Miten saa selville pitääkö epäilyni miehestäni paikkaansa?
Kommentit (138)
Onko mies kiinnostunut raskaudestasi ja tulevasta vauvasta? Jos ei miehesi petä, niin ainakin hänellä on jotain hämäriä laittomuuksia meneillään.
Suhde on muuten hyvä ja juttelemme asioista paljonki. Tästä asiasta vain kun puhutaan niin minä olen miehen mielestä kuvitellut kaiken... Esm, Mies vain ei osaa selittää bensan kulutusta muulla tavoin kun että tää romu nyt vaan kuluttaa niin paljon bensaa... Vauva mahasta hän ei oikein ole kiinnostunut kuten ekan kohdalla mun mahalle jopa luettiin satuja ja juteltiin. Seksi elämääkin on mutta ei niin paljon kun tää homma on vienyt mun haluja aika pohjaan.
Näin siis ainakin pääkaupunkiseudulla, missä niitä tukiasemia on tiuhassa.
t. nro 23 joka piti jonkin aikaa sitten miestään kuvailemallaan tavalla " seurannassa" :o)
Osoittautui muuten silloin, että liikkui asiallisilla teillä. Oma vainoharhaisuus hellitti hetkeksi...
soita näihin numeroihin joko niin että oma numero ei näy tai käy ostaan prepaid liittymä ja soita siittä.
Tietenkään mies ei koskaan myönnä mitään. Katsoo silmiin ja valehtelee surutta, kun ei selvää näyttöä ole. Helpoiten saa sinut hiljaiseksi kun rupeaa nimittelemään skitsoksi tai hulluksi joka kuvittelee kaiken.
Jos ei muuten niin heitä ukko pihalle koska jo pelkät epäilyt tuottavat sinulle pahan mielen.
Tuo kännykkäjäljitys ainakin muutama vuosi sitten pyysi joka kerta erikseen hyväksynnän paikannukseen, joten istuimen alle piilotettu kännykkä ei toimi, jos asia on noin. Minä soittaisin noihin numeroihin, mutta mitäänhätiköityjä päätelmiä ai kannata tehdä, jos vastaaja on nainen, joissakin perheissä naiset vastaavat miehensä kännyyn.
Mene vaan katsomaan hänen tilitietojaan, jos vaan tiedät missä ne tunnukset on.
Onko teillä kahta autoa? Lähde joskus seuraamaan miestäsi, kun epäilet hänen lähtevän muiden naisten luo.
Voimia!
Toivottavasti epäilysi ovat turhia, mutta jos eivät niin voimia sinulle!
Onko tosiaan kivaa olla kynnysmattona? Ilmeisesti!
Ihan 100 prsoenttisen varmaa, on että ukkos sua pettää, et tarvi siihen mitään jäljityslaitteita tai yksityisetsivää, pelkkä tieto menneisyydestä jo sen paljastaa. Minkä ihmeen takia aloit odottamaan tällaiselle miehelle vielä toista lasta? Miehesi pitää sua vain äitinä, sukan pesijänä, ruoanlaittajana jota nai paremman puutteessa ja pitää kulissia yllä hienosta prisuhteesta. on vaimoa, autoa, lapsia ja hyvä työpaikka. Pitää kuitenkin toisia naisia koko ajan, koska on itsekeskeinen luuseri ja jolle SINÄ annat mahdollisuuden näin tehdä. Tekisi varmaan sitä seuraavallekin vaimolle, mutta ainakin sinä ja lapset saisitte paremman elämän kun jättäisitte moisen sian.
Muuta en osaa sanoa.
niin teillä on varmaankin myös elisan nettiliittymä. Sieltä elisa.netin etusivulla on se numerohaku, jos omistat sen liittymän niin kirjaudut sisään tunnuksillasi ja voit ilmatteeksi hakea joko nimellä tai numerolla henkilötietoja.
Mitä se sua hyödyttää vaikka saisitkin mustaa valkoiselle asiasta jonka tiedät muutenkin. Tuletko siitä tiedosta jotenkin iloisemmaksi?
Minä tekisin niin, että häipyisin vähin äänin kertomatta miehelle mitään (paras rankaisu on tehdä hänen selkänsä takana asioita, joista hän tulee yllättymään eikä todellakaan positiivisesti). mies tuntee sen jälkeen itsensä enemmän kuin petetyksi.
Järjestele itsellesi pikaisesti joku tilapäisasunto ja ota tavaroita ja rahaa sen verran mukaan, ettei tarvi heti palata. Sitten vain lapset kainaloon ja häivytte. Älä puhu lapsillekaan mitään, möläyttävät muuten.
Jo alkaa ukolla vitutuskäyrä nousemaan kun huomaa teidän lähteneen, parin päivän päästä soittelee jo perään, mutta älä vastaa mitään. Älä edes katkaise soittoa.
lapsille ilmoita vaan, että olette vähän aikaa kylässä...
Se tallentaa lähes kaiken mitä koneella on tehty. Siis kaikki sanat joita on kirjotettu niin jää muistiin! Näin oma mieheni teki kun minun touhujani alkoi selvittelemään. Sen ohjelman olemassaoloa ei saa tietää tuosta noin vain. Vaatii kekseliäisyyttä että tajuaa alkaa ettimään koneeltaan sellasta ohjelmaa. Netistä voi ladata ilmatteeksikin niitä ohjelmia. Eivät ole ehkä niin täydellisiä ja hyviä mutta varmasti ajavat tässä tapauksessa saman asian.... Tsemppiä Ap. minä jättäisin tuollaisen ukon...
Mikähän kyseinen asenettava ohjelma on koneeseen? Saisiko linkkiä? Numerot on salaisia ja eivät vastaa kun itse soitan... Mulla siis myös salainen nro joten nro ei näy kun soitan...
Vierailija:
Mikähän kyseinen asenettava ohjelma on koneeseen? Saisiko linkkiä? Numerot on salaisia ja eivät vastaa kun itse soitan... Mulla siis myös salainen nro joten nro ei näy kun soitan...
Kulutat nyt voimiasi kun tarvit niitä kohta enemmän kuin koskaan! Älä tuhlaa energiaasi tuollaiseen!
Nimim. tiedän täsmälleen mistä puhun
Kun sitten inttää,etteivät ole naisia,pyydä häntä soittamaan näille tyypeille ja olet itse vieressä kuuntelemassa ja tietysti puhelimen kaiutin päällä!
paina päälle kuin yleinen syyttäjä! Jyrää, ettei hänellä ole mahdollisuuksia luikerrella. Käytä sanoja tiedät yms. vakuuttavia sanoja. Liioittele asioita. Jos hän kysyy vastakysymyksen esim. " no mikäs tämän naisen nimi muka sitten on?" niin sanot kylmän rauhallisesti, että kas kun ei esitellyt nimeään, mutta voit soittaa vaikka uudestaan.
Vähän aikaa mies kiemurtelee, mutta murtuu taatusti painostuksen alla yhden illan kuluessa!
Ole vakuuttava!
Vierailija:
paina päälle kuin yleinen syyttäjä! Jyrää, ettei hänellä ole mahdollisuuksia luikerrella. Käytä sanoja tiedät yms. vakuuttavia sanoja. Liioittele asioita. Jos hän kysyy vastakysymyksen esim. " no mikäs tämän naisen nimi muka sitten on?" niin sanot kylmän rauhallisesti, että kas kun ei esitellyt nimeään, mutta voit soittaa vaikka uudestaan.
Vähän aikaa mies kiemurtelee, mutta murtuu taatusti painostuksen alla yhden illan kuluessa!
Ole vakuuttava!
kun mies ei kahden viikon epäilyn jälkeen myöntänyt mitään.
Kun ex petti oli rakastajatteren nimi joku Jani tms puhelimessa siis HÄH kuka JANI??? Itse olin Antti erään miehen puhelimessa, joka petti naistaan kanssani ja josta en edes tiennyt mitään. nimeni alkaa samalla kirjaimella. Hitsi et miehet on tyhmiä! Voihan olla että miehesi elää kaksoiselämää ja siksi on hyvin varoivainen, mutta jäljet puhuvat puolestaan ja naisen vaisto on AINA oikeassa.
ja kysy vielä päälle, että soitanko heti. Ja katsokin, ettei mies pääse pihalle esim. tupakalle livahtamaan puhelimen kanssa...!
Suurin osa uusista numeroista on salaisia koska olen yrittänyt selvittää niitä soneran sivujen kautta ja ihan nro tiedustelusta. Miehen puhelut näille " miehille" ovat olleet noin 2-3min pitkiä. Ja esm kun olen menyt kauppaan vain maitoa tms hakemaan ja mies jäänyt autoon ja kun olen tullut takasin autoon kaupasta on mies ollut puhelimessa ja lopettanut ennenku minä olen autossa. Voi kun pääsisi katsomaan miehen nettipankki sivuja... Sieltä selviäisi varmasti todella paljon!!! Kuitteja ku sillä tuskin ikään on taskussa kun maksaa kaiken kortilla...
Eikä miehelleni (joka ennen mua on kierrättänyt kolmea naista yhtäaikaa) ole mikään ihme ajaa esm 100km naimaan jotain naista... Hyvin kerkee esm ilta tai yövuoron aikana.