Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaana katson elokuvaa ja mitä näen!

Vierailija
07.11.2024 |

Siis ajattelin nostalgiasyistä katsoa TV-stä tulevan Pekka ja Pätkä elokuvan.Lapsena nämä oli hauskoja. Olenkohan edes tätä nähnyt, on kyllä kerrassaan outo!  Jo nimi ketjukolarissa, ei ollut kolaria. Miltähän tuntui tehdä tätä? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etätyömahdollisuus niin miksi et tekisi töitä? Mikään tavallinen flunssa ei ole syy olla tekemättä etätöitä, toimistolle ei sairaana ole asiaa.

Vierailija
2/12 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuosta ketjukolarielokuvssta: siinä ei ollut kuulemma riviäkään käsikirjoitusta valmiina, kun kuvaukset alkoivat. Se kertoo laadusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös siinä ollut se kolari ja menettivät muistinsa.

nuo vanhat leffat ihania. katupeilin takana, niskavuoret,  oi suomen maa, katariina ja munkkiniemen kreivi, taikayö, yms... mulla josku ihan täytekakkupv ja joku ihana elokuva .   tiistaisin tulee klo n 13 tv 1 vai 2.  lukuisia,, linnoissa kreivien häät vietetään

Vierailija
4/12 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki nuo Pekka ja Pätkä elokuvat ,myöskin se nee....i,onko se tosiaanki hyllytetty?

Vierailija
5/12 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuo vanhat leffat ihania. katupeilin takana, niskavuoret,  oi suomen maa, katariina ja munkkiniemen kreivi, taikayö, yms... mulla josku ihan täytekakkupv ja joku ihana elokuva .   tiistaisin tulee klo n 13 tv 1 vai 2.  lukuisia,, linnoissa kreivien häät vietetään

Olen samaa mieltä vanhat elokuvat on mukava katsoa vaikka kerran vuodessa,näinhän ne yleensäkin teeveessä pyörivätkin.

Vierailija
6/12 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kolaria. Toinen liukastui bananinkuoreen panaanifirman edessä. Toinen meni auttamaan ja liukastui samaan kuoreen ollättäen taju meni molemmilta. Olivat sairaalassa ja unissaan välillä padassa mustien alkuasukkaiden keskellä ja villissä lännessä ym. Ei oikein päätä tai häntää. On niitä oikeasti hyviäkin vanhoja. 

Vierailija
7/12 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos etätyömahdollisuus niin miksi et tekisi töitä? Mikään tavallinen flunssa ei ole syy olla tekemättä etätöitä, toimistolle ei sairaana ole asiaa.

Idiootti.

Vierailija
8/12 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauska katsella tälläistä hömppää. 

Vierailija
9/12 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hauska katsella tälläistä hömppää.

Talonmies Pikkarainen ja koivuhalko.

Vierailija
10/12 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä juttuja, hyh.

Vierailija
11/12 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän rennompaa suhtautumista.

Vierailija
12/12 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka ja Pätkä,huumoria,ei väkivaltaa..enintään Justiinan kaulin.ja Pikkaraisen uhoilut....,moni komediantekijä ottanut varmaan mallia näistäkin elokuvista ja hyvä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan