Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa selville pitääkö epäilyni miehestäni paikkaansa?

Vierailija
29.12.2005 |

.

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tietoja tai edes ketoo missä päin asuu niin saa bondista jotain tietoo. Ettei sit satu asumaan toisella puolen suomea...

Vierailija
62/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaat sen yksityisetsivän. Ei se tuu maksamaan niin paljoa, koska noin selvässä tapauksessa se saa nopeesti selville asiat. Saat tosiaan ne todisteet, joihin on paha väittää mitään vastaan. mä olen kaks kertaa elämäni aikana käyttänyt yksityisetsivää, ihan tiedoks vain sillekin, jota niin huvitti moinen ajatus. Nopeaa, siistiä ja yksinkertaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä palvelua niin yksityisille kuin yrityksille! Etsivätoimisto siis kyseessä. Toimialueena koko maa!

Vierailija
64/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vois silti olla halvemmat hinnat...

noi yksityisetsivät veloittaa noin 3000EUR per " tehtävä" ...

Vierailija
65/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla vois silti olla halvemmat hinnat...

noi yksityisetsivät veloittaa noin 3000EUR per " tehtävä" ...

Vierailija
66/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailemaan miestää ku tulee pian kotiin... Arvatenkin mies menee heti suihkuun tullessaan ja mä pääsen tutkimaan taskut ja kännyn josko olisi uusia nimiä tullut kännyyn... Tai jos ratkeaisi 50euron arvoitus. Mies kun aamulla oli ottanut kaapista töihin mukaan tuon verran rahaa ja kai luuli etten huomaisi. Huomiseen...

Vierailija
67/138 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

selvittääksesi miehesi petturuuden? Ehkä hän ei tunnusta koskaan. Tiedän ihmisiä jotka eivät ole tunnustaneet edes kiinni jäätyään. Juttuhan on yksinkertaisuudessaan se, voitko sinä hyvin tuossa suhteessa sellaisen kuin se on. Ilmeisesti et. Silloin ainoa mitä voit tehdä on kertoa miehellesi ettet voi elää hänen kanssasi kun hänellä on niin paljon salattavaa. Ja itsestäänselvänä pidät sitä, että vaistosi on oikeassa. MIkäli ei ole, mies esittelee sinulle rakkaudesta todisteet siitä, että epäilysi ovat turhia.

Sinuna lopettaisin epäilyt ja jättäisin hänet rauhaan- kyllä asiat ennen pitkää joka tapauksessa paljastuvat- jollakin toisella naisella esm. menee hermo. Nauti sinä rakskaudestasi, kodistasi jne. Tai jos et pysty, muuta vaikka väliaikaisesti pois.

HUonoin mahdolinen vaihtoehto on mielestäni tuollainen aktiivinen kyttääminen. Se on parasta mitä voit miehesi kannalta tehdä- kannat nimittäin samalla vastuuta hänen typeryyksistään. Koeta saada itsellesi mielenruha. Anna asioiden olla. Jos on valheita ja jännitteitä, ne paljastavat itse itsensä. Nyt sinä olet mukana siinä pelissä.

Hyvää uutta vuotta ja onnea elämääsi.

Vierailija
68/138 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä että naitujen naisten ja pienten lasten äitien tulisi vaan ummistaa silmänsä miehen touhuilta ja keskittyä kotiin ja perheeseen. tärkeintähän on kulissit ja ehjä koti? no mummu on kyllä vähän hassahtanut muutenkin, melkein satavuotias.

Vierailija
69/138 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lueskella miehen puhelimia ja " vakoilla" tms. Minusta kissa pitää vaan nostaa joka kerta pöydälle, kun on epäilystä. Esim. jos mies on pitkään pois kotoa, kysyä, missä on ollut ja kun kertoo jotain, niin pyytää todistamaan sen jotenkin, jos selitys tuntuu epäuskottavalta. Etkö kertonut, että olet hänen tilinauhoistaan tai jostain huomannut, että on ollut " työvuorossa" silloinkin kun ei ole oikeasti tilinauhan mukaan ollut tai on pitänyt pekkasia, mutta ei ole ollut kotona. Mikset esitä näitä miehellesi ja kysy, mitä se tarkoittaa.

Vai luuletko kuitenkin, että pelkosi on turhaa ja mies suuttuu ja jättää sinut ilman, että onkaan tehnyt mitään väärää?

Vierailija
70/138 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nordealla on muistaakseni jokin tietty käyttäjätunnus ja sitten salasananro, joka vaihtuu joka kerta... ja sama homma osuuspankilla, joten jos miehesi ei opi 20 numeroyhdistelmää ulkoa, ja niiden järjestystä, niin hänellä on jossain lappu, jossa lukee vaihtuvat salasanat. Ja eiköhän tuo ole jo selvä, mies pettää, heitä pihalle, vaikka olisikin vaikeeta... Kyllä niitä yksinhuoltajia on maailma pullollaan ja suurin osa on selvinnyt erostaan.

Vierailija
71/138 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Nordea ilmoittaa joka käynnin alussa että edellinen käyntisi silloin ja silloin...

Vierailija
72/138 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaankaan tarkoitsa että pitäisi olla kynnysmatto vaan aivan päinvastoin. Kun nythän te yllytätte ap;tä ryhtymään samaan leikkiin miehensä kanssa. Siinä riittää varmasti puuhaa vaikka loppuiäksi- vaikka tulis ero, niin näitä pelejä voi jatkaa lasten kautta ja muutenkin.

Tarkoitin sitä, että jos toinen on ääliö, eikö ap; kannattaisi huolehtia vastuullisen aikuisen tavoin itsestään ja hyvinvoinnistaan ja tehdä ratkaisunsa kun niiden aika on.

Nämä kiikkiinsaamiset on ihan ö-luokan potaskaa. Rakkaudesta kai on kysymys. Eikä mistään kissa- ja hiirileikistä?

Ajatukseni oli se, että voisi arvostaa itseään niin ettei vajoa samaan suohon miehensä kanssa. Vaan ottaa etäisyyttä ja katsoo mistä on kyse ja voiko liitossa elää. ja jos ei voi niin rakentaa paremman elämän muualle.

Vierailija
73/138 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kynnysmattona olemista, jos tuollaisessa tilanteessa keskittyy omaan ja lastensa hyvinvointiin. Kun muistelen aikaa ennen lapsia, olin aivan hysteerinen, jos poikaystävällä tai miehellä oli jotain virityksiä. Mielikuvituksella ei ollut rajaa, kun jotain piti selvittää. Lasten jälkeen suhtaudun asiaan siten, että tunnen tietysti surua, jos epäilen jotain, mutta mieshän siinä enemmän menettää, jos hölmöilee oikein kunnolla.

Vierailija
74/138 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin makeat naurut kun annat vedättää itseäsi 6-0.

Jatka samaan tahtiin häviäjä!!!!

Vierailija
75/138 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kostonhimoisia ja piiloaggressiiviia ihmiset- ja ehkäpä juurinaiset ovat. Täällä kysellään mitä mieltä muut ovat mistäkin ja peilataan itseä muiden mielipiteisiin, tavoitellaan hallinnan ja erinomaisuuden tunteita. Ja sen takana ollaankin sitten agressiivisia, kostonhimoisia, kykenemättömiä kunnioittamaan toista ihmistä.

Eli ollaan todella pinnallisia, kekskenkasvuisia, riippuvaisia. Miettikää vähän, millaisen ihmiskuvan annatte lapsillenne. Se nimittäin siirtyy todella tehokkaasti.

Kaiken lisäksi mielestäni tällainen tapa suhtautua elämään kertoo siitä että on suostunut vastaanottamaan kakkosluokan roolin; että se kotiäitiys tai mikä rouvuus kullakin on- on alistettu asema, jossa on riippuvainen miehestään ja muiden mielipiteistä. Ja vastapainoksi on sitten päästettävä höyryjä pihalle näinkin alhaisella tasolla.

Vaihtoehtona pidän sitä että on itsenäisesti ajatteleva, empaattinen ihminen joka kunnioittaa toisen arvoa ja valintoja. Kuin myös omiaan. Täällä teitä ei vissiin montaakaan ole....

Vierailija
76/138 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakota mies seinää vasten ja sano et tiedät että sillä toinen!

Toisaalta mitä sitten tekisit jos sillä taas on toinen?? Toimi sitten sen mukaan. Tai sano ainakin miehellesi, ettei hänellä ole sinuun enää luottamista ja aiot toimia yhtä vapaasti kuin hänkin. Eli uusia suhteita peliin sinullekkin. Ei kai hän voi sinulta kieltää sitä mitä ei itseltäänkään!

Ota nainen ja toimi, tuo on jo järjestelmällistä mieheltäsi ja on tullut vaan varovaisemmaksi. Tuo mies ei parempaan pysty, hyväksy se jos haluat hänet pitää!

Vierailija
77/138 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Se ei ole sen toisen naisen vika, jos sun ukkos käy vieraissa. Usein nainen ei edes tiedä, että äijä seurustelee ja vaikka tietäisikin, se ei siltikään ole hänen vikansa. Minä ainakin olen aina ajatellut, että jos mies on varattu se on Hänen ongelmansa. Siinä vaiheessa, kun ihastun varattuun, joko jätän hänet heti tai hän jättää tämän toisen.

Itsellenihän soitteli joku typerä lehmä, joka Luuli, että minulla on suhde hänen miehensä/poikaystävänsä kanssa. Olin nähnyt kyseisen tyypin kaksi kertaa ja vaikkei pahan näköinen olekaan, en itse pitänyt sitten yhtään hänen ulkonäöstään (näytti mielestäni pöllöltä). Hän olisi ehkä jotain halunnut, mikä ei tosiaan ole minun ongelmani.

No se muija soitti varmaan kolme kertaa kännissä, yhdellä kertaa mm. ' No annapa puhelin sille XX:lle.'

Minä: ' Ei täällä ole ketään XX:ää.' Istuin 7 eri ihmisen kanssa syömässä. Akka vaan ruikuttaa puhelimessa, että antaisin sille hänen miehelleen. Yritin sanoa, että en ole vähempää kiinnostunut hänen miehestään.

Eli -hoitakaa ne asiat ihan keskenänne. Tai, ymmärrän kyllä sen, jos asiallisesti soittaa ja kysyy, että onko miehelläni suhde kanssasi tms.

Vierailija
78/138 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu?

Vierailija
79/138 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elin ihan samanlaisessa HELVETISSÄ raskausaikana!! : (( Se oli elämäni ahdistavinta aikaa. En halunnut katsoa totuutta silmiin, mies ei myöntänyt mitään, vaikka sai joltakin horolta viestinkin, jossa luvattiin " täysihoitoja" sun muuta mukavaa... (yök!) Se nainen muka halusi vaan pilata meidän välit sun muuta paskaa... En tietenkään uskonut hänen juttujaan pätkääkään, tiesin sydämessäni että se on nussinut sen lutkan kanssa, mutta... En kuitenkaan ollut IHAN TÄYSIN VARMA ja olin tosiaan raskaana...

Avioliittomme jatkui tuosta tapauksesta vielä 1,5v. jolloin mittani tuli lopullisesti täyteen.

Nyt kun erosta on n.puoli vuotta, tietooni tulee jatkuvasti uusia juttuja, mitä mieheni tehnyt yhdessäoloaikanamme. Sillä paskiaisella oli naisia enemmän kun joka sormelle. Se on mennyt siis ihan PUPUNA, hässinyt suunnilleen kaikkea mikä liikkuu!! (Vaikka kotonakin ois saanu...) Ja minulle aina kirkkain silmin väitti: " EN OLE SINUA IKINÄ PETTÄNYT, ENKÄ PETÄ!!" Voi vittu mikä PSYKOPAATTI!!!!

KERRAN PETTÄJÄ, AINA PETTÄJÄ PITÄÄ VALITETTAVASTI PAIKKANSA : ((

JÄTÄ AP SE LUUSERI JA JATKA ELÄMÄÄSI!! Saat itsetuntosi vielä palaamaan... Niinkuin minäkin, pikkuhiljaa.

Älä kuluta enää enempää energiaasi siihen paskiaiseen, vaan lähde/heitä se äijä pihalle ja ala nauttia elämästä ja raskaudesta!!

KAIKKEA HYVÄÄ SINULLE!!

Vierailija
80/138 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää kerran, niin pettää toisenkin. Samoin kuin se Dr Philin lause eli vanha käyttäytyminen ennustaa parhaiten tulevaa.

Minua petettiin ja kysymys tietty se, että mistä sain kiinni. Monestakin asiasta, joista olen tietty kuullut mitä mielenkiintoisimpia selityksiä. Luota siihen, että jos haluat jotkut todisteet ennen kuin rikot liittonne, niin ne todisteet tulee. Minulle ne tuli mm. puhelimesta, kämmenmikrosta, autossa olevista karvoista, takissa olevissa karvoista, sähköposteista ja auton kilometreistä. Taidan olla kuin paraskin salapoliisi, mutta en halunnut rikkoa 10 vuotta karvan takia ja lopulliseen eroon halusin " kättä pidempää" .

ps. naisen vaistoon voi luottaa, jos epäilys tulee, niin suhde ei ole kunnossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän