Saatanan kusipää-anoppi tartutti tahallaan 1-vuotiaaseemme flunssan!!!!!!
Se helvetin lehmä oikein räki ja aivasteli kun näimme jouluna, ja naureskeli että " oonkohan tulossa sairaaksi, kun on niin huono olo" ja samalla kaappasi lapsen syliin ja oikein pusutteli naamalle! Minä sain paskahalvauksen ja suutuin, joka kerran kun lapsi sairastuuu tulee myös korvatulehdus ja minä en jaksa! En halua myöskääni tse flunssaa koska olen rv7 raskaana, mutta jumalauta, nyt 1-vuotiaalla on nenä tukossa ja mulla kurkku kipeä. Tekis mieli tappaa se akka.Vittu.
Kommentit (46)
Tympeää lukea tällaisia ketjuja, muuttakaa Amerikkaan, jos kerran olette noin tekopyhiä.
Kyllä muakin vituttais, jos lapsella olisi korva kipeänä ja pitäis lääkkeet ostaa, jonkun naamaa nuolevan idiootin takia.
tai mikä muu tärkeä päivä. Me ollaan oltu kohta " eristyksissä" 1½ viikkoa sukulaisista, kun meillä on sitkeää yskää, kurkkukipua, nuhaa. Enkä anna myöskään tulla tänne tartuttavaksi, joulu vietettiin siis keskenämme, kun taas molemmissa mummoloissa oli sisarusten perheet käymässä, emme edes nähneet heitä, osa oli pidemmältä matkalta, joita nähdään muutenkin harvoin, et kivat. Uusi vuosikin näyttää menevän omissa oloissa. Eikä me olla pöpökammoisia, mutta kaikilla suurinpiirtein alle 1v lapsia, ei haluta heidän sairastuvan.
Kun varsinainen virus on päällä, ei se enää silloin ole niin pureva. Ehkäpä lapsesi on saanut tartunnan jo aikasemmin tai vasta sen jälkeen. Kyllä se pikkuinen siellä vatsassa on turvassa. Itsekin olen köhinyt ja sairastellut flunssaa koko syksyn ja vielä vauva potkii rv 24. Jos kesken tulee, olen vakuuttunut, että se ei ole ainakaan flunssan syytä. Tietysti itseään stressaa olla raskaana ja huonovointinen ja kipeä, yhdistelmä ei ole kiva. Mutta onneksi ne ohi menee.
Ja tekisi mieli tinttasta anoppia turpaan oikein kunnolla. (mitä en tietysti tee, koska osaan käyttäytyä ja ottaa muut ihmiset huomioon.) (Niinkuin osaa myös ap, koska ei mennyt latelemaan kirosanoja anopin naamaan, vaan purkaa höyryjään täällä missä ei voi ketään oikeasti vahingoittaa)
Mentiin jouluna mummolaan ja paikan päällä kuultiin että papalla antibiootit räkätäudin takia ja mummokin siinä nessuun niiskutteli koko ajan. Että kiitti vitusti, nyt on lapsilla molemmilla nuha ja kohta menee korviin.
Kummasti joillain näyttää olevan tapana uhallaan yskiä ja räkiä muita päin kun itse ovat kipeänä. Anoppi sairastutti noin juuri ennen tätä joulua kolme lastamme... Kiitos vaan hoitoavusta :(
Meilläni äitini ei ikinä kerro olevansa sairaana, kun mennään kylään. En tajua, mikä ihme on vialla, kun kaaliin ei mene, ettei haluta tuoda lapsia, jotka päiväkodistakin sairastuu helposti, vielä sairaan mummin luo. Kysyn nykyisin aina suoraan, että oletko sairaana. Vastaus on aina sama, ettei ei ole. Sitten kahvipöydässä käy ilmi, että onkin ollut kuumetta ja ottanut kuumelääkkeen ja hyvin MINÄ (eli äitini) jaksoi vierailun sen lääkkeen voimin. On niin kova hinku nähdä lasten lapsia. Ei pässi tajua, että lapset ovat lähes aina sairaana, kun ollaan käyty hänen luonaan, vaikka asian rautalangasta vääntää. Kerran ollaan ovella käännytty takaisin, kun oli niin räkivä ja niiskuttava, ei siitäkään vielä tajunnut. Pakko vain on nähdä niitä lapsia, vaikka aiheuttaisi mitä haittaa... Ja kerran kertoi myöskin kahvi pöydässä, että onneksi meni oksennustauti nopsaan ohi, ettei jouduttu perumaan, kun koko eilisen päivän oli oksentanut. Niinpä niin. Arvata voi, tuliko meille oksennustautia... Tekisi mieli olla menemättä kokonaan.
Miten näin vanhaa aloitusta voi edes olla :D 9 vuotta??? Miettikää mitä nettiiin laitette, näin ne vaan säilyy...
Onkohan aloittajan anoppi vielä hengissä?
No tapa, kato jos auttaa.
Ei vittu, vedä joku chill pill. Olispa se ihan hirvee juttu saada flunssa ku on rv 7?! :O ja anoppi ei varmaan tarkotuksella ja harkinnalla/suunnittelulla kyllä yrittänyt myrkyttää sitä pikku kullannuppua jolla ei ilmeisesti ole vastustuskykyä
Kiitokset nostajalle, aihe on taas kohta ajankohtainen.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2005 klo 11:07"]
Minkälainen (ja minkä ikäinen) ihminen kiroilee noin paljon?!
Hyi, häpeä!
[/quote]
Kirosanat kunniaan
http://suomenkuvalehti.fi/blogit/megafoni/kirosanat-kunniaan
"Kirosanat ovat ennemminkin tehostesanoja kuin syntisiä sanoja.
Kirosanojen yltiömäinen käyttö vie tietenkin sanomalta tehoa, mutta
joskus tilanteet vaativat kovempia sanankäänteitä ja kirosanoja ei voi
korvata mitenkään. Asiat vaan ovat joskus vitun siistejä, helvetin
hienoja, saatanan kauheita tai menevät päin persettä."
KAKARA :P