Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia pyörätaikureista Tampereella?

Vierailija
06.05.2011 |

Niillä tuntuisi olevan edullisin palvelu ja nouto on ehdotonta plussaa, mutta nettilomakkeen lähetin viikko sitten ja siihen ei ole vastattu. Soitin aamulla ja lupasivat tänään hakea pyörän, mutta ei vieläkään kuulu mitään.

Alkaa usko mennä ko firmaan.

Voitko suositella muuta pyöräkorjaamoa?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Urheilupyörä on hyvä etenkin jos yhtään parempi fillari. Löytyy Kissanmaalta.

Vierailija
2/44 |
07.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintainen toi kissanmaan paikka on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörissä yhtä surkea kuin suksissa. Ei enää ikinä tänne.

Vierailija
4/44 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi todellakaan suositella. Tekivät ylimääräistä työtä kysymättä minulta lupaa ja laskuttivat näin tuplahinnan sovitusta. Aikaisekkin kävi sama juttu. Täyttä paskaa!

Vierailija
5/44 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pyörätaikureiden omistaja piti ennen konekorjaamoa Kaukajärvellä. Huolsi ruohonleikkurini ja jätti terän kiinnityksetä kiilan pois. Oli kiristänyt terän vaan helvetin kiireelle. No tottakai terä lähti pyörimään "tyhjää". Menin valittamaan ja hän väitti, ettei sitä kiilaa välttämättä tarvita! Kaveri on kotoisin Lapista ja senhän nyt mitä pas..jauhajia siellä äijät on. Tuosta pyöräkorjaamosta olen kuullut pelkkiä valituksia, joten jättäkää suosiolla väliin.

Vierailija
6/44 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut todella hyvää palvelua! Ostin laskettelusuksisetin sähköpostin välityksellä, loistavasti ja nopeasti on toiminut.

Vierailija
7/44 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan pyörätaikureilla palautusoikeutta...verkko-ostoksissa on mutta jos ostaa myymälästä?

Vierailija
8/44 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkia kioski.

Vierailija
9/44 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Heti ensimmäisessä alamäessä huollon jälkeen lähti takarengas irti ja vaihdevaijeri meni kiemuralle.

En siis voi suositella kenellekkään. Jälkityöt on vielä kesken, joten en tiedä korvaavatko vahingot.

Vierailija
10/44 |
21.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräni oli huollossa neljä viikko ("1-2 viikkoa menee") ja palasi takaisin takarengas vaihdettuna + pestynä. Muuhun ei sitten oltu koskettukaan, vaikka maksoin perushuollosta! Vaihteet olivat pois paikaltaan. Soitin ja tulivat hakemaan takaisin. Korjasivat päivässä. Jäi aika huono maku.

Isäni oli myös vienyt kyseiseen paikkaan ja pyörän ruuveja oli jätetty auki.. pyörä kuulemma muutenkin varsin huoltamattoman oloinen palatessaan.

Vierailija
11/44 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan on tultu kiitettävästi.
Tein 2 reklamaatioo lyhyen ajan sisällä ja kumpikin hoitu järkevästi .

Vierailija
12/44 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö osaa itse huoltaa pyöriänne? Minä olen huoltanut omani ja perheen fillarit jo kymmenenvuotiaasta asti, ei se ole mitään rakettitiedettä. Ja olen siis nainen.

Vierailija
13/44 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele.

Vierailija
14/44 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörätaikurit mainostaa huollossaan avaavansa ja huoltavansa takanavan. Näin ei kuitenkaan tehdä. Jos koeajossa toimii, niin mitään ei tehdä. Asiakas kuitenkin maksaa tekemättömän toimenpiteen.

Vierailija
15/44 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta hankkimaani käytettyyn lumilautaan olen ollut tyytyväinen, mutta palvelu oli ikävää ja töykeää.

Vierailija
16/44 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla nopea juttu kun taka-akseli jumahti kiinni Pyörätaikureilta vuotta aiemmin ostetusta lastenpyörästä. Pari viikkoa meni odotellessa soittoa. Lopulta laskua kertyi 180€ pyörään 179 €..Käytetystä pyörästä oli otettu varaosa joka hinnoiteltiin "listan" mukaan. Myönsivät että olisi pitänyt soittaa asiakkaalle kun korjaus on = pyörän hankintahinta. En suostunut tähän joten lopulta puljaamisen kautta Pyörätaikurit "palautti" pyörän alkuperäiseen kuntoon eli rikkinäiseksi !!! ja toi kotiovelle. Se siitä asiakassuhteesta.

Vierailija
17/44 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Pyörätaikureiden palvelu ollut aina hyvää ja palautus/vaihtokin onnistuu sopimuksesta.Ystävälliset myyjät ! Ajoittaisista ruuhkista huolimatta,palvellaan asiallisesti ja ystävällisesti.Hyvät valikoimat kaiken näköistä urheilutarviketta ja myyjät tuntuvat asiantuntevilta.Ei negatiivisia kokemuksia useammankaan asioinnin ja ostosten jälkeen.Vaihdossa huomioidaan vanha ja kätevästi pääsee näin eroon pieneksi käyneistä lasten luistimista ja suksista.Ei helpompaa voisi enään olla.Ei tarvitse nurkissa pyöritellä vanhoja urheiluvälineitä ja valikoima kyseisessä kaupassa suuri.Helposti löytää kasvavalle lapselle uudet vähän käytetyt tilalle vaihdossa.Voin suositella,kaupan on myöskin uusia välineitä.Asiallinen asiakas saa asiallista palvelua.Eikä vaihtokaan muodostu ongelmaksi,jos olet sieltä ostanut vaikka sovittamatta lapselle luistimet,eivätkä olekkaan aivan hyvät olleet sitten käytössä,voit ne aina vaihtaa,kunhan sovit sen osto tilanteessa.

Vierailija
18/44 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuokin kokeiltua. Ensin eivät saaneet vaihteetonta takanapaa kuntoon. Sitten vein takaisin ja pyörä seisoi kolme viikkoa siellä. Kun lopulta saivat kuntoon, niin hakiessani huomasin, että olivat onnistuneet poikkasee mittarin johdon poikki. Onneksi oli himassa varaosia, niin vaihdoin itse johdon.

Tuskinpa toiste käytän heidän palveluitaan. Ei jäänyt kovin hyvä maku ja nykynen asuinsijaintinikin on sellainen, ettei tartte sinne saakka minkään asian takia lähteä.

Vierailija
19/44 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paikka

Vierailija
20/44 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen emilia sportin pyörähuoltoa hyllilänkuja 7 tampere, kaukajärvi puh 03 3562155. pyörätaikureilla vähän rahat pois meininki, eivätkä osanneet korjata pyörääni, maksoi kuitenkin n150,00€

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi