Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa selville pitääkö epäilyni miehestäni paikkaansa?

Vierailija
29.12.2005 |

.

Kommentit (138)

Vierailija
81/138 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja ohi mennen mainitset(valehtelet) että suomeenkin on kuulemma kantautunut sama ohjelma je ne etsis osallitujia siihen... Katso miten miehesi naama venähtää...:)

Vierailija
82/138 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, annas nyt miehesi olla toistaiseksi rauhassa. Keskity vaan siihen vauvan odottamiseen. Tuossa tilanteessa et oikein voi ruveta mitään kohtauksia järjestelemään etkä eroa puuhailemaan. On tietysti vaikeaa, kun raskaana on vielä erityisen herkkä. Paras keino tässä vaiheessa olisi osoittaa miehellesi paljon hellyyttä ja saada hänet ymmärtämään, miten tärkeä hän on perheelleen. Hän saattaa tästä ilahtua ja alkaa viettää enemmän aikaa perheensä kanssa.

Jos epäilysi ovat totta, seuraat miten tilanne muuttuu uuden lapsen syntymän jälkeen. Jos vaan on vaikeaa edelleen, voit sitten alkaa toimia eron hyväksi. Mutta yritä kuitenkin sitä ennen kaikkesi perheesi hyväksi. Ei ole helppoa olla kahden lapsen yksinhuoltaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/138 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta en usko ihan varauksetta, mutta näinkin voi toista vakoilla:

on kaksi puhelinta ja kaksi liittymää. Toisen puhelimen jättää vaikka autoon piiloon linja auki kun mies lähtee sillä reissuilleen ja kuuntelee sitten toisessa päässä mitä tapahtuu.

Vierailija
84/138 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi eikö se ukko ihmettelis, jos emäntä juoksuttaa puhelimen äkkiä autoon ennenkuin se on lähdössä liikkeelle...en usko että sitä kovin huomaamatta voisi tehdä...varsinkin jos äijälle tulee äkkilähtö.

Minä nakittaisin kylmiltään suoraan marssimalla paikan päälle ja ettisin rysän päältä kiinni...

Vierailija
85/138 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

,fmswajmkmbmx,sallaklökzsskslndksjsjnxjxnhsnnjxnxxnxnnjnnxnxnzjxjVierailija:

rodoeolflldkdk

Vierailija
86/138 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D

Vierailija
87/138 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta kuullaan lisää.jäin koukkuun

Vierailija
88/138 |
08.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
89/138 |
09.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ottamaan kilometrejä ylös auton mittarista vai viemään sitä salakuuntelulaitetta penkin alle kun kaatui pihalla???

Vierailija
90/138 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä on tilanne?

Vierailija
91/138 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko saanut jotain selville?

Vierailija
92/138 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole sen toisen naisen vika, jos sun ukkos käy vieraissa. Usein nainen ei edes tiedä, että äijä seurustelee ja vaikka tietäisikin, se ei siltikään ole hänen vikansa. Minä ainakin olen aina ajatellut, että jos mies on varattu se on Hänen ongelmansa. Siinä vaiheessa, kun ihastun varattuun, joko jätän hänet heti tai hän jättää tämän toisen.

Itsellenihän soitteli joku typerä lehmä, joka Luuli, että minulla on suhde hänen miehensä/poikaystävänsä kanssa. Olin nähnyt kyseisen tyypin kaksi kertaa ja vaikkei pahan näköinen olekaan, en itse pitänyt sitten yhtään hänen ulkonäöstään (näytti mielestäni pöllöltä). Hän olisi ehkä jotain halunnut, mikä ei tosiaan ole minun ongelmani.

No se muija soitti varmaan kolme kertaa kännissä, yhdellä kertaa mm. ' No annapa puhelin sille XX:lle.'

Minä: ' Ei täällä ole ketään XX:ää.' Istuin 7 eri ihmisen kanssa syömässä. Akka vaan ruikuttaa puhelimessa, että antaisin sille hänen miehelleen. Yritin sanoa, että en ole vähempää kiinnostunut hänen miehestään.

Eli -hoitakaa ne asiat ihan keskenänne. Tai, ymmärrän kyllä sen, jos asiallisesti soittaa ja kysyy, että onko miehelläni suhde kanssasi tms.

Vierailija
93/138 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin,että se toinen nainen jää yskin ruikuttamaan pahaa kohtaloaan.

Muutama tälläinen tapaus on ollut tuttava piirissä ja niin on se toinen aina jäänytkin toiseksi....

Vierailija:

Se ei ole sen toisen naisen vika, jos sun ukkos käy vieraissa. Usein nainen ei edes tiedä, että äijä seurustelee ja vaikka tietäisikin, se ei siltikään ole hänen vikansa. Minä ainakin olen aina ajatellut, että jos mies on varattu se on Hänen ongelmansa. Siinä vaiheessa, kun ihastun varattuun, joko jätän hänet heti tai hän jättää tämän toisen.

Itsellenihän soitteli joku typerä lehmä, joka Luuli, että minulla on suhde hänen miehensä/poikaystävänsä kanssa. Olin nähnyt kyseisen tyypin kaksi kertaa ja vaikkei pahan näköinen olekaan, en itse pitänyt sitten yhtään hänen ulkonäöstään (näytti mielestäni pöllöltä). Hän olisi ehkä jotain halunnut, mikä ei tosiaan ole minun ongelmani.

No se muija soitti varmaan kolme kertaa kännissä, yhdellä kertaa mm. ' No annapa puhelin sille XX:lle.'

Minä: ' Ei täällä ole ketään XX:ää.' Istuin 7 eri ihmisen kanssa syömässä. Akka vaan ruikuttaa puhelimessa, että antaisin sille hänen miehelleen. Yritin sanoa, että en ole vähempää kiinnostunut hänen miehestään.

Eli -hoitakaa ne asiat ihan keskenänne. Tai, ymmärrän kyllä sen, jos asiallisesti soittaa ja kysyy, että onko miehelläni suhde kanssasi tms.

Vierailija
94/138 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli nollattu mittarit autossa ja en kerennyt niitä tänään katsomaan kun oli kiirettä ja asioilla juoksua. Taskut oli tyhjät, mitä nyt työpaikan avaimet oli mukana. Eilen illalla suoraan suihkuun töistä tultuaan ja tänään aamulla ennen kun lähti töihin. Miehellä ei tunnu olevan mitään säännöllistä rytmiä miten tapaa naisiaan/naistaan... Tuntuu että tapaavat silloin kun molemmille sopii. Miehellä on noita avaimia sen verran paljon tuossa nipussa niin niistäkään ei tiedä onko eksynyt ylimääräisiä avaimia joukkoon. Puhelimessa sillä oli tyttökaverilta pari viestiä joissa tyttökaveri kyseli että ette sitten eronneetkaan... Miehen vastaus viesti oli poistettu joten en tiedä miten oli vastannut kaverilleen.

Sähköposti mua nyt eniten kiinnostaa mitä siellä on...

Vierailija
95/138 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sellanen viesti on, että ette sitten eronneetkaan? Kai kysyit sitä mieheltäsi?

En muutenkaan nyt ymmärrä sitä, että jos miehelläsi ei ole oikeasti mitään salattavaa, miksei hän voi näyttää sinulle tilitietojaan? Minusta sinun pitäisi olla rehellisen utelias kaiken suhteen, kysellä suoraan ja vaatia näyttöä. Onhan sinulla tässä perusteita epäillä pettämistä. Kysyt, keitä ne nimet kännykässä on jne.

Jos mies kieltäytyy yhteistyöstä, niin se on sitten ihan selvä juttu. Mutta jos on oikeasti halukas saamaan asiat kuntoon, niin varmasti haluaa todistaa syyttömyytensä. Jos on aiemmin pettänyt, se riittää kyllä perusteeksi miehelle, ei hänellä ole mitään syytä suuttua siitä, että epäilet, jos kerran tällaista harrastanut on ennenkin.

Vierailija
96/138 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse hänen puhelimestaan, mutta säikähtääpähän ainakin, kun kysyt mitä mieltä olet tällaisesta viestistä ja sitten luet naisen lähettämän viestin (paras tietenkin, jos voisit lukea viestin miehen puhelimesta hänen läsnäollessaan)

Vierailija
97/138 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta ap:lle vaikka nyt varmaan olo hirveä!

Vierailija
98/138 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...lisää vaan kyselet! Jos tosissaan haluaa saada miehen kiinni, niin ei niitä keinoja kaihda.

Mikä siinä on niin vaikeaa, että ottaisit sieltä puhelimesta niitä numeroita ylös ja alat soittelemaan niihin, kun kerran puhelimen saat noinkin helposti käsiisi...

Voit tehdä tämän helposti tai ihan vitun vaikeesti (menee vähän yli nuo vakoiluohjelmat ym)!

Tai sitten lähettelet vaan huviksesi näitä kyselyjä av:lle sieltä Porvoon suunnalta...

Vierailija
99/138 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvittääksesi miehesi petturuuden? Ehkä hän ei tunnusta koskaan. Tiedän ihmisiä jotka eivät ole tunnustaneet edes kiinni jäätyään. Juttuhan on yksinkertaisuudessaan se, voitko sinä hyvin tuossa suhteessa sellaisen kuin se on. Ilmeisesti et. Silloin ainoa mitä voit tehdä on kertoa miehellesi ettet voi elää hänen kanssasi kun hänellä on niin paljon salattavaa. Ja itsestäänselvänä pidät sitä, että vaistosi on oikeassa. MIkäli ei ole, mies esittelee sinulle rakkaudesta todisteet siitä, että epäilysi ovat turhia.

Sinuna lopettaisin epäilyt ja jättäisin hänet rauhaan- kyllä asiat ennen pitkää joka tapauksessa paljastuvat- jollakin toisella naisella esm. menee hermo. Nauti sinä rakskaudestasi, kodistasi jne. Tai jos et pysty, muuta vaikka väliaikaisesti pois.

HUonoin mahdolinen vaihtoehto on mielestäni tuollainen aktiivinen kyttääminen. Se on parasta mitä voit miehesi kannalta tehdä- kannat nimittäin samalla vastuuta hänen typeryyksistään. Koeta saada itsellesi mielenruha. Anna asioiden olla. Jos on valheita ja jännitteitä, ne paljastavat itse itsensä. Nyt sinä olet mukana siinä pelissä.

Hyvää uutta vuotta ja onnea elämääsi.

Vierailija
100/138 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi uskon ap:ta mutta sitten alkoi juttuihin tulla yhä enemmän epäjohdonmukaisuuuksia..

Mies nollannut auton matkamittarin ! Jokainen tietää että sellaista ei kovinkaan helposti voi tehdä, pitää olla käytettyjen autojen kauppias ;-) joo ja varmaa mies sen tekisikin tällaisessa tilanteessa. Ei tulisi ikäviä kysymyksiä ei.

Jos mies on töissä ja vaimo ei ole varma, onko vai ei, niin miksi vaimo ei soita sinne. Sellaista työpaikkaa EI OLE jonne ei voisi soittaa miehelleen.

Nämä kaksi varmistivat tämän provoksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan