Kokemuksia pyörätaikureista Tampereella?
Niillä tuntuisi olevan edullisin palvelu ja nouto on ehdotonta plussaa, mutta nettilomakkeen lähetin viikko sitten ja siihen ei ole vastattu. Soitin aamulla ja lupasivat tänään hakea pyörän, mutta ei vieläkään kuulu mitään.
Alkaa usko mennä ko firmaan.
Voitko suositella muuta pyöräkorjaamoa?
Kommentit (44)
Paras pyöräkauppa Pirkanmaalla on Nippeli. Aina pidetty kiinni sovitusta, huollot toimii, ei omituisia hinnanlisäyksiä, parhaat merkit, paras palvelu, paras huolto. Olikohan muuta? No parhaat hinnat tais olla vielä ja omistaja kun kasaa niin toiminta on varmaa. Huippuja käytettyjä myös tarjolla.
Firman nimeksi sopisi paremmin Pyöräkoijarit. Soitin ja kysyin olisiko SNS-monoja omassa koossani. Oli kuulemma ja laittoivat varaukseen. Menin käymään paikan päällä ja minulle lyötiin käteen aivan loppuun käytetyt monot ja hintaa 70€! Monot olivat samanlaiset kuin omani, jotka olivat hajonneet juuri. Nämä Pyörätaikureilla myynnissä olevat monot olivat hajonneet aivan samalla tavalla kuin omani, eli muovi oli monojen takaa sivuille päin haljennut! Pohjatkin oli tosi tosi kuluneet kuten omissani. Sanoin tyypeille että nämä on hei roskiskamaa ja poistuin liikkeestä. En ymmärrä miten joku kehtaa tuollaisia edes yrittää myydä eteenpäin! Tästä lähtien kierrän tuon liikkeen kaukaa.
Hei,
olen erittäin tyytyväinen suksien valintapalveluun. Ostin suksisetin harrastelijalle. Myyjä kertoi todella laajasti eri vaihtoehdot ja suksien ominaisuudet. Toimitus oli nopea ja sukset olivat heti käyttökunnossa.
En asioi enää. Lapselle ostin suksia, löytyi hyväkuntoiset hyllystä. Maksoin ja jäivät huollettaviksi, en saanut niitä ilman pakollista huoltoa. Hain kiireessä ja ruuhkassa sukset kotiin, onneks olin maksanut ne jo... kotona tajusin, että sukset oli just samaa merkkiä ja mallia, mutta kellettyneet, vaativat liimausta, ja ihan väärin voidellut. Meni ilta kirotessa, liistereitä pohjasta kaapiessa ja suksia liimaillessa.