Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku muu(kin) pienirintainen nainen oikeasti tyytyväinen asiasta?

Vierailija
16.06.2008 |

Monestihan täältäkin saa lukea, että pienirintaiset on aina kateellisia isoista rinnoista. Että ei voi olla tyytyväinen pieniin (eikä saa olla). Mutta minä ainakin olen! Mulla on siis sellaiset b-kupin rinnat ja isompia en enää ikinä haluaisi. 2 raskauden ja imetyksen jälkeen siis olen muuttanut muotoani 75DD-koosta kokoon 75B. Jotenkin ihana olla kun rinnat ei haittaa urheilua eikä tee vartaloa paksun näköiseksi minkäänlaiset vaatteet päällä. Näytän aina hoikalta (koska siis sellainen olen), isojen rintojen kanssa sai aina miettiä, että minkälaisia paitoja voi käyttää, jos ei halua näyttää pullealta (vaikka silloinki olin hoikka). Muutenkin olo on jotenkin niin vapaa :)

Ja nyt siis tarkoitan asiaa OMAN ITSENI kannalta. Siis miltä minusta tuntuu, miten itse kehoni näen. Viihdyn siis paremmin pienirintaisena. En puhu mitään miehistä ja siitä mistä he tykkäis, tykkääkö mun mieheni nykyisestä vai kaipaako entistä. Puhuin omasta kehonkuvastani. Joten älkää pliis kommentoiko, että "olen isorintainen ja miehet katsoo", ei kiinnosta, ei liity tähän asiaan ;)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikoinaan pitkään 70A-kokoinen, nyt iän ja lasten myötä 75B. Ja ovat juuri sopivat ja mukavat, en haluaisi yhtään isompia. Kaikki vaatteet istuvat, selkä pysyy terveenä, ovat pystyt ja nätit edelleen (kolme lasta olen imettänyt). Kamala ajatus olisi olla joku 75D...

Vierailija
2/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivon, että kuukauden päästä alkava (toivottavasti hyvin sujuva) pikkukakkosen imetys saa aikaan samantyyppisen muutoksen minussa. Aina olisin halunnut olla pienempirintainen, tämä rehevyys lähinnä rasittaa itseäni. Paskat katseista, miesten tai naisten.

Osaatko ap sanoa, teitkö jotain tietoista muutoksen aikaansaamiseksi vai kävikö siinä vaan yllättäen niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys vei rintani kokonaan ja silikoneja olen harkinnut. (Ja siis B-kuppeja havittelen, en siitä isompia!)

Kun vain saisi jostain muutaman tonnin ylimääräistä rahaa...

Vierailija
4/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-B-kuppinen ja erittäin tyytyväinen 40-vuotias kolme lasta imettänyt nainen :-)

Rinnat eivät roiku yhtään vaan ovat terhakat kuin parikymppisellä. Imetysten aikana mullakin koko kasvoi C:hen asti ja tunsin oloni ihan lehmäksi. MUTTA tärkeintähän olisi toki, että jokainen olisi tyytyväinen ja sinut juuri niihin omiin rintoihinsa

Mä olen myös aina hämmästellyt sitä kommenttia, että kaikki pienirintaiset haluaisivat isot rinnat. Kuka lienee tämän murjaissut?

Vierailija
5/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin b-kupillinen ja oikein tyytyväinen

Vierailija
6/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

75D-rintainen ja on oikeastikin jotenkin hassu "lehmäolo", siis ei ollenkaan siro olo kuten normaalisti. Normaalisti pieni C-kuppi tai iso B mulla. Nyt näytän oikeasti isorintaiselta, enkä erityisesti pidä siitä...

Vierailija
7/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauksien jälkeen ja tissit ovat pienentyneet reilusti. Kyllä se harmittaa vaikka mies sanookin ettei haittaa.

Vierailija
8/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja siro olen muutenkin, joten A-kuppi on ihan sopiva.

Vierailija
9/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen raskaus- ja imetysaikana rinnat kasvoi siitä DD-koosta jopa F-kokoon ekoiksi imetyskuukausiksi. No luojan kiitos se vähän helpotti, mentiin eka siihen E-kuppiin ja imetyksen ollessa loppusuoralla D-kuppi riitti. Imetyksen jälkeen huomasin, että kuppikoko olikin enää C. Imetin siis vuoden. Painoakin multa lähti imetysaikana vähän normaalipainooni verrattuna, olin siis "normaali" ennen raskautta ja imetyksen jälkeen vielä pari-kolme kiloa laihempi. Imetin vuoden.

Kakkosta odottaessa rinnat ei kasvaneet raskausaikana ollenkaan ja imetysaikana riitti D-koon imetysliivit ihan ekojen viikkojen jälkeen. Imetin taas vuoden ja laihduin vielä muutaman kilon... Ja imetyksen loputtua sain ostaa B-kupin liivit :) Voi sitä ilon päivää! Ennen raskauksia mun bmi oli 22 ja 2 lapsen jälkeen 20. Eli vähän lähti kiloja (vissiin niistä rinnoista suoraan ;)).

Mutta en siis mitään muuta ole tehnyt, kuin imettänyt pitkään... Joten sitä suosittelen ;)

ap

Niin ja kiva kuulla, etten ole aina kummajainen =)

ja toivon, että kuukauden päästä alkava (toivottavasti hyvin sujuva) pikkukakkosen imetys saa aikaan samantyyppisen muutoksen minussa. Aina olisin halunnut olla pienempirintainen, tämä rehevyys lähinnä rasittaa itseäni. Paskat katseista, miesten tai naisten.

Osaatko ap sanoa, teitkö jotain tietoista muutoksen aikaansaamiseksi vai kävikö siinä vaan yllättäen niin?

Vierailija
10/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta toi hieman enemmän rinnanympärystä-

en kyllä juuri imettänyt ( anteeksi avoimuuteni...)

mutta b75 oli rinnan kokoni jo naimisiin mennessä vuonna 1987

---

nyt ostan sloggeja- koko 42, 44 ja 46- ei rintojen vaan ihan vaan alaosan takia eli selän takia

eikä miehet juokse perässä uimarannalla- saa olla rauhassa...tirkistelijöiltä...

Vierailija
11/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi lasta imettänyt. Nykyään ei ole rintoja lainkaan.

Menen ottamaan silikonit.

Vierailija
12/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ne ovat hiukan kärsineet kahden imetyksen jäljiltä mutta tyytyväinen olen. Joskus toivoisin rintojeni olevan ihan hitusen isommat sillä kärsin pömppövatsasta ja näyttää niin typerältä kun sivuprofiilissa vatsa korkeammalla kuin rinnat.

Nyt raskaana ollessa rintani ovat ihanat!

Vierailija
13/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lasta oli 70B/75A. Rinnat on ihan ryhdikkäät ja sopivat hoikahkoon vartalooni.

Vierailija
14/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

75 b ja olen äärettömän tyytyväinen!:)

Itse en olisi koskaan halunnut isompia ja imetysaikana onkin hieman isommat rinnat olleet aina "inhotus", mutta ovat onneksi aina sitten palautuneet alkupperäiseen kokoonsa...niin ja 11 lasta olen imettänyt, mutta rintojen alkuperäinen koko on siis pysynyt samana:)

Vierailija
15/15 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenlaihempana kokoa 75B ja vähän paksumpana - en sittenkään mitenkään ylipainoisena - kokoa 80B. Kahden lapsen jälkeen rintani ovat edelleen varsin nätit.