Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä anopissa on ärsyttävintä??

Vierailija
25.12.2005 |

Se että ei koskaan kysy multa et millon tullaan kyläileen...haluu puhua vaan pojalleen..

Minä se oon kumminki joka päätänm meidän perheen asioista..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sosialisoi" yhteiseltä mökiltä minun tuomia kamoja itselleen-> siis vie ne omaan kotiinsa!

Olen ostanut terävät leipä- ja lihaveitsen, vihannesveitsen, säilytyspurkkeja, arabian teema kahvimukeja, täkkejä, tyynyjä, pussilakanoita jne mökille, jotka katoamisen jälkeen kas, kummaa löytyvät anopin kaapeista...

Joulupaperit oli tänävuonna nyysinyt yhteisestä varastosta (asumme paritalossa). Kun olin ne viimevuodesta varastoinut omalle puolellemme varastoa...

Tuli sitten kiirus käydä ostamassa lisää, kun en taas varautunut " sosialisoimiseen" .

Anoppi on siis jäänyt kiinni em. asioista kun aina sanon ääneen että" tämä taitaakin olla minun ostama, ja mökille tuoma asia" ja on aina nolo ja alkaa selitellä miksi oli sen juuri tuonut sieltä mökiltä... Kyllä pännii!!!!!! Anoppi itse on todella saita ostamaan itselleen mitään vaikka tarvitsisi kaikkea kotiinsa mutta ei sitten kuitenkaan raaski ostaa...

Vierailija
2/4 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että aikuisen naisen elämän ehkä upein aika (lapset muuttaneet pois kotoa, asunto on maksettu, työt on tehty, elämässä on uusi rakkaus pitkän yksinolon jälkeen) menee pilalle siitä, ettei hän uskalla poistua kotoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu vaan, keskeyttääkin. Aika pieni vika, oikeesti siitä kyllä tykkään.

Vierailija
4/4 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaa että olisin samanlainen kuin hän eli hoitaisin itse kodin aina viimesen päälle, laittaisin ruuat yms. olisin muutenkin " vanhanaikainen" kodin hengetär. Mutta kun meillä onkin mies joka tykkää sisustaa ja laittaa lähes aina ruuat. Anoppi ei tätä käsitä, vaan selittää aina minulle kodinhoidosta ja ruuanlaitosta ja muusta semmoisesta. Ei tahdo mennä jakeluun että myös miehet voivat hoitaa kotia ja vieläpä vapaaehtoisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme