Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa selville pitääkö epäilyni miehestäni paikkaansa?

Vierailija
29.12.2005 |

.

Kommentit (138)

Vierailija
1/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjilta nää " jäljitys" ehdotukset kuulostaa, mutta itse olen ollut kanssa samassa tilanteessa entisen poikaystäväni kanssa joten voin sanoa että luota vaistoosi. Toinen sillä on.

Huvittavaa! Noi merkit on kyllä aina ihan samoja!

Enkä tarkoittainut että sun tilanteesi olisi huvittava, vaan toi miten kaikkien pettäjien kaava on aina lähes samanlainen :D

Sen verran voin vielä antaa lisää vinkkejä (jos et vielä usko että miehesi pettää) että seuraappa tiliotteita mitä on kortilla ostettu, missä tankattu ym. ja jos pääset lompakkoon käsiksi niin sieltä katsot kuitit läpi. Onko kummallisia " lounaita" ihmeellisissä ravintoloissa ja mitä on syöty... Jos esim. toinen on syönyt lihaa ja toinen katkarapusalaatin niin eiköhän ole ihan selvä juttu, raavaat miehet ei syö salaatteja...

Yritä jaksaa, sano miehelles et TIEDÄT ja nakkaa pihalle. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa mikäli tajuaa mitä on menettämässä.

Vierailija
2/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sano miehelles et TIEDÄT ja nakkaa pihalle.

Niin, vaikkei tiedäkään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopio kaikki nuo uudet numerot itsellesi ja selvitä kenelle ne kuuluu.

Vierailija
4/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
5/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen tässä, miksi nämä pettäjät kuitenkin roikkuvat parisuhteessa, kun eivät sitä mitä ilmeisimmin halua?!?!? Helpompaa olisi pakata kamat ja ilmoittaa haluavansa elää sinkkuna... Tämäkään ei ole perheelle/vaimolle mikään mukava tilanne, mutta ainakin selvä peli.

Vierailija
6/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävätär, joka tietoisesti on naimisissa pettävän miehen kanssa. En tosin tiedä onko hänkään kovin tyytyväinen..ainakaan siihen pettämiseen! Muuten hän sanoo, että suhde olisi okei (siis arki jotenkin toimii), mutta kun on näitä muita naisia - eikä kyse ole yhden illan jutuista, vaan pidemmistä suhteista.

Vierailija
8/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisaan soitettu ja ukko töissä. Paikannus homma toimii siten että aina paikannusta haluttaessa laitetaan viesti ja lähetetään tiettyyn nro:on se ketä paikannetaan saa viestin ja voi halutessaan kieltäytyä paikannus hommasta jolloin en saa paikannus tietoja. Paikannus hommasta tulee kirjallinen sopinus kotiin joka pitää allekirjoittaa. Eli ei onnistu. Tosin tuo 23 ehdotus on kyllä hyvä ajatus... Miehelle ei ole nyt vikaan puoleen vuoteen tullut tiliotteita. (On ilmeisesti kieltänyt) Muuten hän itse näkee kaiken nettipankista mutta niitä tunnuksia en minä tiedä... Taskuissa ei ole ylimääräisiä kuitteja tiedä sitten onko oppinut varrovaiseksi jäätyään ekan kerran kiinni.

Vierailija
9/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit samalla hyvää todistusaineistoa huoltajuuskeskustelua varten.

Vierailija
10/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketuilleen, jos akku loppuis kesken jäljityksen.

Vierailija
11/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä amerikkalaisessa tv-maailmassa te av-mammat kuvittelette elävänne?!

Hyvät naurut =D

Vierailija
12/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti vaistosin, kun toinen suhde oli alkanut että joku mättää. Mieleeni ei kumminkaan edes tullut toinen nainen, kunnes myöhemmin alkoi hälyytyskellot soida ja pian löysinkin sitten miehen kännykästä toisen naisen viestejä...Ikinä en muuten aiemmin ollut hänen kännykkäänsä katsonut. Musta semmoinen oli todella typerää, nyt kumminkin vaisto kehoitti ja oikeassa oli....

Vierailija
13/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tutulta kuulostaa. Olin kymmenisen vuotta yhdessä kroonisen pettäjän (ja patologisen valehtelijan) kanssa. Ja vastaus jollekin aikasemmalle kysyjälle: hän ei päästänyt minusta irti vaan kinusi aina (uskomattoman taitavin valhein) takaisin, koska hän nimenomaan halusi pitää *montaa* naista samaan aikaan. Myönsikin tämän sitten joskus vuosien jälkeen.

Jos olisi rahaa, palkkaisin minäkin yksityisetsivän. Olisi se sen arvoista.

Mutta au-suhteet ei muuten Suomessa vaikuta huoltajuuteen, joku oli kattonu liikaa telkkaria..

Vierailija
14/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 idea on aivan loistava!!! Nyt vaan avaat itsellesi uuden liittymän (lapsesi on varmaan niin nuori että jos kyselevät syntymäaikaa niin ihmettelevät varmasti). Jos kyselevät tarkemmin sano vaikka että teillä on usein sukulaislapsi hoidossa jolla ei ole omaa kännykkää ja jolle voisit tällöin lainata omaasi, mutta haluat siihen paikannuksen.

Vierailija
15/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pussissa sinua on pidetty viimeiset 20 vuotta? Etkö ole koskaan kuullut yksityisetsivistä? Aika moni käyttää niitä.

Vierailija
16/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisetsiväkin olisi hyvä ratkaisu mutta taitaa maksaa vähän enemmän kuin tuo puhelin homma... Mä en ymmärrä miten mä saisin sen tekee edes yhden virheen... Että saisin selville onko sillä taas muita. Helkutin kivaa yrittää sitten olla onnellisesti raskaana.

Vierailija
17/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi omakin liittymä. Eivät ne mitään selittelyjä kaipaa. Kuinka tarkasti tuo palvelu kertoo missä puhelin on? Pelkästään paikkakunnan vai? Osoitteenkinko?

Vierailija
18/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin 20 vuotta sitten enemmän näistä harrastelijaetsivistä, kuten Neiti Etsivä ja Viisikko.

t:48

Vierailija
19/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylös ja soita numeropalveluun ja selvitä kenelle kuuluu oikeasti.

Ja sitten soitat niihin numeroihin ja sanot " anteeksi väärä numero" .

Hommaa näitä soittoja varten toinen liittymä ja laita se salaiseksi + numero pois kun soitat.

Tällä pääset jo eteenpäin kun et voi miestäsi lähteä seuraamaankaan..

Kuulostaa kyllä tuntemuksesi oikealta. Nyt ukkosi osaa olla tietty tarkempi kiinnijäämisen suhteen kun on jo kerran jäänyt kiinni.

Jätä se mies jotta voit nauttia lapsistasi. Parempi erota nyt kun tuo uusi vauva on vielä mahassa. Vaikeampi sitä on muuttaa kun on 2 pientä lasta (varsinkaan jos et saa apuja). Tai laita se ukko pihalle ja jäätte asuntoonne..

Vierailija
20/138 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt samallalilla, onneksi ei oltu perhettä perustettu.

Otin hänen puhelimesta ylös kaikki numerot joita en tiennyt, selvitin kelle kuuluivat. Kerran oli unohtanut poistaa puhelutiedot ja sieltä näkyi kelle oltiin soiteltu. Soitin ko.nroon ja toinen nainenhan sieltä vastasi. Hänellä ei ollut mitään tietoa minusta, ukko oli valehdellut että oli sinkku ja minusta oltiin erottu jo puoli vuotta sitten. Tämä nainen ei ollut osanut epäillä mitään koska mieheni ja hän itse olivat kiiresiä työihmisiä.. oli ylimääräistä palaveria ja ylitöitä ukolla ollut (molemille valehdellut näin) kun toisen luona ollut. Joo.. on se saanut juonia urakalla ja laskea ajankäyttöään tarkkaan.

Kun otin asian puheeksi kiisti viimeiseen asti kaiken, haukkui toisen naisen valehtelijaksi, huoraksi yms, minut kusipääksi kun menen kaikkea uskomaankin!

Sitten sovin tämän naien kanssa että juonitaan ukko saman katon alle meän kanssa.. se onnistui. Mies joutui nöyrtymään häpeällisesti meän edessä, kaikki puhuttiin halki poikki ja pinoon. Siihen loppui se suhde, olin todella helpottunut. Toivon tälle miehelle kaikea huonoa elämään, sen luontoinen kyllä että ei nuo pettämisjutut viimeiseksi jääneet..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä