Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monetko treffit ilman seksiä.....

Vierailija
01.11.2005 |

....nostavat naisen tapailun arvoiseksi? Tuntuu nimittäin siltä, että nainen ei saa haluta seksiä alkutapaamisilla. Hemputti halut ne on meilläkin! Tiedän että harva mies haluaa ostaa lehmää jos saa maidon ilmaiseksi, mutta ärsyttävää silti. Itse olen viriili persoona ja tuntuu että tämä vaan pelottaa miehiä. Jakorasiaksi en ole alkanut, enkä pyri olemaan tyrkyn näköinen, seksi kuuluu mielestäni elämään ja sen kyllä kuulee mun puheesta (rietas heittiö?) Mielipiteitä?

-Tööt82-

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ehkä teininä oli treffejä ilman seksiä, mutta sittemmin kyllä aina koko juttu lähtenyt seksistä. " Valitettavasti" . Hyvä seksi ei ole pahitteeksi hyvälle suhteelle. Mulla se ei ole ainakaan koskaan kaatanut suhdetta. ;)

Nykyinen suhde lähti siitä, että otin mieheltä suihin. 10 vuotta " suihinottoa" takana ja yhä maistuu. :D

Vierailija
22/50 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen voi olla viriili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten kyllä olen sitä mieltä, että miksi pilata mahtava lataus ja odotus liikaa kiirehtimällä. Seksikin on varmasti parempaa, kun on ensin hiven maltettu tutustua.

Öh, seksi on mahtavaa kun kemiat siltä osin natsaa ja antaa mennä. Mitä ihmettä se muka pilaisi? Päinvastoin siinähän pilaa odottelemalla turhia. Jos ei olisi seksiä vähintään toisella tapaamisella niin vetovoima ei olisi riittävää, eikä kiinnostaisi tuhlata aikaa sellaiseen, seksi on minulle tärkeää ja jos se ei toimi riittävän hyvin ja olla sen suhteen riittävän samalla viivalla niin ei todellakaan mikään suhde tule kuuloonkaan.

Vierailija
24/50 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme harrastaneet seksiä seurustelun aikana. Näin tuleva vaimoni päätti. Hääyönä nukuimme ensimmäistä kertaa samassa huoneistossa.

Näinkin voi käydä.

Vierailija
25/50 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia treffeillä pitää ylipäätään edes harrastaa seksiä? Eikö muka muita aktiviteetteja ole?

Uskomatonta! Pöyristyttävää!

Vierailija
26/50 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen kuukautta tapailimme milloin missäkin kaupungilla ja luonnossa ennen seksiä. Olisikohan ollut 15-20  tapaamista ennen seksiä. Itse asiassa heti kun ensimmäistä kertaa olimme kahdestaan treffikumppanilla kotona, niin seksi astui mukaan kuvioihin.

Vierailija
27/50 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kemiat kohtaa, niin vaikka ekoilla treffeillä. Parit tinder treffit on johtaneet seksiin ekalla kerralla. Usein on taktiikkana lounas tai kahvit, jonka jälkeen molemmat lähtee omille teilleen ja tunnin päästä sama paikka jos vielä homma kiinnostaa. Pari kertaa olen itse jättänyt "leikin" siihen ja kerran on käynyt toisin päin. Kokemusta >15krt

Vierailija
28/50 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisen kuukautta tapailimme milloin missäkin kaupungilla ja luonnossa ennen seksiä. Olisikohan ollut 15-20  tapaamista ennen seksiä. Itse asiassa heti kun ensimmäistä kertaa olimme kahdestaan treffikumppanilla kotona, niin seksi astui mukaan kuvioihin.

Olis mennyt hukkaan paljon aikaa, jos homma ei olis ollut mieleistä, joten mitä aiemmin sen parempi kummankin kannalta!

Papparainen
29/50 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viimeistään toisilla treffeillä pitää testata yhteensopivuus. Harmittaa, jos on kymmeniä kertoja treffaillut, ja sitten ei mahdukaan, tai naisen näkökulmasta on liian pieni tai lerppa. 

Vierailija
30/50 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa "ottakaa kantaa!"-avaus! Otetaanhan me! Tärkeä aihe!

Kolmansille treffeillä kuuluu irrota, se on semmoinen nyrkkisääntö.

Poikkeamia voi olla suuntaan tahi toiseen, mutta ne nyt ovat poikkeamia eli niille löytyy varmaan joku perustelu.

"Oli kiva ja luotettava ja panettikin" on ihan hyvä perustelu lähteä sekstaamaan ekana päivänä.

Vierailija
31/50 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, seksiä haluava ja seksiä rakastava nainen on ainoa jollaisen haluan. Jos kemiaa on niin en keksi mitään syytä miksi seksiä ei harrastettaisi ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä. Ja pitkät parisuhteet alkaneet näin. Pihtarit eläkööt kuten haluaa, nautitaan me ketkä halutaan;)

Vierailija
32/50 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme treffeillä kolme kuukautta, sitten seurustelimme kuusi kuukautta. Aina ilman seksiä. Vasta häiden jälkeen oli sen vuoro.

Vierailija
33/50 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin olen oppimaton, ilmeisesti.

Viiriili == adjektiivi mieskuntoinen, miehekäs. Lähde: https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/viriili

Nainen sen sijaan vilisoituu vaihdevuosissaan, eli hänessä alkaa ilmenemään miehisiä piirteitä kun estrogeenitasonsa romahtavat. Viikset ja jopa partaa alkaa kasvamaan, samoin karheaa mustaa karvaa alkaa kasvamaan raajoissa, puheäänen taajuus alenee miehisen mörinän suuntaan. Yms.

'Postmenopausal Hyperandrogenism': https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9004339/

Vierailija
34/50 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanharouva Tyhjäpää, miehet karsastava wanhoja, rumapainoisia tai tatuoituja naisia ihan luonnostaan, ja etenkin kun ne tekevät "romanttisia" hyökkäyksiä.

Vierailija
35/50 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena katselin vain parit treffit ilman seksiä. Jos ei miestä tunnu sen jälkeenkään seksi kiinnostavan/anna merkkejä siihen suuntaan, niin ei varmasti ole tarpeeksi aktiivinen itselleni seksin suhteen (ja tämä on ok, mutta etsiköön myös sellaisen seuralaisen sitten. Itse haluan aktiivisen seksielämän myös pitkään suhteeseen). Itse voin harrastaa seksiä myös ekojen treffien jälkeen, jos tekee mieli, mutta varmaan tämän ikäisenä haluaisin ne parit treffit ensin.

En tosin treffaile, koska olen naimisissa.

N40

Vierailija
36/50 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, seksiä haluava ja seksiä rakastava nainen on ainoa jollaisen haluan. Jos kemiaa on niin en keksi mitään syytä miksi seksiä ei harrastettaisi ensimmäisillä tai viimeistään toisilla treffeillä. Ja pitkät parisuhteet alkaneet näin. Pihtarit eläkööt kuten haluaa, nautitaan me ketkä halutaan;)

Juuri näin!

N40

Vierailija
37/50 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestostaan riippumatta intiimisuhteet ovat minulla lähes poikkeuksetta alkaneet niin, että hetekalle on kiiruhdettu "heti alussa", siis heti sen jälkeen kun ensin on flirttailu (sanaton viettely) on muuttunut verbaaliseksi. Tiedän 15 minuutin keskustelun jälkeen aivan varmasti, haluanko peuhata kaunottaren kansa vaiko en. Se tuntuu minusta niin hyvältä ja oikealta, kun ensimmäisessä tapaamisessa nainen antautuu, useammat nollatapaamiset saavat urakan tuntumaan kivireen vetämiseltä.

Vierailija
38/50 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän että harva mies haluaa ostaa lehmää jos saa maidon ilmaiseksi."

Jos maito on hyvää niin kyllä mies haluaa sitä joka päivä tulevaisuudessakin eikä vain yhtä lasillista.

Vierailija
39/50 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei heti niin turhaa kuluttaa aikaansa T.Aapo

Vierailija
40/50 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ole erityisen viehättävä, seksiä täytyy olla heti ekoilla treffeillä, toisia ei muuten tule.

Äärimmäisen viehättävän naisen kanssa voi käydä jopa kolmet seksittömät treffit, mutta jos neljänsilläkään ei seksiä ole, niin siihen loppui tapailu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme