Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monetko treffit ilman seksiä.....

Vierailija
01.11.2005 |

....nostavat naisen tapailun arvoiseksi? Tuntuu nimittäin siltä, että nainen ei saa haluta seksiä alkutapaamisilla. Hemputti halut ne on meilläkin! Tiedän että harva mies haluaa ostaa lehmää jos saa maidon ilmaiseksi, mutta ärsyttävää silti. Itse olen viriili persoona ja tuntuu että tämä vaan pelottaa miehiä. Jakorasiaksi en ole alkanut, enkä pyri olemaan tyrkyn näköinen, seksi kuuluu mielestäni elämään ja sen kyllä kuulee mun puheesta (rietas heittiö?) Mielipiteitä?

-Tööt82-

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ehkä teininä oli treffejä ilman seksiä, mutta sittemmin kyllä aina koko juttu lähtenyt seksistä. " Valitettavasti" . Hyvä seksi ei ole pahitteeksi hyvälle suhteelle. Mulla se ei ole ainakaan koskaan kaatanut suhdetta. ;)

Nykyinen suhde lähti siitä, että otin mieheltä suihin. 10 vuotta " suihinottoa" takana ja yhä maistuu. :D

Vierailija
22/30 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen voi olla viriili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä olen sitä mieltä, että miksi pilata mahtava lataus ja odotus liikaa kiirehtimällä. Seksikin on varmasti parempaa, kun on ensin hiven maltettu tutustua.

Öh, seksi on mahtavaa kun kemiat siltä osin natsaa ja antaa mennä. Mitä ihmettä se muka pilaisi? Päinvastoin siinähän pilaa odottelemalla turhia. Jos ei olisi seksiä vähintään toisella tapaamisella niin vetovoima ei olisi riittävää, eikä kiinnostaisi tuhlata aikaa sellaiseen, seksi on minulle tärkeää ja jos se ei toimi riittävän hyvin ja olla sen suhteen riittävän samalla viivalla niin ei todellakaan mikään suhde tule kuuloonkaan.

Vierailija
24/30 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme harrastaneet seksiä seurustelun aikana. Näin tuleva vaimoni päätti. Hääyönä nukuimme ensimmäistä kertaa samassa huoneistossa.

Näinkin voi käydä.

Vierailija
25/30 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia treffeillä pitää ylipäätään edes harrastaa seksiä? Eikö muka muita aktiviteetteja ole?

Uskomatonta! Pöyristyttävää!

Vierailija
26/30 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen kuukautta tapailimme milloin missäkin kaupungilla ja luonnossa ennen seksiä. Olisikohan ollut 15-20  tapaamista ennen seksiä. Itse asiassa heti kun ensimmäistä kertaa olimme kahdestaan treffikumppanilla kotona, niin seksi astui mukaan kuvioihin.

Vierailija
27/30 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kemiat kohtaa, niin vaikka ekoilla treffeillä. Parit tinder treffit on johtaneet seksiin ekalla kerralla. Usein on taktiikkana lounas tai kahvit, jonka jälkeen molemmat lähtee omille teilleen ja tunnin päästä sama paikka jos vielä homma kiinnostaa. Pari kertaa olen itse jättänyt "leikin" siihen ja kerran on käynyt toisin päin. Kokemusta >15krt

Vierailija
28/30 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisen kuukautta tapailimme milloin missäkin kaupungilla ja luonnossa ennen seksiä. Olisikohan ollut 15-20  tapaamista ennen seksiä. Itse asiassa heti kun ensimmäistä kertaa olimme kahdestaan treffikumppanilla kotona, niin seksi astui mukaan kuvioihin.

Olis mennyt hukkaan paljon aikaa, jos homma ei olis ollut mieleistä, joten mitä aiemmin sen parempi kummankin kannalta!

Papparainen
29/30 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viimeistään toisilla treffeillä pitää testata yhteensopivuus. Harmittaa, jos on kymmeniä kertoja treffaillut, ja sitten ei mahdukaan, tai naisen näkökulmasta on liian pieni tai lerppa. 

Vierailija
30/30 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa "ottakaa kantaa!"-avaus! Otetaanhan me! Tärkeä aihe!

Kolmansille treffeillä kuuluu irrota, se on semmoinen nyrkkisääntö.

Poikkeamia voi olla suuntaan tahi toiseen, mutta ne nyt ovat poikkeamia eli niille löytyy varmaan joku perustelu.

"Oli kiva ja luotettava ja panettikin" on ihan hyvä perustelu lähteä sekstaamaan ekana päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi