Ällöttää mieheni käytös suihkussa
kun persettä pestessään pyllistää sillä tavalla neitimäisesti taaksepäin ja kouraisee oikein kunnolla persvaosta. Olen yrittänyt sanoa, että pesisi perseensä vähän huomaamattomammin, mutta mikään ei auta. Enää en lähde miehen kanssa suihkuun, prkle!!!
Kommentit (37)
kuin että jättäisi pyllistämättä...
mutta kun tämä on totista totta! Iso mies käyttäytyy suihkussa kuin neiti, ette voi tajuta kuinka ällöttävältä näyttää tuo pyllistysliike. Ja sitten vielä pitäisi seksiä harrastaa. Kohta jätän tuon röhnäkkeen ja saa sitten suihkutella ja pyllistellä issekseen!
ap
Eikös se ole hyvä vaan,että pesee persuksensa.Pahempi se minusta olisi,jos suihkusta huolimatta paska haisisi.
Ja se sitten osaa ÄRSYTTÄÄ!
Lisäksi vielä aamuisin väsyneenä sängystä noustessaan tepsuttelee eteenpäin kuin pikkulapsi!! Meidän 2 v. taaperokin tepsuttelee miesmäisemmin kuin tuo ukko.
Hitto, et pistääkin pikkuasiat välillä raivostuttamaan!
tekemään samaa. Kuinkas sitten suu pannaan!
ap
Minä tiedän miehen joka takapuolta pestessään menee kyykkyyn että tulee poimutkin puhtaiksi :D.
Tuskin se kuitenkaan on sinun miehesi, tai mistä sitä tietää... Onhan siitä aikaa..
sillä tavalla äijämäisesti, että käsi ojennetaan jalkojen välistä sinne persvakoon ja jynssätään kunnolla mutta ripeään. Ei siis jäädä uittamaan sitä kättä sinne koko loppupäiväksi. Selkää ei saisi suoristaa eikä pyllyä työntää taaksepäin (niinkuin minun mieheni tekee!) vaan asennon pitäisi olla vähän kyyryssä, vähän kuin tukkijätkällä. Näin sen PITÄISI mennä!!!
ap
sitäkö sinä tarjoat ratkaisuksi?! Kyllä on aikoihin eletty.
Minä lähetän sinulle valokuvan miehestäni pyllypesulla ja pyydän sinua katsomaan toiseen suuntaan. Sovitaanko näin?
ap
Vierailija:
sillä tavalla äijämäisesti, että käsi ojennetaan jalkojen välistä sinne persvakoon ja jynssätään kunnolla mutta ripeään. Ei siis jäädä uittamaan sitä kättä sinne koko loppupäiväksi. Selkää ei saisi suoristaa eikä pyllyä työntää taaksepäin (niinkuin minun mieheni tekee!) vaan asennon pitäisi olla vähän kyyryssä, vähän kuin tukkijätkällä. Näin sen PITÄISI mennä!!!ap
Älkää kääntäkö katsettanne pois. Älkää sulkeko silmiänne. Ottakaa asiat reilusti puheeksi. On tärkeää puhua ja puuttua epäkohtiin. Vaikenemalla kiellätte vain ongelman ja se saattaa kasvaa äärimmäisiin mittoihin. Sen jälkeen edessä ei ole mitään muuta kuin ero.
Puhun kokemuksesta.
Vierailija:
sillä tavalla äijämäisesti, että käsi ojennetaan jalkojen välistä sinne persvakoon ja jynssätään kunnolla mutta ripeään. Ei siis jäädä uittamaan sitä kättä sinne koko loppupäiväksi. Selkää ei saisi suoristaa eikä pyllyä työntää taaksepäin (niinkuin minun mieheni tekee!) vaan asennon pitäisi olla vähän kyyryssä, vähän kuin tukkijätkällä. Näin sen PITÄISI mennä!!!ap
ja hinkkaa sitten vakoa aika kauan. Ja hieman pyllistää.
Voi kun saisikin miehen, joka osaa hoitaa persepesut oikein. Huoh...
ap
Pesin pyllyni siten että seisaaltani jommosesti pyllistin ja hieroin sinne sormillani pikaisesti saippuata ja sen jälkeen pyllistin enemmän ja suihkutin niin että olin varma että puhdasta tuli.
suihkauttaa vähän roisekita sinne suuntaan-
=( ilmankos lemuaa.
lorottaa vettä päälleen .. hyppää ilmaan ja tempasee
kummallakin kädellä reisistä kiinni samalla suunnaten persuksensa vettä kohden.
Kerran meni huti ja ukko rämähti suihkukaapin lasista läpi.
Vierailija:
Sit se vielä kuopii sitä vettä persvakoonsa niin, että kuuluu suunnilleen samanlainen ääni kuin voisi kuvitella tulevan tukkeutunutta viemäriä avattaessa. Tää ei tosin ole neitimäistä, mutta ällöä sekin!
Tämähän on lähes perseiset kädet-osastoa :D