseen?

Itse olen kerran ollut moisessa tilanteessa, jossa ihastuminen oli kyllä pelkästään hyvin seksuaalista laatua. Enää en ehkä moiseen ryhtyisi, siis työkaverin kanssa.

Vierailija
2/3 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka ei ole ihan paras areena tällaiselle. Olen myös luonteeltani tai ainakin periaatteiltani yksiavioinen, joten seikkailu ei oikein sovi kuvioon. Mutta kiehtoohan se ajatuksen tasolla...

En ole ennen ollut naiseen ihastunut, mutta yleensäkin ihastun ihmisissä johonkin selittämättömään,, en mihinkään tiettyyn ominaisuuteen, sukupuoleen tai muuhun. Mutta tämä juttu on sinänsä ollut vireillä jo kauan, olimme muutama vuosi sitten tekemisissä muissa ympyröissä ja tuntuu, että kihinää oli jo silloin.

Mutta mistä voin erottaa tyttöjen välisen ystävyyden "tyttöjen välisestä ystävyydestä"`? Mistä voin tietää, onko toinen kiinnostunut, kune en ole varma hänen suuntautumisestaankaan (vahva epäily minulle kyllä on)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin saada selville, millä mielellä toinen on liikenteessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan