Miksi niin usein näkee pareja joissa on fiksu nainen ja urpo mies?
Nainen on älykäs, energinen, terävä, hauska ja vieläpä kaiken lisäski kiltti ja vieraanvarainen. Mies tylsä, ankeuttaja ja vieläpä laiska siihen lisäksi. Ehkä vielä puhuu inhottavasti vaimolleen.
MIKSI?
Kommentit (153)
Jaa, mistä revit nämä näkemykset?
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko kasvavasta trendistä, jossa suomalainen mies ottanut ulkomaalaisen naisen...
Kerro toki lisää, kiinnostavaa kuulla tällainenkin näkökulma! Minä tarkoitin ihan suomalaisia pareja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ympäröivästä todellisuudesta tietysti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuollain se vähän pakosta menee, kun on heterosuhteista kyse.
Miksi se sinun mielestäsi menee pakosta näin? Olen ihan oikeasti ihmeissäni. Kun esimerkiksi oma veljeni ja oma mies on fiksuja ja kivoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko kasvavasta trendistä, jossa suomalainen mies ottanut ulkomaalaisen naisen...
Kyllähän aloituksen tilanne kuvastaa paljon näitä suomimies + thainainen suhteita. Raukat joutuvat kaikkea sietämään elinkeinon takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itse en havainnut tätä ilmiötä, oletko varma ettet keksi sitä päästäsi?
Minun lähipiirissä törmää lähinnä päinvastaisiin pareihin, joissa nainen on typerä perseeseenpantava blondi.
Silloin kun minä olin nuori, niin sanottiin, että vastakohdat täydentää toisiaan. Että kumppani pitää valita juuri näin. Laiska - ahkera, puhelias - hiljainen, täydentää toisiaan.
Vanhat naiset sanoi myös, että hiljaisista miehistä tulee puheliaita ja ujoista reippaita, kun ikää tulee tarpeeksi. Tähän meitä opetettiin ja sanottiin, että periksi ei saa antaa, vaihtamalla ei parane!
Oisko vähän asenteellinen aloitus jossa tarkoitus päästä solvaamaan miehiä. Väsynyttä trollausta.
Kotona haluan laittaa aivot narikkaan ja pitää hauskaa, enkä leikkiä niin helvetin aikuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Itse en havainnut tätä ilmiötä, oletko varma ettet keksi sitä päästäsi?
Mukavaa jos et ole havainnut. Olen toki varma, miksi muuten kysyisin asiaa? Ap
Koska vain nainen hyötyy parisuhteesta. Mies kantaa kaiken vastuun, nainen saa puuhastella mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Minun lähipiirissä törmää lähinnä päinvastaisiin pareihin, joissa nainen on typerä perseeseenpantava blondi.
Sovit sitten hyvin heidän joukkoonsa, kun et ulosantisi puolesta vaikuta kovin fiksulta.
Vierailija kirjoitti:
Koska vain nainen hyötyy parisuhteesta. Mies kantaa kaiken vastuun, nainen saa puuhastella mukavia.
Aloituksessa tosiaan puhuttiin suhteista, joissa mies on laiska ja nainen ei. Kerro toki toisenlaisia esimerkkejä, jos niitä löytyy.
Ap
Oisko ne semmosia ilotyttöjä joista puhut.
Vierailija kirjoitti:
Oisko ne semmosia ilotyttöjä joista puhut.
???
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Asutko kaikkien heidän kanssa ja tiedät mitä heidän kodeissa tapahtuu? Ihmisen persoonallisuus muuttuu hämmentävän paljon kun hän sulkee sen kotiovensa. Varsinkin kun nykyään pitää pidätellä vääriä mielipiteitä hysteerisemmin kuin pieruja. Siellä ne kumpikin ovat jossakin ihmisen sisällä ja jossain jokainen ne päästää ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kotona haluan laittaa aivot narikkaan ja pitää hauskaa, enkä leikkiä niin helvetin aikuista.
No sittenhän en puhunut sinusta. Tuntemissani pareissa nainen on hauska ja mies on tylsimys. Ap