Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** TRUPLAT TAKAISIN ARKEEN, TIISTAIPÄIVÄÄN!!!!!!!

27.12.2005 |

Heipparallaa!

Miten on joulut mennyt? Täällä nettitaukoa joulunpyhät. Äsken kävin ilmoittautumassa yhdelle verkkokurssille ja samalla pomppasin tänne. Meillä mennyt mukavasti joulut. Taidan mennä miehen ja vauvan luo nukkumaan:)

Reipasta arjen pyöritystä vaan kaikille!!!!

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kp:stä ei oo mitään tietoa/taikaa. Se terkkari sano, mulle, että mun on varmaan ihan turha kattoa kuukautisten mukaan, mitään kun ne on niin sekasin. Ja se sano, että tammikuun alussa (muistaakseni ehdotti 6 päivää) voisin testata jos haluan. Ja koska Axe anto luvan 1.1. niin sillon testaan. En aikasemmin :) En kiusallanikaan... 13.1. (perjantai...) testaanvielä kerran jos ei näy plussaa ihan vaan varmuuden vuoksi, varsinkin kun luin jostain, ettei nuo testit ollu jossain vertailussa saaneet hyviä arvosteluita... Olivat jotain unistep:eja... muistaakseni... Joo... periaatteessa voisi sanoa, että lämmöt saattas ehkä olla kohollaan, mutta siihen nyt ei oo luottamista yhtään. Muistan vaan kun tässä joku viikko mittasin (oli vähän flunssanen olo) niin lämmöt oli tasan 35,5 (ja tuo mittari vähän valehtelee, lisään siihen aina 0.5 astetta) ja nyt oli 36,1. Mutta mulla on tosiaan ollu vuosi tolkulla lämpöilyä selittämättömästä syystä ja samalla imusolmukkeet turvonneet. Lääkäri ehdotti pillereiden lopettamista ja sen jälkeen en oo huomannu lämpöilyä enkä turvotusta. Ilmeisesti olin jollain tavalla niihin herkkä tai jotain.

Vierailija
42/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,alkaa se coolius olla täälläkin tipotiessään,sitä se teettää ;) Mietin kans tos ruokailles,et koskahan axe vois testata,jos vaikka aiemmin testattais ja sit tulin varovasti ehdotteleen,ni sää olitki miettiny samaa ;DD Mun kp 36/35-40 ja oviksesta tai siis lämpöjen noususta huomenna tasan kaks viikkoo,että ehkä perjantaina jo uskaltais,mutta jos sää et testaa,ni en mäkään sitten. Mennään käsi kädes ja rinta rinnan kohti vahvaa plussaa,eiks jeah?

Mies lähti auraan pihasta lumia ja joku oitis täällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näkökin on heikentynyt entisestään, kuten oli edellisissäkin raskauksissa, eli päänsärky loppui päivän synnytyksen jälkeen ja näkö normalisoitui parin viikon kuluttua, joten ainakaan tuo terkkari ei niihin kiinnitä mitään huomiota. Kaikki muu mulla on kunnossa paitsi tuo oma pulssi, joka on levossakin vähintään se 100, äskön mitattuna paineet oli 109/70 ja pulssi 111 ;)

Mut nyt suihkuun huomenna tulee täyteen 31 viikkoa, miten se aika on näin kulunut.

Maistraatissa käyneille kysymys, kuinka helposti sai ajan sinne vihkimiseen? Soittelen huomenna sinne ja koitan varata aikaa 3.2.2006 jolloin olisimme naimisissa, kun vaavi syntyy, mutta itse kirkko osuus ja häät pidämme juhannuksena suunnitelmien mukaan ;)

Nansku ja ninnironi 30+6

Vierailija
44/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuosta lämmöstä, eli tuohon 36.1 pitää lisätä taas se 0.5 niin on lähenpänä totuutta. On meinaan vähän epäluotettava tuo halpisdigimittari.

Ja kp on joko lähempänä 80 tai jotain tai sitten 29... tai sinne päin... :D En mää vaan tiiä...

Ois se aika vänkää jos plussa tulis... Mutta ei pidä toivoa liikoja, vai mitä? Ei näillä ruumiin toiminnoilla :(

Vierailija
45/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nifkin:

Ja koska Axe anto luvan 1.1. niin sillon testaan. En aikasemmin :)

*reps* :D

HÖNTTÄ: Sullahan pitäs " 14vrk-oviksesta-menkkoihin- teorian" perusteella menkkojen alkaa tänään, koska jos huomenna tulee kaksi viikkoa lämpöjen noususta, niin silloinhan oviksesta on huomenna YLI kaksi viikkoa!!! " hönttää ompi raskaana" *lällättelee* ;D

Mulla tulee oviksesta pe 2 viikkoa... Mitenköhän tekis..? *pohtii* la-aamuna en halua testata, kun menen klo. 7 töihin enkä koko yötä halua jännittää tulosta *olettaa, että menkat ei ala*

Vierailija
46/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axe testaa sitten perjantaina,ettei tarvi koko seuraavaa yötä valvoskella,jollain herkällä testillä... *yllyttää*

Vierailija
47/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli taas tänään edessä paluu ankeaan arkeen...tosin ei niitä vapaitakaan ollut kuin 3 päivää eli pidennetty viikonloppu vain. Eilinen menikin sitten miehen kanssa autokauppoja kiertämässä ja autoja koeajamassa. Meillä siis nyt tällä hetkellä on aika intensiivinen autokuume, mutta ei siis varmaan vielä vuosiin vauvakuume :) Eli Nifkin ja muut - ette todellakaan ole ainoita, jotka siis eivät vielä yritä. Meidän vauvaprojekti siis saa alkunsa varmaankin joskus veikkaisin 3-5 vuoden kuluttua, eikä minkäänlaista suunnitelmaa taikka aikataulua ole mietitty eli ihan nollapisteessä. Mutta silti täällä roikun teidän ilona, vaikken vielä itsekään edes kuumeile!

Työpäivä menossa ja lahjakkaasti olen saanut aamun kulutettua netissä surffailuun. Näin joulun ja uuden vuoden välillä kun on aika hiljaista töissä, niin olen tehnyt kaikenlaisia omia juttuja mm. suunnitellut meidän helmikuun lopussa tulevaa reissua ja buukannut hotelleita sun muita valmiiksi reissua varten. Silloin siis koittaa kahden viikon ansaittu loma - jee!

Katzu ja Axe oli siis nähneet omituisia unia - no, mä liityn teidän joukkoon. Mä olen viime öinä nähnyt todella erikoisia unia. Mm. olen ollut liittymässä armeijaan ja ollut kutsuntatilaisuudessa, olen ollut siis jossakin merenrantalomalla ja sitten jäänyt valtavan pyörremyrskyn uhriksi ja sitten viime yönä näin unta, että pari hyvää kaveriani olivat raskaana ja sitten olivat niin onnessaan, että. Siinä unessa he sovittelivat jotain raskaana oleville naisille tarkoitettuja polvi- ja nilkkatukia (siis että se vauva painaisi niin paljon?!) ja sitten he tulivat mun luokseni kylään ja esittelemään niita vatsojaan...siis että voi olla ihmeellisiä unia ja kai se ihmisen mieli prosessoi unissa sitten sellaisia tapahtumia, jotka kuvastaa sen hetkistä mielentilaa ja stressiä.

Talvikille todella paljon onnea koitokseen, kohta on allu maailmassa!

Mutta, mun täytyy nyt palata yhden työprojektin pariin, joten mukavaa illan jatkoa teille koti-Suomeen ja nauttikaa vielä näistä vuoden viimeisistä välipäivistä!

Vierailija
48/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä joku tuttu varmasti tunnistaa... Mutta menköön, enpäs oo tätä vauvakuumettani salaillut...

NIn viime vuoden helmikuussa unta: Trooppinenkala koitti valloittaa maailmaa tsunamikoneella.

Teidän unet on aika normaaleja verrattuna tuohon ;)

Vierailija
49/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönttä: Harkitaan, harkitaan! En vain kestä mitään kuviteltuja viivoja ja sitä miettimistä, että JOS sittenkin parin päivän päästä näkyiskin...

Siis, onko tänään vasta tiistai?!!

Eli sunnuntaihin vielä 5 yötä... *kääk*

*harkitsee pää höyryten*

Vierailija
50/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhlä. Tsunamikone on tietenkin kone jolla tehdään tsunameja ja valloitetaan maailma. Se kala käynnisti sen uimalla jonkun sensorin päällä ylöspäin paikallaan. :)

Miten niin vilkas mielikuvitus??

Vierailija
51/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA NEKULLE: laita siihen listaan, että 24 ja 25- vuotiaat vanhemmat, naimisissa ja poika 11/2005. Pääkaupunkiseutu.

Vierailija
52/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdatko mun tietoihin, että yritys alotettu 09/05 ja jatketaan tjot linjalla ainakin toistaiseksi.

Vierailija
53/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmasanna: Jokos ootte miettineet ristiäisiä? Mä haluaisin pitää ne mahdollisimman pian, mutta katsotaan nyt sitten kuinka sitä jaksaa.

Katzu: Mäkin olen nähnyt nyt raskauden aikana ihan hulluja unia:-0

Tiitikkä: Löytyikös alesta mitään? Mekin pyörittiin tänään miehen kanssa hetki kaupungilla, mutta aika maltillisesti siellä vielä oli alennettu hintoja. H&M:llä olin ihan pettynyt kun lasten vaatteita oli niin vähän alennettu:(

hönttä: Toivottavasti et tule kipeämmäksi! Nyt jotain särkylääkettä naamariin niin jospa se jättäiskin tulematta. Niin ja ihanaa, että kisu on löytynyt!

mirulii:Miltäs se elo siellä uudessa kodissa tuntuu? koska saadaan kuvia postiin:)?

Jellona: Eipä ole sullakaan pitkä matka äitiyslomaan:))

leanna: Juoko teillä poika millaista maitoa? Meillä kun esikoisella oli rota-virus ja ripuli kesti 7 päivää niin saimme neuvon olla antamatta maitoa. Ripuli loppui kuin seinään!!! Maito kuulemma ärsyttää mahaa sitten kun sieltä kaikki " nukka" mennyttä ripulin jäljiltä.

nekku: Onnea tuplailupäätöksestä! täytyy mennä lukeaan vanhoja pinoja, että pääsen kärryille paremmin:)

serppu: Mä en tajua oikein vieläkään, että meille tosiaan tulee vauva;-) Eiköhän se pian valkene kun ekat kunnon supistukset alkaa...;-)

piipaa:(((halii)))

Kaikille piinalijoille hurjasti plussasäteitä~~++~~++~~++

Oma napa: Päässä miljoona ajatusta...jännittää, pelottaa, onnea, iloa ja kaikkea mahdollista! Allu melskaa mahassa " kuin viimeistä päivää" vaikka tuskin nyt ihan viimeistä siellä vielä on. Saas nähdä pidänkö teitä jännityksessä vai laitanko jonkun mukana tänne viestiä;-) Se on kuitenkin varmaa, että sairaalareissu varmasti venyy aika pitkäksi, koska käynnistely vie oman aikansa ja sitten saattaa olla, että vauva voi joutua sinne teholle sokereiden takia ja mahdollisesti kellastuu kun tulee maailmaan vähän ennen aikaisena. No, sen näkee sitten!

Heti aamusta menen sitten sairaalaan-iikkks-oikeasti tää jännittää ihmeen paljon vaikka on jo kolmas kerta! Tai ehkä se juuri siksi jännittää kun tietää niiiiin hyvin mitä tuleman pitää.

Talvikki ja masu-Allu -toistaiseksi:)

Vierailija
54/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viimein kotiuduttu maalta joulun vietosta. Joulu oli yltäkylläinen ruuan ja lahjojen suhteen. Nukuttua tuli joka pvä päikkärit. Aivan mieletöntä et lapsilla oli aina joku leikittäjä kun äitiä kävi väsyttämään ;))

Eilen tunsin ekaa kertaa vatsan päälle selkeesti Paaperon liikkeet, ne jopa sängyssä maatessa näkyi vatsan päälle. (Eka kerta et itse aisassa muistin rauhassa loikoilla ja katsella masua ;DD) Miltei 2 vkoa aiemmin kuin pojasta. Muutoin on kyllä jo kutitteluja, möyrimistä ym tuntenut mutta nyt siis tosiaan selkeesti masun nahan läpikin :))

Mirulii, anteeksi etten edes viestitelly eilen mutta oltiin miehen äitillä 21.30 asti joten se pvä meni siinä :/ JA muutkin pvät jonkin asteisessa kyläily kierteessä...

Talvikki, oikein turvallista ja ihanaa synnytystä huomiselle.. Toivotaan et Allu tulis nopeampaa kuin pojat :) Ilmoittele tosiaan aina kun kykenet tilanteita ;)

Nekku, luin vain tän pvän pinon mutta onnea tuplauksesta. Kuinkas oikein kaik nyt kävi??? En o kts viel esittelypinoa joten katosn viel jos tulee muutoksia mieleen...

Axe, Mii ja Mariposa, Hönttä, Leanna ja Nifkin!! Nyt se SUPER-PLUSSA kehiin, peukutan täysillä :DDDDD

Soffu, Jorvi osallistuu juu siihen ennenaikais synnytykseen vai mikä se nyt oli...

Pippaalle piristys halaus!!! kyllä se siitä, mä uskon niin :)

Hönttä, ihanaa et kissa kotiutui :)

Katzun vkot ovat hurahtaneet tosiaan lähelle vauvantuloa jo ;) Ihanaa!!!

Jellonalle kylppärin pikaista valmistumista viimein!!!!

Nansku, me ainakin saatiin maistraattiin nopeasti aika vaikka maistraatti tulikin siis meille kotiin vihkimään ;)

Mitäs muuta vielä oli?? en muista enään... Oli sen verran luettavaa jo pelkäs täs pväs ;)

Mutta uudemman kerran. Nyt mentävä muksuja ohjeitsaa iltapalalle :)

Oli teitä jo ikävä, kiva siis palata taas luoksenne :))

Marieela ja Paapero 14+3

Vierailija
55/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitanpa vaikka noista kestoista. Eli meillä on kestoiltu varmaan jo 9 kk päivisin, yökestoilu tuli mukaan n. 4 kk sitten. Minä siis loputan kestoilun puolesta, siinä säästyy rahaa ja luontoa! Ja mikäs vaiva siinä pyykkäämisessä muka on, kun kone sen hoitaa. Minä vain työnnän pyykit koneeseen ja ripustan sit kuivumaan :)

HÖNTTÄ, kävin sit ihan uteliaisuudesta katsomassa teidän lasten syntymävuosia ja melko pienellä ikäerollahan teillä lapset on. Onko teillä joku vakaumus taustalla vai pidättekö vain lapsista niin kovasti?

NEKULLE onnea tuplailusta!

PIIPAA; jaksamisia sulle kovasti!

TALVIKILLE supersuuri tsempitys, toivottavasti kaikki menee hyvin sulla ja Allulla!

NIFKIN, noita sun limaselostuksia on kyllä kiva lukea, mäkin nimittäin aina tutkiskelen omiani :) Oletko käynyt siellä pesun sivuilla, siellähän selitetään limat kierron eri vaiheissa?

OMA NAPA. Tänänä kp 19 / n. Ovis ei ole vielä ollut, joten taidanpa tippua näillä mun kierroilla siitä keijulistasta.

Vierailija
56/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnittelut liikkeistä!! :)

Tässä pikkasen mun eilistä tarinaa - niin ei tarvii koko pinoa kahlata läpi..

Kääk! Me saadaan vauva ;) Sovittiin nyt oikein " tosissaan" että meille saa tulla vauva. Enää ei lasketa varmoja päiviä. Varmistetaan että jokainen siimahäntä pääsee oikeeseen paikkaan :)

Miehen vanhemmat oli tänään tosi innoissaan Minjan kanssa - ihan kun oma lapsenlapsi olis ollut!! Leikkivät ja paapovat molemmat. Mies sitten oli tästä asiasta tosi tyytyväinen, joten ottipa puheeks mun kanssa tämän vauva-aiheen ja sanoi että nekin varmaan tykkäis tosi paljon jos saisivat kuulla perheenlisäys uutisia..! Eli hieman kierrellen ja kaarrellen sanoi asiansa (miehet) ;)

Eli näin ;)

Vierailija
57/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipastiin tässä illalla paraisten tk:ssa, kun pikkuneidin masu meni yht' äkkiä ihan hirmu kipeäksi. Toinen veti vaan kaarelle kaikki lihakset kivikovina. No mä olin jo varma, että sillä on joku suolitukos. Se ripuli kun loppu niin sitten tuli kahden päivän kakkalakko ja siitä masukivut.

No ei siis mitään vakavaa, säikähdyksellä taas selvittiin, koska mä nyt vaan oon ehkä hiukan liian ylihysteerinen näiden mun rakkaiden kanssa.

Mut pistipä taas miettimään, että mitä ihmettä mä tuhlaan aikaa masennuksessa ja itsesäälissä pyöriskelyyn. Mullahan tosiaan on kaks ihanaa prinsessaa ja jos luoja suo niin kolmaskin tulee jos on tullakseen.

Oikeinpa heittäydyin optimistiseksi uudestaan ja aloitin vaihteeks laskutoimitukset. Elio jos kierto on pitkä ja ovis on vasta kun ukko tulee kotiin niin menkkojen mukaan ehtisin vielä syyskeijujen häntäpään kyytiin. Ja jos arvot on vielä päin prinkkalaa niin ehtisin silti syödä reilun viikon lääkkeitä, jos ne määrätään ja kukapa sen tietää miten nopeesti ne voivat auttaa. Nää hormonisairaudet kun ovat niin ihme juttuja ja voivathan ne korjautua itsestäänkin, joten miks ihmeessä mä tärväisin kokonaisen kierron murehtimiseen! =)No sen verran otan järkeä tähän kiertoon, että en aio tuhlata rahaa testeihin, käytän jäljelle jääneet ovistestit sitten ennenkun ukko tulee jos vielä on tarvis ja sillä selvä. Enkä muutenkaan odota ihmeitä, mutta en aio pohjamudissakaan enää möyriä!

Ja sillä selvä!

Nyt keskittymään teidän toisten asioihin! =) Kiitos kun ootte jaksaneet " kuunnella" ja tukea! *ojentaa ruusun jokaiselle*

Talvikki, hui kun jänskättää sun puolesta! Voi miten ihanaa, että Allu on pian sun sylissä, *huokailee ihastuksesta*! =)

Nyt nukutuspuuhiin..

Vierailija
58/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas mennyt nää päivät vauhdilla!!!

Tänään ollaan aamupäivä möllötetty sisällä (sain pestya neljä koneellista pyykkiä) ja iltapäivällä saatiin ittemme hinattua pihalle.

Nyt on menossa kuusen heitto pihalle! Varistaa niin perkuleesti ja sit viä kun elukat ja tyttö käy siellä nyppimässä ni koko ajan sais olla imuri kädessä, joten saa nyt sitten tänään jättää hyvästit!

Vauveli masussa on ihan mahoton polskuttaja. Ei meinaa iltasin saada unenpäästä kiinni kun tää vetää tuhatta ja sataa!!! Ja sit viä ne kaikki " ihanat" supistelut...hohhoijaa!!

talvikki: =) Ihanaa!!! Kohta saatte Allun syliinne!!!!=)

nekku: onnea tuplauksesta!! Toivottavasti pian tärppää!!!!

hönttä: olipas kiva kun kisu päätti palata kotiin...ja viä joulun kunniaksi!!!:)

Ja kaikille plussa onnea!!!!!!!!! Toivotaan et taas tulis plussa-aalto!!!!!!

Itelle iskenyt flunssa!!!:( Olo suht kurja, mut toivottavasti menee pian ohi!!!

Mutta nyt syömään....taas!!!=)

toivotteleepi lottis rv. 28+5

Vierailija
59/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että jänskättää [b]Talvikki[/b] sun puolesta:) Mut on se vaan ihanaa et teillä on kohta jo kolmas kullanmuru.

[b]Nansku[/b]: Ihanan päivän ootte valinnu maistraattiin, mun synttäri ja meidän kihlapäivä ;D Ja JOS maistraattiin mennään ennen niksun syntymää niin varmaan tähdätään tuohon samaan päivään, tosin me kans vietettäis kirkollinen osuus sitte myöhemmin ;) Käsittääkseni se esteiden tutkinta vie pari vkoa eli eiköhän siihen helmikuulle ehdi vielä oikein mainiosti.

Vierailija
60/64 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esteiden tutkiminen vie 7 päivää, joten pitäisi ehtiä kyllä ;) Eli huomenna yritän saada selvitetyksi asioita ;) Meillä mies tahtoo ehdottomasti naimisiin ennen pikkuisen syntymää :D Ja samahan se on, kun kuitenkin ollaan naimisiin menossa ja kirkko häät haluan kuitenkin ja maistraatti olisi pakollinen ennen sitä, kun mies ei kuulu kirkkoon...