Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako isä nukkua tyttären kanssa samassa sängyssä?

Vierailija
27.12.2005 |

Meillä usein nukkuu, ja musta se on outoa, vaikka tyttö itse iltasin haluaa että isi tulee viereen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

just nukkumaan laittaessa tyttö 5v sanoi isalle että jos sitä pelottaa saa tulla sen viereen nukkuun ;)))

Vierailija
2/5 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä toinen poika monesti haluaa isin viereen ja toinen poika mun viereen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtavat,että lapset ovat viattomia ja eivät tiedä maailman pahuudesta tai esim.hyväksikäyttäjistä.Lapsi luottaa aikuisiin.Jos pieni lapsi haluaa tulla viereen siinä ei todellakaan ole mitään pahaa.Päinvastoin hän hakee turvaa aikuisesta johon luottaa 100%.

Aikuinen joka on nähnyt ja kuullut asioista enemmän niin saattaa sotkea ihan normaalit hellyydenosoitukset luvattomiksi.

Annetaan lasten olla lapsia ja yritetään suojella heitä kaikelta pahalta.

Vierailija
4/5 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko outoa kun olin 16v ja näin aivan hirveän painajaisunen ja menin yöllä isän viereen nukkumaan? pelotti niin paljon ettei koskaan ennen, mutta sun mielestä ei olis pitäny mennä koska onhan se niin pervoa ja omituista?!

Vierailija
5/5 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

unohtavat,että lapset ovat viattomia ja eivät tiedä maailman pahuudesta tai esim.hyväksikäyttäjistä.Lapsi luottaa aikuisiin.Jos pieni lapsi haluaa tulla viereen siinä ei todellakaan ole mitään pahaa.Päinvastoin hän hakee turvaa aikuisesta johon luottaa 100%.

Aikuinen joka on nähnyt ja kuullut asioista enemmän niin saattaa sotkea ihan normaalit hellyydenosoitukset luvattomiksi.

Annetaan lasten olla lapsia ja yritetään suojella heitä kaikelta pahalta.