*** TRUPLAT TAKAISIN ARKEEN, TIISTAIPÄIVÄÄN!!!!!!!
Heipparallaa!
Miten on joulut mennyt? Täällä nettitaukoa joulunpyhät. Äsken kävin ilmoittautumassa yhdelle verkkokurssille ja samalla pomppasin tänne. Meillä mennyt mukavasti joulut. Taidan mennä miehen ja vauvan luo nukkumaan:)
Reipasta arjen pyöritystä vaan kaikille!!!!
Kommentit (64)
Jep, nukuin sit kaks tuntia ja heräsin äsken.
Ihanku olis heränny uuteen päivään! Nyt on tekemis-into päällä. TAidan alkaa tiskaa ja lähtee koiran kans lenkille. Ensin täytyy vaan vähän kattoo 4D-dokkaria.
Yö menee siis valvoessa, mutta oon sitten miehen kans samas rytmis =)
Voi MII, mä rakastan Sinkkuja! Missäs asuitkaan? Voisin hypätä autoon ja tulla kaverikses =) No ehkä oot aika kaukana....
Jep, no kyllä tiskaaminen aina Sinkut voittaa-----NOT!!!!!
Onneks kerkesin kuiten tuossa välillä lukemaan jo osan, tässähän menis koko yö.
TALVIKILLE kaikkea hyvää huomiselle! Jännittää kyllä aivan sun puolesta, on se hurjaa ajatella että kohta on uus ihminen sylissä. :´)
TIITIKÄLLE hyvää lomaa.
HÖNTÄLLE paranemisia. Mulla meni onneks nuo flunssa-tuntemukset ohan parissa päivässä ohi, kun en vaan antanut sen tulla. ;)
JELLONA: Toivottavasti saatte pian kylppärin kuntoon että pääset valmistautumaan vauveliin. On meinaan nuo sun viikot ottanu aika harppauksia, huh. :) .. Ja viime kesänä kylppärempan keskellä asuneena tiedän että sitä huonetta osaa sen " poissaolon" jälkeen arvostaa ihan eri tavalla..
MARIEELA: Welkam päk. :) Tuntuu et sua ei ois näkyny aaaaaikoihin. Oli aika kamalaa. ;D
PIIPAALLE paljon parempaa mieltä.=)
MII: Mulla on kans pötsi paisunu tässä joulun aikana ja kattelen sitä peilistä ja kuvittelen.. No tiiät mitä. ;D Hullu kai sitä vähän on. Ja pikkasen rupeaa masentaan kun tajuaa että se on oikeesti kinkkua eikä vauva. Ja vaikka oiskin vauva niin tuskin se viel on niin iso että tekis tällasen rössön... =)
NIFKIN: Sun uni oli kyllä huippu! *reps*
AXE: Oot sitte raskaana. Vai niin, vai niin. :D
Oma napanen: Kp on niin paljon ku 44/49?. Aika toivottoman pitkä on tämäkin kierto, ja epäilen että edes ovuloin. MUTTA sen oletetun ovis-päivän eli n.18.12. jälkeen on ollut kamalia menkkaoirekramppeja. Tänäänkin väänteli niin että jos oisin raskaana niin oisin kai lähtenyt synnärille. ;) Enpäs sitten tiedä onko se hyvä vaiko huono. Sen lisäksi on pari päivää janottanut kamalasti, eikä valkovuoto ole lakannut missään vaiheessa. (tosin se ei tehnyt sitä viime kierrossakaan)Lämpöä en ole mitannut, luulen että se laski flunssan mukana...... Eli viikon päähän odotan testin kanssa jos ei täti sitä ennen tule. Mut toivottavasti plussattais kaikki. Ois jo vähän niinku metin vuoro. =)
Nyt meen taas kutoon, olen alkanu nostattaan kuumetta oikein kunnolla kutomalla pieniä tumppuja ja sukkia.. =)
Mariposa, Axe, Nifkin ja muut: Toivottavasti nyt saisitte plussaa testailla piakkoin! Teillä onkin tosi jännät paikat siellä, mutta malttakaa mieli vielä niiden testitikkujen kanssa!
Terveisin eräs joka niitä testitikkuja on tuhonnut jo aika ison läjän vainoharhaisuudessaan tässä vuosien saatossa, vaikkei edes varsinaista yritystä ole ollutkaan - aina vain tuntuu siltä, kun on niin tosi pitkät kierrot ja ehkäisynä vain kumiukot. Niitä oireita mä jos kuka olen hyvä keksimään, kun muutenkin olen paljon sairasteleva yksilö ja sit vielä ylimääräiset vatsanväänteet ja jomotukset saa mielen sekaisin...Mäkö muka stressiherkkä ihminen?!
Kiinnostaa ja niin hirveesti nää työt taas tänään...joten olen katsonut parhaimmaksi lukea truplien pitkän tiistaipinon alusta loppuun...
mies lähti yövuoroon, mälsää =( No, mä ajattelin katella sinkkuelämää viimisen kauden (ostin sen itselleni joululahjaks marraskuussa) ja syödä vielä vähän suklaita. *hyvä suunnitelma*
Nukuin päikkärit, 1,5 tuntia ja yöunetkin oli aika pitkät, oon silti AIVAN katki. Toivottavasti ei oo mitään vakavaa...! Kuitenkin tullu joku syöpöttelystä johtuva sairastumiskohtaus...
No, taidan kuitenki yrittää vääntää vielä apk:päälle että olis huomenna puhtaita astioita.
*haukottelee*
TALVIKILLE hurjasti tsemppiä!!!!! =)