Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätin tyttäreni harrastamassa seksiä

Vierailija
30.12.2011 |

No juuh...ajattelin tänne nyt kirjoittaa viime perjantaina tapahtuneen ikävän välikohtauksen.

Elikkäs tulin perjantaina iltapäivällä kotiin töistä ja yllätyin negatiivisesti. Yllätin 16-vuotiaan tyttäreni harrastamassa seksiä jonkun pojan-jolpin kanssa meidän sängyssämme! En tiedä, mitä tapahtui mutta hermot menivät ja heitin jätkän aika äkäisesti ja ehkä hieman liian kovakouraisesti ulos talosta.

Kysyisin nyt muilta tuon ikäisen teinin vanhemmilta, miten suhtautuisitte, jos yllättäisitte hänet näin? Entä mitä olette tehneet, mikäli tämä on jo tapahtunut?

Tyttäreni huuti minulla aikansa ja lukkiutui sitten huoneeseensa. Ei ole minulle vielläkään oikein mitään puhunut. Vaimoni on sukuloimassa, eikä tiedä tästä viellä...

Ystävällisiä ja asiallisia neuvoja/kokemuksia/kommentteja otetaan vastaan.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tytärtä ei ole neuvottu etukäteen olla harrastamatta seksiä noin nuorena, ilmeisesti melko vieraan pojan kanssa ja vielä vanhempien sängyssä - voidaan oletusarvoisesti odottaa, että ainakin sen pojan valinnan ja seksipaikan valinnan suhteen olisi ollut enemmän harkintaa. Siksi ei anteeksipyyntöä.

Itse antaisin vielä pari päivää mennä näin, sitten pitäisin vakavan keskustelun tytölle puolisoni kanssa yhdessä aiheesta "vastuullinen seurustelu ja kodin säännöt".

Sinä olet isäntä talossasi ja puolisosi kanssa määrittelette miten teidän katon alla toimitaan.

Rajat tuo turvaa myös teineille. Seksin kieltäminen voi johtaa kaikenmaailman bileissä ja autoissa tai vessoissa sekstaamiseen, joten sitä osuutta kannattaa miettiä.

Vierailija
22/38 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on ollut muuta kuin jännittävä kokeilu. Tosin mua ahdistaa ton ikäisten irtosuhteet. Kyse ei vissiin ollut poikakaverista, jos kerran oli vieras.

Vierailija
24/38 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö vahtaat tyttäresi panemista 7 vuoden jälkeen? Nyt hän on jo 23... sopivan ikäinen charmantille hopeahapsiselle herrasmiehelle.

Vierailija
25/38 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit harrastavat jo, ehkä pojan aloitteesta. Yleensä kuitenkaan ei vanhempien sänky kuulu asiaan. Ehkäisyneuvola on oikea osoite jossain vaiheessa tai esitteet. Kauhistelu on vanhanaikaista, koska omaa asuntoa ei heillä vielä ole ja yksityisyyttä tarpeeksi

Vierailija
26/38 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se tyttö on jo 23. Taitaa olla jo muutama muukin hoonannut kuin vaan rinnakkaisluokan Jere.

27/38 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No juuh...ajattelin tänne nyt kirjoittaa viime perjantaina tapahtuneen ikävän välikohtauksen.

Elikkäs tulin perjantaina iltapäivällä kotiin töistä ja yllätyin negatiivisesti. Yllätin 16-vuotiaan tyttäreni harrastamassa seksiä jonkun pojan-jolpin kanssa meidän sängyssämme! En tiedä, mitä tapahtui mutta hermot menivät ja heitin jätkän aika äkäisesti ja ehkä hieman liian kovakouraisesti ulos talosta.

Kysyisin nyt muilta tuon ikäisen teinin vanhemmilta, miten suhtautuisitte, jos yllättäisitte hänet näin? Entä mitä olette tehneet, mikäli tämä on jo tapahtunut?

Tyttäreni huuti minulla aikansa ja lukkiutui sitten huoneeseensa. Ei ole minulle vielläkään oikein mitään puhunut. Vaimoni on sukuloimassa, eikä tiedä tästä viellä...

Ystävällisiä ja asiallisia neuvoja/kokemuksia/kommentteja otetaan vastaan.

Ei kuulu sulle. Yleensä Teini ei halua että isät/äidit tietävät heidän sex-jutuista

Vierailija
28/38 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisten sängyissä hässiminen on todella törkeää puuhaa.

Vierailija
29/38 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana on ihan ok harrastaa seksiä jonkun suunnilleen oman ikäisen kanssa ja koti on myös tyttären koti. Todella ikävä isä. Saatoit nolata niin pahasti tyttäresi, että hänellä meni nyt poikki kivan poikakaverin kanssa kun kumpikin on niin vaikeana. Nuoret ovat herkkiä ja heitä pitää kohdella silkkihansikkain erityisesti tällaisissa herkissä asioissa kuin seksi. Se että panivat teidän sängyssänne oli kyllä vähän törkeää ja siitä voisit puhua, tottakai he itsekin tajusivat että se oli aika sikamaista, mutta eipä nuoret paljon muita ajattele kuin omaa napaansa. Samalla kun puhut että sinua ja äitiä kiusaannuttaa jos sekisä harrastetaan teidän sängyssä ja se saa loppua, voisti puhua turvaseksistä ja muista seksiin liittyvistä asioista kuten toisten ihmisten kunnioittamisesta. Mutta ei teillä taideta kunnioittaa paljon toisia ihmisiä.  Meillä ei ikinä tuolla tavalla mentäisi nuoria nolaamaan. Häpäisit kyllä pahasti tyttösi ja annoit ymmärtää että "omistat" hänet ja heitit pojan ulos. 

Vierailija
30/38 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei saa panna toisten sängyssä

t.perv setämis

Vierailija
31/38 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sängyssäni ei pane muut kuin minä ja ihan yksin!

Vierailija
32/38 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tuo kay 14-vuotiaille 

Vierailija
33/38 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit. Teininä noita kolleja tulee ja menee. Oppivat käyttäytymistä, kun pistää selvä rajat.

Vierailija
34/38 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toisten sängyissä hässiminen on todella törkeää puuhaa.

Tämä. Kerrot sille tyttärellesi, että jatkossa hoitaa hommat omassa sängyssään. Jos se on turhan kapea, niin käytte kaupassa ostamassa uuden leveämmän.

Vierailija
35/38 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Nimimerkki Huolestunut isukki.

Äiä kuolaa salaa omaa tytärtään ja sepittää sitten himokkaita harhojaan palstalle.  Toivottavasti se tytär asuu äitinsä kanssa ettei vain jonain päivänä tajua olevansa siellä makkarissa isukin opissa!

Vierailija
36/38 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 16-vuotias tyttö mulkkua tarvitsee. Mutta oisin varottanut, että jos paksuksi pamahdat, niin rahaa ei tule kotoa. Olet omillasi.

Vierailija
37/38 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyytäisin sinuna tyttäreltä anteeksi.

että MITÄ sen APn nyt pitäisi anteeksi pyytää? Sitä että tuli kotiin "väärään aikaan"? Vai sitä ettei antanut tyttären ja pojan naida loppuun asti vanhempien sängyssä vaan ikävästi keskeytti puuhat? Selittäkääs nyt mulle että miksi kun en oikein itse näe mitään syytä että minkä takia se anteeksipyytö pitäisi tulla APn (eikä sen tyttären!) puolelta.

Aikuisten makkari voi olla ns. väärä paikka, mutta seksi on kuitenkin kahden ihmisen välinen asia, eikä silloin mennä väliin tai heitetä toista osapuolta pois. Tyttäreltä saattoi juuri mennä yksi ihmissuhde, mutta se ei tietenkään sinun kaltaisia harmista.

Jos olisin ap:n tytär, niin isäni ei enää näkisi minua koskaan miehen/ pojan seurassa, jos katsoo asiaksseen käyttäytä noin. Siis koskaan - ja sen olisi isälle juuri oikein.

Ja siksi sulta jäi koulu kesken, kun tulit raskaaksi jollekin jolpille, josta ei ollutkaan isäksi, ja olet nyt yhteiskunnan tuilla elävä YH, teitähän täällä tuntuu riittävän. Se elämäntapa Ei ole normaali eikä malliksi kenekllekään!!

Vierailija
38/38 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 16-vuotias tyttö mulkkua tarvitsee. Mutta oisin varottanut, että jos paksuksi pamahdat, niin rahaa ei tule kotoa. Olet omillasi.

Ei tarvitse. Aikuisena kerkeää vaikka kuin paljon jos haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi