Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äitiysavustuksesta ,miten valitsette??

27.12.2005 |

niin, monta pakkausta ja monta rahaa...?? ja varsinkin ne joilla lapsia jo ennestään...mulla on tyttö 2v3kk ja poika 4v3kk.. eli vaatteita löytyy kyllä.....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla nuorimmainen 1,8 v jolle otin pakkauksen josta kaikki tallella kirppareilta olen jo ruvennut ostelee pieniä vaatteita,aateltiin ottaa kaikki kolme rahana ja ostaa rattaat uutena !

Vierailija
2/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoiselta on jäljellä paljon vaatetta ja sukulaisilta saa lisää. tuolla reilulla 400 eskolla saa kuitenkin hankittua paljon tarpeellista tuplille (me hankimme uudet kaukalot ja vakuutukset)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen oli kaksosten syntyessä 2v2kk ja hänenkin äitiyspakkaus jäi hyvin vähälle käytölle. Kaksosten kanssa nyt vasta tuli esim. käytettyä sitä haalaria. Nuo rahat meni sitten vaunuihin.

Vierailija
4/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen on 2v3kk ja kaksosille otin yhden pakkauksen ja kaksi rahana. Mun mielestä tuossa pakkauksessa on hyvänä se kun siellä on peitto, pyyhe yms. mitkä maksavat kumminkin ihan mukavasti. Esikoiselta on kyl kaikki tallella, mut silti halusin yhden pakkauksen. Kaksi pakkausta olisi ollut jo liikaa!

Rölli-peikko ja tylpykät 2vko

Vierailija
5/6 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 pakkausta ja yhden rahana!koska kyseessä on ensimmäiset muksut:) kirppariltaki oon ostellut vaatteita joten tuntuu et niitä on liikaa..mut parempi niin kuin liian vähän.

Vierailija
6/6 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen reilu 2v ja siltä hyväkuntoiset pakkauksen vaatteet ja tarvikkeet tallessa. En kovin plajoa tykännyt pakkauksen vaatteista, koska lähes kaikki ovat makuuni yö/alusasuja. Toppahaalaria tuli käytettyä paljon mm aina päiväunilla kahtena ekana talvena (tyttö syntyi 9/03). Käytössä on ollut myös mm. hoitoalusta, harsot (vaippoina), sakset, helistin ja hiusharja.

Nyt saamme sitten siskolta lainaan sen pojan 04-pakkauksesta ainakin haalarin ja ehkä jonkun bodyn ja potkarin yökkäriksi. Sitten on kiva, kun on samantyylisiä vaatteita, mutta eri väriset. :D Saamillamme rahoilla voimme ostaa sitten jotain " hienompia" päälivaatteita mieltymystemme mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme