Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällöttää mieheni käytös suihkussa

Vierailija
27.12.2005 |

kun persettä pestessään pyllistää sillä tavalla neitimäisesti taaksepäin ja kouraisee oikein kunnolla persvaosta. Olen yrittänyt sanoa, että pesisi perseensä vähän huomaamattomammin, mutta mikään ei auta. Enää en lähde miehen kanssa suihkuun, prkle!!!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on lähes perseiset kädet-osastoa :D

Vierailija
2/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että jättäisi pyllistämättä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun tämä on totista totta! Iso mies käyttäytyy suihkussa kuin neiti, ette voi tajuta kuinka ällöttävältä näyttää tuo pyllistysliike. Ja sitten vielä pitäisi seksiä harrastaa. Kohta jätän tuon röhnäkkeen ja saa sitten suihkutella ja pyllistellä issekseen!

ap

Vierailija
4/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole hyvä vaan,että pesee persuksensa.Pahempi se minusta olisi,jos suihkusta huolimatta paska haisisi.

Vierailija
5/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se sitten osaa ÄRSYTTÄÄ!

Lisäksi vielä aamuisin väsyneenä sängystä noustessaan tepsuttelee eteenpäin kuin pikkulapsi!! Meidän 2 v. taaperokin tepsuttelee miesmäisemmin kuin tuo ukko.

Hitto, et pistääkin pikkuasiat välillä raivostuttamaan!

Vierailija
6/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään samaa. Kuinkas sitten suu pannaan!

ap

Vierailija
7/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän miehen joka takapuolta pestessään menee kyykkyyn että tulee poimutkin puhtaiksi :D.

Vierailija
8/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se kuitenkaan on sinun miehesi, tai mistä sitä tietää... Onhan siitä aikaa..

Vierailija
9/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tavalla äijämäisesti, että käsi ojennetaan jalkojen välistä sinne persvakoon ja jynssätään kunnolla mutta ripeään. Ei siis jäädä uittamaan sitä kättä sinne koko loppupäiväksi. Selkää ei saisi suoristaa eikä pyllyä työntää taaksepäin (niinkuin minun mieheni tekee!) vaan asennon pitäisi olla vähän kyyryssä, vähän kuin tukkijätkällä. Näin sen PITÄISI mennä!!!

ap

Vierailija
10/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäkö sinä tarjoat ratkaisuksi?! Kyllä on aikoihin eletty.

Minä lähetän sinulle valokuvan miehestäni pyllypesulla ja pyydän sinua katsomaan toiseen suuntaan. Sovitaanko näin?

ap

Vierailija
11/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sillä tavalla äijämäisesti, että käsi ojennetaan jalkojen välistä sinne persvakoon ja jynssätään kunnolla mutta ripeään. Ei siis jäädä uittamaan sitä kättä sinne koko loppupäiväksi. Selkää ei saisi suoristaa eikä pyllyä työntää taaksepäin (niinkuin minun mieheni tekee!) vaan asennon pitäisi olla vähän kyyryssä, vähän kuin tukkijätkällä. Näin sen PITÄISI mennä!!!

ap

Vierailija
12/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kääntäkö katsettanne pois. Älkää sulkeko silmiänne. Ottakaa asiat reilusti puheeksi. On tärkeää puhua ja puuttua epäkohtiin. Vaikenemalla kiellätte vain ongelman ja se saattaa kasvaa äärimmäisiin mittoihin. Sen jälkeen edessä ei ole mitään muuta kuin ero.

Puhun kokemuksesta.

Vierailija:

ap

Vierailija
13/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hinkkaa sitten vakoa aika kauan. Ja hieman pyllistää.

Vierailija
14/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisikin miehen, joka osaa hoitaa persepesut oikein. Huoh...

ap

Vierailija
15/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin pyllyni siten että seisaaltani jommosesti pyllistin ja hieroin sinne sormillani pikaisesti saippuata ja sen jälkeen pyllistin enemmän ja suihkutin niin että olin varma että puhdasta tuli.

Vierailija
16/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkauttaa vähän roisekita sinne suuntaan-

=( ilmankos lemuaa.

Vierailija
17/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lorottaa vettä päälleen .. hyppää ilmaan ja tempasee

kummallakin kädellä reisistä kiinni samalla suunnaten persuksensa vettä kohden.

Kerran meni huti ja ukko rämähti suihkukaapin lasista läpi.

Vierailija
18/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap

Vierailija
19/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/37 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit se vielä kuopii sitä vettä persvakoonsa niin, että kuuluu suunnilleen samanlainen ääni kuin voisi kuvitella tulevan tukkeutunutta viemäriä avattaessa. Tää ei tosin ole neitimäistä, mutta ällöä sekin!