Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa selville pitääkö epäilyni miehestäni paikkaansa?

Vierailija
29.12.2005 |

.

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minua ei edes kiinnostanut kyseinen äijä yhtään, ts. mitään suhdetta ei ollut.

Mitä asiaan muuten tulee, olen edelleen sitä mieltä, että se on sen äijän valinta, niilläkin on aivot!, jos pettää. Itse olen sitten kevytkenkäinen, jos petän vastaavasti omalla tahollani. Ei tulisi mieleenkään syyttää jotain naista mieheni pettämisestä, ukkoni saisi kenkää välittömästi oli kohde kuka tahansa tai mitä mieltä tahansa tai missä tahansa.

Vierailija:

Jos oikealla pohjalla ollaan ja halutaan pitää suhdetta kyllä toisen naisenkin täytyy tietää mitä miehen elämässä on VAI OLETKO TODELLA KEVYTKENKÄINEN???

Vierailija:

Se ei ole sen toisen naisen vika, jos sun ukkos käy vieraissa. Usein nainen ei edes tiedä, että äijä seurustelee ja vaikka tietäisikin, se ei siltikään ole hänen vikansa. Minä ainakin olen aina ajatellut, että jos mies on varattu se on Hänen ongelmansa. Siinä vaiheessa, kun ihastun varattuun, joko jätän hänet heti tai hän jättää tämän toisen.

Itsellenihän soitteli joku typerä lehmä, joka Luuli, että minulla on suhde hänen miehensä/poikaystävänsä kanssa. Olin nähnyt kyseisen tyypin kaksi kertaa ja vaikkei pahan näköinen olekaan, en itse pitänyt sitten yhtään hänen ulkonäöstään (näytti mielestäni pöllöltä). Hän olisi ehkä jotain halunnut, mikä ei tosiaan ole minun ongelmani.

No se muija soitti varmaan kolme kertaa kännissä, yhdellä kertaa mm. ' No annapa puhelin sille XX:lle.'

Minä: ' Ei täällä ole ketään XX:ää.' Istuin 7 eri ihmisen kanssa syömässä. Akka vaan ruikuttaa puhelimessa, että antaisin sille hänen miehelleen. Yritin sanoa, että en ole vähempää kiinnostunut hänen miehestään.

Eli -hoitakaa ne asiat ihan keskenänne. Tai, ymmärrän kyllä sen, jos asiallisesti soittaa ja kysyy, että onko miehelläni suhde kanssasi tms.

Vierailija
102/138 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos mies on töissä ja vaimo ei ole varma, onko vai ei, niin miksi vaimo ei soita sinne. Sellaista työpaikkaa EI OLE jonne ei voisi soittaa miehelleen.

Nämä kaksi varmistivat tämän provoksi

Minulla kyllä ainakin työpaikan lankapuhelut kääntyvät suoraan kännykkään. Eli voin olla miltei missä päin maailmaa tahansa ja lankapuhelimeeni tulevat puhelut " seuraavat" minua - jopa niin että näen soittajan numeron. Kätevää.

Vai pitäisikö vaimoni kenties soittaa kollegalleni ja kysellä häneltä olenko ihan tosissani nyt työpaikalla? Aiheuttaisi lievää hilpeyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskoisin,e ttä ap tarkoitti tätä.

Vierailija
104/138 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kärsi kirjoitella... Jouduin tänään rullatuoliin kun kaaduin pihalla...

Vierailija
105/138 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: nostaja

Vierailija
106/138 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaas kun joku kaipaili vinkkejä samaan asiaan

Vierailija
107/138 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä avauskaan ole kuin n 8v vanha :D

Vierailija
108/138 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin minua ei edes kiinnostanut kyseinen äijä yhtään, ts. mitään suhdetta ei ollut.

Mitä asiaan muuten tulee, olen edelleen sitä mieltä, että se on sen äijän valinta, niilläkin on aivot!, jos pettää. Itse olen sitten kevytkenkäinen, jos petän vastaavasti omalla tahollani. Ei tulisi mieleenkään syyttää jotain naista mieheni pettämisestä, ukkoni saisi kenkää välittömästi oli kohde kuka tahansa tai mitä mieltä tahansa tai missä tahansa.

Vierailija:

Jos oikealla pohjalla ollaan ja halutaan pitää suhdetta kyllä toisen naisenkin täytyy tietää mitä miehen elämässä on VAI OLETKO TODELLA KEVYTKENKÄINEN???

Vierailija:

Se ei ole sen toisen naisen vika, jos sun ukkos käy vieraissa. Usein nainen ei edes tiedä, että äijä seurustelee ja vaikka tietäisikin, se ei siltikään ole hänen vikansa. Minä ainakin olen aina ajatellut, että jos mies on varattu se on Hänen ongelmansa. Siinä vaiheessa, kun ihastun varattuun, joko jätän hänet heti tai hän jättää tämän toisen.

Itsellenihän soitteli joku typerä lehmä, joka Luuli, että minulla on suhde hänen miehensä/poikaystävänsä kanssa. Olin nähnyt kyseisen tyypin kaksi kertaa ja vaikkei pahan näköinen olekaan, en itse pitänyt sitten yhtään hänen ulkonäöstään (näytti mielestäni pöllöltä). Hän olisi ehkä jotain halunnut, mikä ei tosiaan ole minun ongelmani.

No se muija soitti varmaan kolme kertaa kännissä, yhdellä kertaa mm. ' No annapa puhelin sille XX:lle.'

Minä: ' Ei täällä ole ketään XX:ää.' Istuin 7 eri ihmisen kanssa syömässä. Akka vaan ruikuttaa puhelimessa, että antaisin sille hänen miehelleen. Yritin sanoa, että en ole vähempää kiinnostunut hänen miehestään.

Eli -hoitakaa ne asiat ihan keskenänne. Tai, ymmärrän kyllä sen, jos asiallisesti soittaa ja kysyy, että onko miehelläni suhde kanssasi tms.

Vierailija
109/138 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...9 vuoden suhde katkesi kuin kanan lento kun meikä tuli kuvioihin...

* Jää odottelemaan paskasadetta*

Vierailija
110/138 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kostonhimoisia ja piiloaggressiiviia ihmiset- ja ehkäpä juurinaiset ovat. Täällä kysellään mitä mieltä muut ovat mistäkin ja peilataan itseä muiden mielipiteisiin, tavoitellaan hallinnan ja erinomaisuuden tunteita. Ja sen takana ollaankin sitten agressiivisia, kostonhimoisia, kykenemättömiä kunnioittamaan toista ihmistä.

Eli ollaan todella pinnallisia, kekskenkasvuisia, riippuvaisia. Miettikää vähän, millaisen ihmiskuvan annatte lapsillenne. Se nimittäin siirtyy todella tehokkaasti.

Kaiken lisäksi mielestäni tällainen tapa suhtautua elämään kertoo siitä että on suostunut vastaanottamaan kakkosluokan roolin; että se kotiäitiys tai mikä rouvuus kullakin on- on alistettu asema, jossa on riippuvainen miehestään ja muiden mielipiteistä. Ja vastapainoksi on sitten päästettävä höyryjä pihalle näinkin alhaisella tasolla.

Vaihtoehtona pidän sitä että on itsenäisesti ajatteleva, empaattinen ihminen joka kunnioittaa toisen arvoa ja valintoja. Kuin myös omiaan. Täällä teitä ei vissiin montaakaan ole....

Vierailija
111/138 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään uutta ei ole selvinnyt... Ai niin, ja tarkoitin todellakin sitä trippimittaria minkä mies nollaa aina... Tänään kuitenkin otin auton mittari lukeman ylös ja alan seuraamaan niitä. Mitään, ns epäilyttävää ei ole parina päivää tapahtunut vaikkakin huomasin että miestä vitutti olla kotona uusivuosi... Ehkä olisi mieluunnin ollut jossain muualla kuin meidän kanssa viettämässä selvää uuttavuotta.

Vierailija
112/138 |
02.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotai mikä varmistaa sen toiseks naiseks.jos taas meneekin vaik työkaverille tms voit sanoa miehelles et vahingossa lähetit siihe numeroon ku piti lähettää jollekki kaverilles.

Vierailija
113/138 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta... Kilometrit täsmää työmatkaan ainakin yhdeltä yöltä. Syy voi olla siinä että miehen työpari sairastaa ja on sairaslomalla 3vrk ja mies todellakin joutuu pakosta olemaan yöt yksin jos ei ole saanut tuuraajaa..

Vierailija
114/138 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta... Kilometrit täsmää työmatkaan ainakin yhdeltä yöltä. Syy voi olla siinä että miehen työpari sairastaa ja on sairaslomalla 3vrk ja mies todellakin joutuu pakosta olemaan yöt yksin jos ei ole saanut tuuraajaa..

Vierailija
115/138 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän vakoiluohjelma?? Onko sellasiakin? Tässähän tulee ihan vainoharhaiseksi... Kertokaapa lisää! Joku joka tietää. Onko etes laillista? Kauheeta jos kaikki mun mailit pääsis mies lukee. VAikken oo mitään juoninutkaan miehen selän takana, enkä hänestä pahaa kirjottanut. Mietin vaan että sehän sais tietää joittenki ystävien asioita joista ei oo lupa ollut muille kertoo.. huiiiiiiiiiiii.

Vierailija
116/138 |
03.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikähän vakoiluohjelma?? Onko sellasiakin? Tässähän tulee ihan vainoharhaiseksi... Kertokaapa lisää! Joku joka tietää. Onko etes laillista? Kauheeta jos kaikki mun mailit pääsis mies lukee. VAikken oo mitään juoninutkaan miehen selän takana, enkä hänestä pahaa kirjottanut. Mietin vaan että sehän sais tietää joittenki ystävien asioita joista ei oo lupa ollut muille kertoo.. huiiiiiiiiiiii.

Vierailija
117/138 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä joku näki vaivaa tätä keksiessään!

Vierailija
118/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että hänellä on toinen. Miksikö?! Tilinauhasta näkee ettei tee aina niitä vuoroja mitä olisi ollut tai sitten on merkitty ns pekkaseksi joku päivä. Eikä ole ollut niitä päiviä, iltoja tai öitä kotonakaasn... Sähköpostiaan ei enään avaa kotona vaan käy vastailemassa töissä. Kännystä ei välillä saa kii vaan känny on kiinni. Kun kysyn että miksi oli kiinni hän vastaa että akku melkein loppu vaikka oli ladannu täyteen samana päivänä. Kännyssä ei ole eään tallennettuina muuta kuin mulle lähetetyt viestit... Kännyyn ilmestynyt useita uusia nimiä (Jotka kyllä ovat miehen nimiä) Autossa kuluu bensaa ihan tuhottomasti... Tankillinen ei riitä montaa päivää. Ole kysellyt suoraa häneltä onko sillä toista mutta ei myönnä... Kännyt meillä ei ole salaisia eli iit saa kattoo ja käyttää jos silt tuntuu... Mutta miten saan selville valehteleeko hän jälleen mulle? Vinkkejä ja hyviä neuvoja kiitos!!!

Vierailija
119/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen puheissaan. Että alkaas selittää...

Vierailija
120/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisessä suhteessani sain exäni kiinni noin. Kertoi sitten ihan omatoimisesti, kun ensin oli valehdellut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi